ضمن تبریک به پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش پزشکی(آموزش مجازی)سال تحصیلی 1403-1402
لطفا پس از مطالعه دقیق این دستور العمل نسبت به اجرای مرحله به مرحله ثبت نام اقدام نمائید.
توجه فرمائید سامانه ثبت نام اینترنتی از تاریخ 1402/10/23 لغایت 10/29/ 1402فعال می باشد.لازم است دانشجویان گرامی تا تاریخ 1402/10/26 کلیه مدارک خود را بارگذاری نموده تا در صورت نقص واعلام توسط کارشناسان دانشگاه، فرصت برای تکمیل آن داشته باشند.
تذکر مهم: دقت فرمایید هر گونه نقص یا فقدان مدارک مورد نیاز مطابق با این اطلاعیه و عدم تکمیل آن در محدوده زمانی ذکر شده بالا به منزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و منجر به لغو ثبت نام دانشجو خواهدشد.
مرحله اول- ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان:
پیش از شروع فرایند ثبت نام لطفا موارد زیر را به طور کامل و با دقت مطالعه نموده و سپس درخصوص ثبت نام اقدام نمایید. جهت ثبت نام اینترنتی اینجا را کلیک کنید.
نکته : برای عملکرد بهتر نرم افزار، از مرورگر گوگل کروم استفاده شود. (برای ثبت اطلاعات، لیست های انتخابی با مرورگرهای دیگر همچون فایرفاکس باز نمی شود)
اسكن مدارك خود را با حجم كمتر از ۵۰۰ كيلو بایت از نوع jpg و gif آماده نماييد.
نام كاربري و کلمه عبور جهت ورود به سامانه ثبت نام، کد ملی می باشد.
پس از ورود به سامانه، سمت راست صفحه گزینه ثبت نام وجهت تغییر اطلاعات گزینه ويرايش را در سمت چپ صفحه انتخاب نماييد.
تذکر : پس از ورود به سامانه، شماره دانشجویی بالای صفحه قابل رویت می باشد.
پس از ورود اطلاعات، جهت ارسال مدارك اسکن شده خود از پنل ارسال مدارك در سمت راست صفحه استفاده نماييد.( در اين بخش براي ارسال هر مدرك گزینه ارسال فايل را در پايين صفحه کلیک و نام مدرك را از ليست انتخاب و توضيحات را وارد نماييد. در پايان بارگذاري مدارك، گزینه ثبت ارساليها را انتخاب تا مدارك ذخيره شوند. كليه مدارك مي بايست قبل از انتخاب دکمه ثبت ارسالي بارگذاري شده باشند.)
ثبت نام اینترنتی :
مدارک و فرم های ثبت نامی مشروحه ذیل را ضمن دانلود، تکمیل و امضاءنموده وپس از اسکن، درسامانه ثبت نام اینترنتی بارگذاری نمائید.
- عکس جدید
- فرم درخواست نامنویسی آموزش مجازی (فرم شماره 1)
- فرم اطلاعات عمومی آموزش مجازی(فرم شماره 2)
- فرم تعهد نامه عام آموزش مجازی(فرم شماره 3)
-نامه درخواست تاییدیه تحصیلی و ریز نمرات مقطع قبل
- تمام صفحات شناسنامه
- کارت ملی هوشمند
- دانشنامه و ريز نمرات مقطع قبلی
- حكم استخدام (ویژه پذیرفته شدگان هیات علمی الزامی می باشد).
-نامه تاییدیه استعداد درخشان از دانشگاه محل تحصیل( ویژه پذیرفته شدگان با استفاده از سهمیه استعداد درخشان الزامی می باشد).
