اصلاحیه شماره دو فرآیند ثبت نام پذیرفته شدگان:
ضمن تبریک به پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1402-1401
لطفا پس از مطالعه دقیق این دستور العمل نسبت به اجرای مرحله به مرحله ثبت نام اقدام نمایند.
*ثبت نام پذیرفته شدگان دو مرحله ای است.
مرحله ۱- ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان:
مهلت ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان از تاریخ 1401/09/02 لغایت 1401/09/06 خواهد بود.
پیش از شروع فرایند ثبت نام لطفا موارد زیر را به طور کامل و با دقت مطالعه نموده و سپس درخصوص ثبت نام اقدام نمایید. جهت ثبت نام اینترنتی اینجا را کلیک کنید.
برای عملکرد بهتر نرم افزار از مرورگر گوگل کروم استفاده کنید (برای ثبت اطلاعات، لیست های انتخابی با مرورگرهای دیگر همچون فایرفاکس باز نمی شود)
اسكن مدارك خود را با حجم كمتر از ۵۰۰ كيلو بایت از نوع jpg و gif آماده نماييد.
نام كاربري و کلمه عبور جهت ورود به سامانه ثبت نام، شماره ملی شماست.
پس از ورود به سامانه سمت راست صفحه دکمه ثبت نام را انتخاب نماييد. براي ثبت اطلاعات دکمه ويرايش را در سمت چپ صفحه كليك نماييد و اطلاعات قابل ويرايش را پر نموده و دکمه ذخيره را انتخاب و سپس مرحله بعد را كليك نماييد.
تذکر مهم: پس از ورود به سامانه، شماره دانشجویی خود را که در بالای صفحه ذکر شده، یادداشت نمایید و در کلیه فرمهای ثبت نامی شماره دانشجویی خود را درج نمایید.
پس از ورود اطلاعات ثبت نامي جهت ارسال مدارك خود پنل مدارك در سمت راست صفحه را كليك نماييد. در اين بخش براي ارسال هر مدرك دکمه ارسال فايل را در پايين صفحه انتخاب و نام مدرك را از ليست انتخاب نماييد و توضيحات را وارد نماييد .توجه داشته باشید موارد ستاره دار اجباری است و درصورتیکه تکمیل نگردد ثبت نام شما ناقص انجام خواهد گردید. سپس براي بارگذاري هر مدرك ارسال فايل را مجددا انتخاب نماييد. در پايان بارگذاري مدارك ثبت ارساليها را انتخاب نموده تا مدارك شما ذخيره شوند . لازم به ذكر است كليه مدارك ستاره دار ( اجباري) مي بايست قبل از انتخاب دکمه ثبت ارسالي بارگذاري شده باشند.
ثبت نام اینترنتی شامل :
الف: دانشجویان روزانه(غیرشهریه پرداز):
دانلود مدارک و فرم های ثبت نامی مشروحه ذیل و تکمیل وامضاء آنها و اسکن و بارگذاری آن درسامانه ثبت نام اینترنتی
- عکس جدید
- فرم درخواست نامنویسی (فرم شماره 1)
- فرم اطلاعات عمومی(فرم شماره 2)
- فرم تعهد نامه عام(فرم شماره 3)
- فرم تعهد نامه عدم اشتغال به کار (اختصاصی غیر شاغلین)(فرم شماره 5)
- فرم تعهد نامه ارائه مرخصی بدون حقوق/ ماموریت آموزشی (اختصاصی شاغلین)(فرم شماره 6)
فرم رفتار پوشش حرفه ای جدیدالورود
- تمام صفحات شناسنامه
- کارت ملی هوشمند( و یا رسید درخواست کارت ملی)
