رفتن به محتوای اصلی
x

 

ضمن تبریک به پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1405-1404

لطفا پس از مطالعه دقیق این دستور العمل نسبت به اجرای مرحله به مرحله ثبت نام اقدام نمائید.

دقت فرمایید هرگونه نقص یا فقدان مدارک مورد نیاز مطابق با این اطلاعیه و عدم تکمیل آن در محدوده زمانی ذکر شده، به منزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و منجر به لغو قبولی خواهد شد.

ثبت نام شامل دو مرحله اینترنتی  و حضوری می باشد.

مرحله اول- ثبت نام اینترنتی:

سامانه ثبت نام اینترنتی از ساعت 18 روز سه شنبه مورخ 1404/07/01 لغایت پایان روز  یکشنبه مورخ 1404/07/06 فعال می باشد. لازم است دانشجویان گرامی تا تاریخ 1404/07/05 کلیه مدارک خود را بارگذاری نموده تا در صورت نقص و اعلام توسط کارشناسان دانشگاه، فرصت برای تکمیل آن داشته باشند.

*پیش از شروع فرآیند ثبت نام لطفا موارد زیر را به طور کامل و با دقت مطالعه نموده و سپس درخصوص ثبت نام و بارگذاری مدارک از اینجا اقدام نمایید

  • اسكن مدارك خود را با حجم كمتر از ۵۰۰ كيلو بایت آماده نماييد.

  • نام كاربري و کلمه عبور جهت ورود به سامانه ثبت نام، کد ملی می باشد.

  •  پس از ورود به سامانه، شماره دانشجویی بالای صفحه قابل رؤیت می باشد. *

 

** ضمنا در سامانه هم آوا در قسمت ثبت نام پذیرفته شدگان با نام کاربری کد ملی و گذرواژه کدملی وارد شده و نسبت به تکمیل اطلاعات فردی خود اقدام نمائید. دانشجویان شهریه پرداز می بایست علاوه بر تکمیل اطلاعات فردی، نسبت به پرداخت شهریه علی الحساب خود در سامانه هم آوا اقدام نمایند**
لینک سامانه هم آوا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان : https://hamava.mui.ac.ir (ورود با استفاده از مرورگر google chrome)
 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

الف: دانشجویان روزانه(غیرشهریه پرداز):

مدارک و فرم های ثبت نامی مندرج در سامانه  را ضمن دانلود، تکمیل و امضاء نموده و پس از اسکن، در سامانه ثبت نام بارگذاری نمائید.

1- عکس جدید

2- تمام صفحات شناسنامه

3- کارت ملی هوشمند

4- فرم درخواست نام نویسی (فرم شماره 1)

5- فرم اطلاعات عمومی (فرم شماره 2)   

6- فرم تعهد نامه عام (فرم شماره 3)

7- فرم درخواست تاییدیه تحصیلی و ریز نمرات مقطع قبل به همراه رسید پستی آن 

8- نامه درخواست تاییدیه تحصیلی و ریز نمرات مقطع قبل به همراه رسید پستی آن 

(بایستی نامه درخواست تأییدیه تحصیلی و فرم مربوطه را پرینت و پس از تکمیل، در دبیر خانه معاونت آموزشی دانشگاه مقطع قبلی خود ثبت و یا در صورت عدم دسترسی، به آن دانشگاه پست نمایید و رسید پستی آن را به همراه سایر مدارک درسامانه بارگذاری و اصل آن را درهنگام ثبت نام حضوری ارائه دهید.) 

9- فرم هسته تحقیق و نظردهی دانشگاه به همراه فرم اظهار نامه رعایت ضوابط و راهنمای پوشش حرفه ایی 

10- دانشنامه و یا مدرک نشان دهنده فراغت از تحصیل مقطع کارشناسی که معدل در آن ذکر شده باشد. ( در مورد دانشجویان ترم آخر که تا 1404/06/31 فارغ التحصیل می شوند تسویه حساب مقطع قبلی و فرم ترم آخر دانشجو جهت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد)