مدرك نشان دهنده وضعيت نظام وظيفه (کارت پايان خدمت یا معافيت به صورت کارت هوشمند یا گواهی تعویض از مرکز پلیس+10 ( درصورت داشتن کارت قدیمی) ( در مورد دانشجویانی که در مقطع قبلی از معافیت تحصیلی استفاده نموده اند ارائه فرم لغو معافیت تحصیلی)
دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده و در این مقطع نیز واجد شرایط استفاده از معافیت تحصیلی می باشند درخواست معافیت تحصیلی خود را از طریق پرتال جامع سازمانی نظام وظیفه به آدرس https://services.epolice.ir با کد کاربری (کدملی)و کلمه عبور (کد سخا قابل دریافت از مراکز پلیس +10 سراسر کشور)ارسال نمایند.
نکته مهم: پذیرفته شدگانی که در حال انجام خدمت مقدس سربازی هستند لازم است در پذیرش غیرحضوری وضعیت نظام وظیفه را مشمول انتخاب نمایند تا بتوانند درخواست تایید معافیت تحصیلی را از سیستم دریافت و جهت انجام مراحل معافیت تحصیلی به پلیس +10 مراجعه نمایند.
جهت دریافت لینک آموزش نحوه درخواست معافیت تحصیلی پذیرفته شدگان مشمول نظام وظیفه مقاطع مختلف تحصیلی از سامانه نظام وظیفه اینجا را کلیک کنید
- گواهی پایان طرح( مخصوص مشمولین طرح)
- مدارک نشان دهنده وضعیت سهمیه، جهت استفادهکنندگان از سهمیه استعدادهای درخشان، رزمندگان، ايثارگران، همسر و فرزند شاهد، آزاده، همسر و فرزند آزاده، جانبازان، فرزند و همسر جانباز، فرزند و همسر مفقودالاثر. (کارت رزمندگی یا ایثارگری، نامه ستاد شاهد و ...)
- گواهي عدم بدهي به صندوق رفاه دانشجويان وزارت متبوع( فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد اسلامي از ارائه مدرک مذکور معاف مي باشند.)
مبلغ شهریه دانشجویان آموزش پزشکی(مجازی) کارشناسی ارشد :
- پرداخت شهریه صرفا از طریق درگاه الکترونیکی ( اینترنتی) و به صورت غیر حضوری خواهد بود.
جدول علی الحساب شهریه پذیرفته شدگان سال تحصیلی1403-1402 دانشجویان (به شرح ذیل می باشد)
ردیف |
مقطع دانشجویان جدید الورود |
مبلغ شهریه عموم دانشجویان (ارقام به ریال) |
1 |
کارشناسی ارشد |
60000000 |
توضیحات :
- نرخ شهریه اعلام شده بر اساس مصوبه هیأت امناء دانشگاه می باشد.
"بند 25-با دریافت شهریه از دانشجویان رشته کارشناسی ارشد آموزش پزشکی از راه دور، ورودی سال تحصیلی 1402-1401 به مبلغ 255 میلیون ریال ( معادل 50 درصد شهریه دانشجویان مشابه در دوره پردیس خودگردان) برای کل دوره، موافقت شد.
افزایش این مبلغ برای سال های بعد معادل درصد افزایش شهریه دانشجویان پردیس خودگردان دانشگاه محاسبه می گردد و سایر مقررات و دستورالعمل های آموزشی برای ایشان، همانند مقررات مربوط به دانشجویان پردیس خودگردان که در شیوه نامه شهریه آموزشی مصوب گردیده است ، اعمال می شود."
میزان و ضوابط دریافت شهریه : در ترم اول اعضای هیات علمی و دانشجویان استعداد درخشان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شامل 50% تخفیف شهریه می شوند.
از ترم دوم به بعد همه پذیرفته شدگان به شرط کسب حداقل معدل 17 از ترم قبل، شامل تخفیف پرداخت شهریه می شوند. به این ترتیب که اعضای هیات علمی و دانشجویان استعداد درخشان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 60% و اعضای هیات علمی و دانشجویان سایر دانشگاه های علوم پزشکی 40% تخفیف شهریه برای یک ترم خواهند داشت. استفاده از تخفیف در هر نیمسال منوط به تحویل به موقع تکالیف و کسب حداقل معدل در هر نیمسال است. ضمنا تخفیف شهریه شامل شهریه ثابت نیز می شود.