- دانشنامه و ريز نمرات مقطع قبلی ( در مورد دانشجویان ترم آخر که تا 1401/06/31 فارغ التحصیل می شوند تسویه حساب مقطع قبلی و فرم ترم آخر جهت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد
- كپي مدرك نشان دهنده وضعيت نظام وظيفه و یا کارت پايان خدمت يا معافيت از خدمت نظام وظيفه به صورت کارت هوشمند یا گواهی تعویض از مرکز پلیس+10 ( درصورت داشتن کارت قدیمی ) ( در مورد دانشجویانی که در مقطع قبلی از معافیت تحصیلی استفاده نموده اند ارائه فرم لغو معافیت تحصیلی
دانشجویانی که در مقطع قبل از معافیت تحصیلی استفاده کرده اند و در این مقطع نیز واجد شرایط استفاده از معافیت تحصیلی می باشند درخواست معافیت تحصیلی خود را از طریق پرتال جامع سازمانی نظام وظیفه به آدرس https://services.epolice.ir با کد کاربری (کدملی)و کلمه عبور (کد سخا قابل دریافت از مراکز پلیس +10 سراسر کشور)
نکته مهم: پذیرفته شدگانی که در حال انجام خدمت مقدس سربازی هستند لازم است در پذیرش غیرحضوری وضعیت نظام وظیفه را مشمول انتخاب نمایند تا بتوانند درخواست تایید معافیت تحصیلی را از سیستم دریافت و جهت انجام مراحل معافیت تحصیلی به پلیس +10 مراجعه نمایند.
جهت دریافت لینک آموزش نحوه درخواست معافیت تحصیلی پذیرفته شدگان مشمول نظام وظیفه مقاطع مختلف تحصیلی از سامانه نظام وظیفه اینجا را کلیک کنید
- گواهی پایان طرح( مخصوص مشمولین طرح)
- موافقتنامه بدون قيد و شرط براي ادامه تحصيل شاغلین و مربیان رسمی از بالاترين مقام مسئول اداري (نیروی انسانی محل اشتغال)و آخرین حکم کارگزینی در سال 1401
- حكم استخدام رسمي قطعي (جهت استفاده كنندگان از سهميه مازاد مربيان رسمي)
- مدارک نشان دهنده وضعیت سهمیه، جهت استفادهکنندگان از سهمیه استعدادهای درخشان، رزمندگان، ايثارگران، همسر و فرزند شاهد، آزاده، همسر و فرزند آزاده، جانبازان، فرزند و همسر جانباز، فرزند و همسر مفقودالاثر. (کارت رزمندگی یا ایثارگری، نامه ستاد شاهد و ...)
- گواهي عدم بدهي به صندوق رفاه دانشجويان وزارت متبوع( فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد اسلامي از ارائه مدرک مذکور معاف مي باشند.)
- مدارك و مستندات 2 سال سابقه كار باليني حداکثر تا تاریخ 1401/06/31 با مدرك كارشناسي (سابقه كار قبل از اتمام دوره كارشناسي قابل قبول نمي باشد) براي کلیه پذیرفته شدگان رشته های : مدیریت پرستاری، پرستاري مراقبتهاي ويژه، پرستاري مراقبتهاي ويژه نوزادان، پرستاری اورژانس ( به جزء پذیرفته شدگان با سهمیه استعدادهای درخشان) و رشته تکنولوژی خون با هر سهمیه ای
جهت ثبت نام اینترنتی اینجا را کلیک کنید.
ب) دانشجویان شهریه پرداز:
دانشجویان شهریه پرداز می بایست فرم های مخصوص دانشجویان پردیس خودگردان را تکمیل نمایند .