11- مدرك نشان دهنده وضعيت نظام وظيفه (کارت پايان خدمت یا معافيت به صورت کارت هوشمند یا گواهی تعویض از مرکز پلیس+10 ( درصورت داشتن کارت قدیمی) ( در مورد دانشجویانی که در مقطع قبلی از معافیت تحصیلی استفاده نموده اند ارائه مدرک معافیت تحصیلی برای مقطع کارشناسی ارشد) 

دانشجویانی که در مقطع قبل از معافیت تحصیلی استفاده و در این مقطع نیز واجد شرایط استفاده از معافیت تحصیلی می باشند درخواست معافیت تحصیلی خود را از طریق پرتال جامع سازمانی نظام وظیفه به آدرس https://services.epolice.ir  با کد کاربری (کدملی)و کلمه عبور (کد سخا قابل دریافت از مراکز پلیس +10 سراسر کشور) ارسال نمایند.

نکته مهم: پذیرفته شدگانی که در حال انجام خدمت مقدس سربازی هستند لازم است در پذیرش غیرحضوری وضعیت نظام وظیفه را مشمول انتخاب نمایند تا بتوانند درخواست تایید معافیت تحصیلی را از سیستم دریافت و جهت انجام مراحل معافیت تحصیلی به پلیس +10 مراجعه نمایند. 

12- گواهی پایان طرح ( مخصوص مشمولین طرح)

13- مدارک نشان دهنده وضعیت سهمیه، جهت استفاده‌کنندگان از سهمیه استعدادهای درخشان، رزمندگان، ايثارگران، همسر و فرزند شاهد، آزاده، همسر و فرزند آزاده، جانبازان، فرزند و همسر جانباز، فرزند و همسر مفقودالاثر. (کارت رزمندگی یا ایثارگری، نامه ستاد شاهد و ...)

14- گواهي عدم بدهي به صندوق رفاه دانشجويان مربوط به مقطع کارشناسی ( فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد اسلامي از ارائه مدرک مذکور معاف مي باشند.) 

15- مدارك و مستندات 2 سال سابقه كار باليني حداکثر تا تاریخ 1404/6/31 با مدرك كارشناسي (سابقه كار قبل از اتمام دوره كارشناسي قابل قبول نمي باشد) براي کلیه پذیرفته شدگان رشته تکنولوژی گردش خون با هر سهمیه ای 

 

ب) دانشجویان شهریه پرداز: 

مدارک و فرم های ثبت نامی مندرج در سامانه  را ضمن دانلود، تکمیل و امضاء نموده وپس از اسکن، درسامانه ثبت نام بارگذاری نمائید.

1- تمام صفحات شناسنامه

2- کارت ملی هوشمند

3- عکس جدید

4- فرم درخواست نامنویسی پردیس خودگردان (فرم شماره 1)

5 - فرم اطلاعات عمومی پردیس خودگردان(فرم شماره 2)   

6- فرم تعهد نامه عام پردیس خودگردان(فرم شماره 3)

7-  فرم درخواست تاییدیه تحصیلی و ریز نمرات مقطع قبل

8-  نامه درخواست تاییدیه تحصیلی و ریز نمرات مقطع قبل

 (بایستی نامه درخواست تأییدیه تحصیلی و فرم مربوطه را پرینت و پس از تکمیل، در دبیر خانه معاونت آموزشی دانشگاه مقطع قبلی خود ثبت و یا در صورت عدم دسترسی، به آن دانشگاه پست نمایید و رسید پستی آن را به همراه سایر مدارک درسامانه بارگذاری و اصل آن را درهنگام ثبت نام حضوری ارائه دهید.) 