مرحله دوم : (دریافت تاییدیه ثبت نام موقت)
پس از اتمام بارگذاری مستندات، مدارک توسط کارشناسان آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه بررسی و در صورت کامل بودن ثبت نام اینترنتی تایید شده و در این مرحله تاییدیه ثبت نام موقت صادر و توسط دانشجویان قابل دریافت است.
تذکر: لازم است ثبت نام کنندگان محترم طی روزهای ثبت نام به پیام های دریافتی از سامانه مبنی برنقص احتمالی مدارک دقت نمایند و دراسرع وقت نسبت به پاسخ و یا رفع نقایص اقدام نمایند. عدم پاسخ درمحدوده زمانی روزهای ثبت نام به منزله عدم تایید و تکمیل ثبت نام بوده و فرد به عنوان دانشجوی این دانشگاه تلقی نخواهد شد.
مرحله سوم: ( تحویل مدارک به صورت ارسال پستی)
تذکر: با توجه به اینکه در زمان ارسال مدارک بایستی اصل همان مدارک بارگذاری شده ارائه شود در نگهداری از فرم های اسکن شده دقت فرمایید.
نکته: کلیه دانشجویان لازم است شماره دانشجویی خود را در کلیه فرم ها درج نمایید.
کلیه دانشجویان اصل مدارک مندرج در مرحله اول(کلیه فرم های تکمیل شده در دو نسخه) را به همراه تایید یه ثبت نام الکترونیکی و6 قطعه عکس پرسنلی و دو سری کامل کپی مدارک شناسایی( شناسنامه، کارت ملی) نهایتا تا تاریخ 1402/10/30 به اداره پست شهر/ شهرستان محل سکونت خود تحویل ورسید پستی دریافت نمایند تا مدارک آنان ازطریق پست پیشتاز به این دانشگاه ارسال گردد. عدم ارسال مدارک به منزله انصراف از تحصیل می باشد و ثبت نام دانشجو لغو می گردد.
آدرس دانشگاه جهت ارسال مدارک: اصفهان- خیابان هزار جریب- درب شرقی دانشگاه-ساختمان شماره 3- طبقه دوم- اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی - کد پستی:73461-81746
مرحله چهارم : مشاهده انتخاب واحد
انتخاب واحد نیمسال اول توسط کارشناسان آموزش دانشکده مربوطه انجام می شود. جهت مشاهده واحدهای انتخاب شده با کد کاربری (شماره دانشجویی) و کلمه عبور(شماره شناسنامه) به سامانه هم آوا مراجعه نمایید: https://hamava.mui.ac.ir/CAS/Account/Login
تذکرات:
جهت کسب اطلاع از برنامه کلاسی و مقررات آموزشی با کارشناسان آموزشی مرکز مطالعات و توسعه آموزش ( EDC ) تماس حاصل نمائید.031-37923379
خدمات قابل ارائه معاونت دانشجوئی و فرهنگی دانشگاه:
دانشجویان متقاضی ارائه خدمات رفاهی و دانشجویی به سایت معاونت دانشجویی دانشگاه به آدرس زیر مراجعه نمایند.
کلیه پذیرفته شدگان بایستی نامه درخواست تاییدیه تحصیلی و فرم پیوست آن را پرینت و پس از تکمیل، در دبیر خانه معاونت آموزشی دانشگاه مقطع قبلی خود ثبت و یا در صورت عدم دسترسی، پست نمایند و رسید پستی آن را به همراه سایر مدارک درسامانه بارگذاری و اصل آن را همرا با سایر مدارک از طریق پست ارسال نمایند.
پیگیری وصول نامه و اعلام نتیجه از سوی آن دانشگاه تا پایان نیمسال اول تحصیل به عهده دانشجو می باشدو عواقب ناشی از عدم وصول مدارک بر عهده دانشجو است.
شروع کلاسهای دوره های کارشناسی ارشد آموزش پزشکی (مجازی) از نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402 ( از 1402/11/14) می باشد.