- عکس جدید
- فرم درخواست نامنویسی پردیس خودگردان (فرم شماره 1)
- فرم اطلاعات عمومی پردیس خودگردان(فرم شماره 2)
- فرم تعهد نامه عام پردیس خودگردان(فرم شماره 3)
- فرم تعهد نامه عدم اشتغال به کار پردیس خودگردان (اختصاصی غیر شاغلین)(فرم شماره 5)
- فرم تعهد نامه ارائه مرخصی بدون حقوق/ ماموریت آموزشی پردیس خود گردان (اختصاصی شاغلین)(فرم شماره 6)
-نامه و فرم درخواست تاییدیه تحصیلی و ریز نمرات مقطع قبل
- تمام صفحات شناسنامه
- کارت ملی هوشمند
- دانشنامه و ريز نمرات مقطع قبلی ( در مورد دانشجویان ترم آخر که تا 1401/6/31 فارغ التحصیل می شوند تسویه حساب مقطع قبلی و فرم ترم آخر جهت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد
- كپي مدرك نشان دهنده وضعيت نظام وظيفه و یا کارت پايان خدمت يا معافيت از خدمت نظام وظيفه به صورت کارت هوشمند یا گواهی تعویض از مرکز پلیس+10 ( درصورت داشتن کارت قدیمی ) ( در مورد دانشجویانی که در مقطع قبلی از معافیت تحصیلی استفاده نموده اند ارائه فرم لغو معافیت تحصیلی
دانشجویانی که در مقطع قبل از معافیت تحصیلی استفاده کرده اند و در این مقطع نیز واجد شرایط استفاده از معافیت تحصیلی می باشند درخواست معافیت تحصیلی خود را از طریق پرتال جامع سازمانی نظام وظیفه به آدرس کاربری (کدملی)و کلمه عبور (کد سخا قابل دریافت از مراکز پلیس +10 سراسر کشور)
نکته مهم: پذیرفته شدگانی که در حال انجام خدمت مقدس سربازی هستند لازم است در پذیرش غیرحضوری وضعیت نظام وظیفه را مشمول انتخاب نمایند تا بتوانند درخواست تایید معافیت تحصیلی را از سیستم دریافت و جهت انجام مراحل معافیت تحصیلی به پلیس +10 مراجعه نمایند.
- گواهی پایان طرح( مخصوص مشمولین طرح)
- موافقتنامه بدون قيد و شرط براي ادامه تحصيل شاغلین و مربیان رسمی از بالاترين مقام مسئول اداري (نیروی انسانی محل اشتغال)و آخرین حکم کارگزینی در سال 1401
- حكم استخدام رسمي قطعي (جهت استفاده كنندگان از سهميه مازاد مربيان رسمي)
- مدارک نشان دهنده وضعیت سهمیه، جهت استفادهکنندگان از سهمیه استعدادهای درخشان، رزمندگان، ايثارگران، همسر و فرزند شاهد، آزاده، همسر و فرزند آزاده، جانبازان، فرزند و همسر جانباز، فرزند و همسر مفقودالاثر. (کارت رزمندگی یا ایثارگری، نامه ستاد شاهد و ...)
- گواهي عدم بدهي به صندوق رفاه دانشجويان وزارت متبوع( فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد اسلامي از ارائه مدرک مذکور معاف مي باشند.)
- مدارك و مستندات 2 سال سابقه كار باليني حداکثر تا تاریخ 31/6/1401 با مدرك كارشناسي (سابقه كار قبل از اتمام دوره كارشناسي قابل قبول نمي باشد) براي کلیه پذیرفته شدگان رشته های : مدیریت پرستاری، پرستاري مراقبتهاي ويژه، پرستاري مراقبتهاي ويژه نوزادان، پرستاری اورژانس ( به جزء پذیرفته شدگان با سهمیه استعدادهای درخشان) و رشته تکنولوژی خون با هر سهمیه ای
- فرم تعهد شیوه نامه اخذ تعهد از پذیرفته شدگان پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ( فرم مربوطه را دریافت و پس از ثبت در دفتر خانه اسناد رسمی درثبت نام اینترنتی بارگذاری و اصل آن را به همراه سایر مدارک به صورت فیزیکی ارائه نمائید).