9-فرم هسته تحقیق و نظردهی دانشگاه به همراه فرم اظهار نامه رعایت ضوابط و راهنمای پوشش حرفه ایی

10- دانشنامه و یا مدرک نشان دهنده فراغت از تحصیل مقطع کارشناسی که معدل در آن ذکر شده باشد. ( در مورد دانشجویان ترم آخر که تا 1404/06/31 فارغ التحصیل می شوند تسویه حساب مقطع قبلی و فرم ترم آخر جهت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد

11- مدرك نشان دهنده وضعيت نظام وظيفه (کارت پايان خدمت یا معافيت به صورت کارت هوشمند یا گواهی تعویض از مرکز پلیس+10 ( درصورت داشتن کارت قدیمی) ( در مورد دانشجویانی که در مقطع قبلی از معافیت تحصیلی استفاده نموده اند، ارائه مدرک معافیت تحصیلی برای مقطع کارشناسی ارشد) 

دانشجویانی که در مقطع قبل از معافیت تحصیلی استفاده و در این مقطع نیز واجد شرایط استفاده از معافیت تحصیلی می باشند درخواست معافیت تحصیلی خود را از طریق پرتال جامع سازمانی نظام وظیفه به آدرس https://services.epolice.ir  با کد کاربری (کدملی)و کلمه عبور (کد سخا قابل دریافت از مراکز پلیس +10 سراسر کشور)ارسال نمایند.

نکته مهم: پذیرفته شدگانی که در حال انجام خدمت مقدس سربازی هستند لازم است در پذیرش غیرحضوری وضعیت نظام وظیفه را مشمول انتخاب نمایند تا بتوانند درخواست تایید معافیت تحصیلی را از سیستم دریافت و جهت انجام مراحل معافیت تحصیلی به پلیس +10 مراجعه نمایند. 

12- گواهی پایان طرح( مخصوص مشمولین طرح)

13- مدارک نشان دهنده وضعیت سهمیه، جهت استفاده‌کنندگان از سهمیه استعدادهای درخشان، رزمندگان، ايثارگران، همسر و فرزند شاهد، آزاده، همسر و فرزند آزاده، جانبازان، فرزند و همسر جانباز، فرزند و همسر مفقودالاثر. (کارت رزمندگی یا ایثارگری، نامه ستاد شاهد و ...)

14- گواهي عدم بدهي به صندوق رفاه دانشجويان مربوط به مقطع کارشناسی (فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد اسلامي از ارائه مدرک مذکور معاف مي باشند.) 

15- مدارك و مستندات 2 سال سابقه كار باليني حداکثر تا تاریخ 1404/6/31 با مدرك كارشناسي (سابقه كار قبل از اتمام دوره كارشناسي قابل قبول نمي باشد) براي کلیه پذیرفته شدگان رشته تکنولوژی خون با هر سهمیه ای 

16- تعهد محضری مربوط به دانشجویان شهریه پرداز

 فرم و شیوه نامه اخذ تعهد از پذیرفته شدگان پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ( فرم مربوطه را دریافت و پس از ثبت در دفتر خانه اسناد رسمی، درثبت نام اینترنتی بارگذاری و اصل آن را به همراه سایر مدارک ارائه نمائید).

این فرم جهت کلیه مقاطع از جمله کارشناسی ارشد می باشد. مقدار تعهد برای کلیه رشته های مقطع ارشد 3 سال معادل 6 نیمسال می باشد.

مبلغ شهریه دانشجویان پردیس خودگردان مقطع کارشناسی ارشد زمان ثبت نام و به صورت حضوری و علی الحساب  اخذ و پس از انجام حذف و اضافه توسط دانشجو نهایی خواهد شد.

جدول علی الحساب شهریه پذیرفته شدگان سال 1405-1404 دانشجویان شهریه پرداز (جدید الورود و به شرح ذیل  می باشد) 

ردیف

مقطع دانشجویان جدید الورود

مبلغ شهریه عموم دانشجویان

(ارقام به ریال)

1

کارشناسی  ارشد

200/000/000

 

توضیحات :

  • پرداخت شهریه صرفا از طریق درگاه الکترونیکی ( اینترنتی) و به صورت غیر حضوری خواهد بود.

  • نرخ شهریه اعلام شده بر اساس جداول و مصوبات هیأت امناء دانشگاه علوم پزشکی اصفهان می باشد.

     

  • شهریه ترم اول بر اساس واحدهای اخذ شده دانشجو (عملی، نظری و ثابت) محاسبه می شود و چنانچه دانشجو بدهکار شد، تا پایان ترم اول لازم است تسویه حساب نماید.