این فرم جهت کلیه مقاطع ازجمله کارشناسی ارشد می باشد.مقدار تعهد برای کلیه رشته های مقطع ارشد 3 سال معادل 6 نیمسال می باشد
جدول علی الحساب شهریه پذیرفته شدگان سال تحصیلی1402-1401 دانشجویان شهریه پرداز (جدید الورود وبه شرح ذیل می باشد)
ردیف |
مقطع دانشجویان جدید الورود |
مبلغ شهریه عموم دانشجویان (ارقام به ریال) |
مبلغ شهریه ستاد شاهدی علوم پزشکی اصفهان - ارقام به ریال |
1 |
کارشناسی ارشد |
120/000/000 |
70/000/000 |
توضیحات :
- نرخ شهریه اعلام شده بر اساس جداول هیأت امناء دانشگاه می باشد.
- شهریه محاسبه شده، مطابق با اساس نامه دانشگاه پردیس خودگردان در نظر گرفته شده که شامل دو نیمسال شهریه ثابت و یک نیمسال شهریه متغیر برابر با ترم 20 واحدی می باشد.
- کارکنان و فرزندان دانشگاه ( شهریه پرداز) از تخفیف در شهریه متغیر برخوردار نخواهند بود.
- سهمیه های ستاد شاهد زیر 25 درصد ایثارگری( سهمیه 5 درصد) و خانواده شهدا مشمول تخفیف شهریه نمی باشند.
- تبصره- با توجه به اینکه پذیرفته شدگان پردیس خودگردان باثبت نام داوطلبانه خود ظرفیت های پذیرش این دوره را اشغال می نمایند، در صورت اخراج، انصراف و یا انتقال به منظور پایداری این ظرفیت، شهریه تا انتهای دوره تحصیلی و پرداخت خسارت به دانشگاه از دانشجو اخذ میگردد و دو نفر ضامن معتبر ضمن تکمیل فرم اخذ تعهد و ارائه مستندات مربوطه، متعهد به ضمانت پرداخت شهریه دانشجو یا خسارت یاد شده میگردند.
- تذکر مهم: ماده ۵ شیوه نامه شهریه- انصراف از تحصیل
- انصراف از تحصیل برای افرادی تعریف میگردد که پس از قبولی در آزمونهای ورودی و معرفی از طریق مراجع ذیصلاح اقدام به ثبت نام در دانشگاه نموده (شهریه ثبت نام را پرداخت نموده) و ثبت نام آنان قطعی شده باشد. واضح است که قبل از قطعیت ثبت نام، افراد به عنوان متقاضی و یا داوطلب تحصیل در پردیس خودگردان دانشگاه تلقی شده و لذا انصراف از تحصیل برای این دسته از افراد که هنوز دانشجوی پردیس نشدهاند، موضوعیت ندارد.
- ۵-۱- برای تمامی مقاطع تحصیلی، شهریه آموزشی انصراف از تحصیل، پس از ثبت نام و قبل از شروع به تحصیل و تشکیل اولین کلاسهای درس، شهریه کامل یک سال تحصیلی (دو نیم سال تحصیلی مطابق نیمرخ تحصیلی) است که دانشجو باید پرداخت نماید.
- ۵-۲- در صورتی که دانشجو بعد از شروع کلاسها در نیمسال اول یا نیمسالهای بعدی انصراف از تحصیل دهد، علاوه بر شهریههای پرداختی نیمسالهای گذرانده باید شهریه ثابت نیمسالهای باقیمانده دوره را نیز به عنوان جریمه پرداخت نماید.
- ۵-۳- در صورتی که شهریه سالیانه در زمان انصراف ابلاغ نشده باشد، شهریه با در نظر گرفتن افزایش ۱۰ درصد نسبت به سال قبل و حداکثر تا سقف تعیین شده توسط وزارت متبوع محاسبه میگردد.
- ۵-۴- در صورت انصراف دانشجو از پردیسهای خودگردان یا ظرفیت مازاد به دلیل شرایط اضطراری در سال اول تحصیلی، لازم است شهریه ثبت نام (شامل شهریه متغیر و ثابت ترمهای ثبت نام شده) را پرداخت نماید و خسارتی بهعنوان انصراف دریافت نخواهد شد.
- تبصره - تعیین مصادیق شرایط اضطراری و تشخیص آن برای هر یک از دانشجویان متقاضی انصراف، بر عهده کارگروه مصوب شورای آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه میباشد.
- ۵-۵- در صورت قبولی همزمان دانشجو در پردیسهای خودگردان یا ظرفیت مازاد و دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجو حداکثر تا یک ماه پس از اعلام نهایی نتایج قبولی در دانشگاه دوم توسط سازمان سنجش، فرصت دارد تصمیم نهایی ادامه تحصیل در رشته، مقطع و دانشگاه پذیرفته شده دیگر را بگیرد و در صورت درخواست کتبی انصراف از این دانشگاه، موظف است ۲۰ درصد شهریه ثبت نام (شامل شهریه متغیر و ثابت ترمهای ثبت نام شده) را به عنوان خسارت به دانشگاه پرداخت نماید. بدیهی است در صورت انصراف پس از مدت ذکر شده، دانشجو مشمول پرداخت خسارت انصراف علاوه بر شهریه آن ترم خواهد بود
جهت ثبت نام اینترنتی اینجا را کلیک کنید.
مرحله 2: (دریافت تاییدیه ثبت نام موقت)
پس از اتمام بارگذاری مستندات ذکر شده بالا توسط پذیرفته شدگان موارد توسط کارشناسان آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه بررسی می شود و در صورت کامل بودن موارد ثبت نام اینترنتی تایید شده و در این مرحله تاییدیه ثبت نام موقت صادر و توسط دانشجویان قابل دریافت است.
تذکر: لازم است ثبت نام کنندگان محترم طی روزهای ثبت نام به پیام های دریافتی از سامانه مبنی برنقص احتمالی مدارک دقت نمایند و دراسرع وقت نسبت به پاسخ و یا رفع نقایص اقدام نمایند. لازم به یادآوری است که عدم پاسخ درمحدوده زمانی روزهای ثبت نام به منزله عدم تایید و تکمیل ثبت نام می باشد و فرد به عنوان دانشجوی این دانشگاه تلقی نخواهد شد.
لازم است پذیرفته شدگان کلیه مدارکی را که بارگذاری نمودهاند به صورت فیزیکی از تاریخ 1401/9/7 لغایت 1401/9/9 به اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه واقع در طبقه دوم ساختمان شماره 3 گسترش تحویل دهند.
آدرس جهت تحویل مدارک : اصفهان، میدان آزادی، خیابان هزارجریب، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ، ساختمان شماره 3 ، طبقه دوم، اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه
مرحله سوم: ( تحویل مدارک به صورت حضوری )
زمان تحویل فرمهای تکمیل شده ثبت نام و سایر مدارک بارگذاری شده به کارشناسان اداره تحصیلات تکمیلی معاونت آموزشی دانشگاه طبق برنامه ای پس از تایید ثبت نام اینترنتی دراطلاعیههای بعدی اعلام خواهد شد.
تذکر: با توجه به اینکه در زمان تحویل حضوری مدارک بایستی اصل همان مدارک بارگذاری شده ارائه شود در نگهداری از فرم های اسکن شده دقت فرمایید.
مرحله چهارم : مشاهده انتخاب واحد
انتخاب واحد نیمسال اول توسط کارشناسان آموزش دانشکده های مربوطه انجام می شود. جهت مشاهده واحدهای انتخاب شده با کد کاربری (شماره دانشجویی) و کلمه عبور(شماره شناسنامه) به سامانه سما http://register.mui.ac.ir/samaweb/login.aspx مراجعه نمایید .
تذکرات
جهت اطلاع از برنامه کلاسی و مقررات آموزشی با کارشناسان آموزشی دانشکدهای که در آن پذیرفته شده اید تماس بگیرید. اطلاعات تماس در وبسایت هر دانشکده موجود می باشد.
خدمات قابل ارائه معاونت دانشجوئی و فرهنگی دانشگاه:
- برای اطلاع از ارائه خدمات رفاهی ودانشجویی به سایت معاونت دانشجویی دانشگاه به آدرس http://csa.mui.ac.ir مراجعه نمائید.
تذکرات مهم:
- کلیه پذیرفته شدگان بایستی فرم درخواست تاییدیه تحصیلی و پیوست آن را پرینت و پس از تکمیل نمودن به همراه نامه امضاء شده توسط مدیر محترم تحصیلات تکمیلی که در قسمت فرمهای مربوطه قرار داده شده است به دانشگاه مقطع قبلی خود پست نمایند و رسید پستی آن را به همراه سایر مدارک درسامانه بارگذاری نموده و اصل آن را درهنگام تحویل حضوری ارائه دهند. لازم به ذکر است پیگیری وصول نامه و اعلام نتیجه از سوی آن دانشگاه به عهده دانشجو می باشد.
- شروع کلاسهای دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته از نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401 ( از 1401/06/27) و برگذاری کلاس ها صورت حضوری می باشد.
- به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان می رساند همزمانی وتداخل ادامه تحصیل وادامه خدمت طرح نیروی انسانی ممنوع میباشد و افرادی که درحال گذراندن طرح نیروی انسانی بوده اند بایستی جهت ادامه تحصیل، نامه توقف طرح و یا ترخیص از طرح ارائه نمایند در غیراینصورت از ادامه تحصیل ایشان جلوگیری خواهد شد.
جهت ثبت نام اینترنتی اینجا را کلیک کنید.
جدول شروع کلاسهای دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته( تکمیل ظرفیت)
دانشکده |
رشته تحصیلی |
شروع به تحصیل |
پرستاری و مامائی |
پرستاري سالمندي |
نیم سال اول سال تحصیلی 1402-1401- ترم جاری |
پرستاری و مامائی |
پرستاري مراقبت هاي ويژه نوزادان |
نیم سال اول سال تحصیلی 1402-1401- ترم جاری |
پرستاری و مامائی |
پرستاري اورژانس |
نیم سال اول سال تحصیلی 1402-1401- ترم جاری |
تغذیه |
بهداشت و ايمني مواد غذايي |
نیم سال اول سال تحصیلی 1402-1401- ترم جاری |
EDC | آموزش پزشكي | نیم سال اول سال تحصیلی 1403-1402-سال تحصیلی آینده |
بهداشت |
سلامت سالمندي |
نیم سال دوم سال تحصیلی 1402-1401-ترم بهمن |
بهداشت |
مهندسي بهداشت حرفه اي و ايمني كار |
نیم سال دوم سال تحصیلی 1402-1401-ترم بهمن |
بهداشت |
آمار زيستي |
نیم سال اول سال تحصیلی 1403-1402-سال تحصیلی آینده |
بهداشت |
بهداشت محيط - سم شناسي محيط |
نیم سال دوم سال تحصیلی 1402-1401-ترم بهمن |
مدیریت | كتابداري و اطلاع رساني پزشكي | نیم سال اول سال تحصیلی 1403-1402-سال تحصیلی آینده |
پزشکی | روانشناسي سلامت | نیم سال اول سال تحصیلی 1402-1401- ترم جاری |
فناوریهای نوین |
(مهندسي پزشكي )زيست مواد |
نیم سال دوم سال تحصیلی 1402-1401-ترم بهمن |
علوم توانبخشی |
(ارتزوپروتز)اعضاي مصنوعي و وسايل كمكي |
نیم سال اول سال تحصیلی 1403-1402-سال تحصیلی آینده |