  • مطابق با آئین نامه اجرائی جدید ( ماده 66) دانشجویان معزز ستاد شاهد ( فرزندان جانباز بالاتر از 25 درصد) در زمان ثبت نام لازم نیست شهریه مربوطه را پرداخت نمایند تا در ترم بعد برای آنان تصمیم گیری شود.

  • سهمیه های ستاد شاهد زیر 25 درصد ایثارگری( سهمیه 5 درصد) و خانواده شهدا مشمول تخفیف شهریه نمی باشند.

    تبصره- با توجه به اینکه پذیرفته شدگان پردیس خودگردان با ثبت نام داوطلبانه خود ظرفیت های پذیرش این دوره را اشغال می نمایند، در صورت اخراج، انصراف و یا انتقال به منظور پایداری این ظرفیت،  شهریه ثابت تا انتهای دوره تحصیلی و مبلغ خسارت به دانشگاه از دانشجو اخذ و دو نفر ضامن معتبر ضمن تکمیل فرم اخذ تعهد و ارائه مستندات مربوطه، متعهد به ضمانت پرداخت شهریه دانشجو یا مبلغ خسارت یاد شده می باشند.

    ماده ۵ - شیوه نامه شهریه- (انصراف از تحصیل):

    انصراف از تحصیل برای افرادی تعریف می‌گردد که پس از قبولی در آزمون‌های ورودی و معرفی از طریق مراجع ذی‌صلاح اقدام به ثبت نام در دانشگاه نموده (شهریه ثبت نام را پرداخت نموده) و ثبت نام آنان قطعی شده باشد. واضح است که قبل از قطعیت ثبت نام، افراد به عنوان متقاضی و یا داوطلب تحصیل در پردیس خودگردان دانشگاه تلقی شده و لذا انصراف از تحصیل برای این دسته از افراد که هنوز دانشجوی پردیس نشده‌اند، موضوعیت ندارد.

    ۵-۱- برای تمامی مقاطع تحصیلی، شهریه آموزشی انصراف از تحصیل، پس از ثبت نام و قبل از شروع به تحصیل و تشکیل اولین کلاس‌های درس، شهریه کامل یک سال تحصیلی (دو نیم سال تحصیلی) است که دانشجو باید پرداخت نماید.

    ۵-۲- در صورتی که دانشجو بعد از شروع کلاس‌ها در نیمسال اول یا نیمسال‌های بعدی انصراف از تحصیل دهد، علاوه بر شهریه‌های پرداختی نیمسال‌های گذرانده باید شهریه ثابت نیمسال‌های باقیمانده دوره را نیز به عنوان جریمه پرداخت نماید.

    ۵-۳- درصورتیکه شهریه سالیانه در زمان انصراف ابلاغ نشده باشد، شهریه با در نظر گرفتن افزایش ۱۰ درصد نسبت به سال قبل و حداکثر تا سقف تعیین شده توسط وزارت متبوع محاسبه می‌گردد.

    ۵-۴- در صورت انصراف دانشجو از پردیس‌های خودگردان یا ظرفیت مازاد به دلیل شرایط اضطراری در سال اول تحصیلی، لازم است شهریه ثبت نام (شامل شهریه متغیر و ثابت ترم‌های ثبت نام شده) را پرداخت نماید و خسارتی به‌عنوان انصراف دریافت نخواهد شد.

     

    مرحله دوم: ( تحویل مدارک به صورت حضوری )

    به اطلاع می رساند ثبت نام حضوری دانشجویان کارشناسی ارشد طبق برنامه زمانبندی ذیل انجام خواهدشد. 

    لازم است دانشجویان کلیه مدارکی را که بارگذاری نموده­اند به صورت فیزیکی در روزهای تعیین شده به شرح زیر به اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه واقع در طبقه همکف ساختمان معاونت آموزشی دانشگاه تحویل دهند.

  • 1404/07/07 رشته های مربوط به دانشکده  "پزشکی" 

  • 1404/07/08 رشته های مربوط به دانشکده "پرستاری و مامایی" 

  • 1404/07/09 رشته های مربوط به دانشکده های "بهداشت" و "داروسازی و علوم دارویی" 

  • 1404/07/12 رشته های مربوط به دانشکده های "مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی" و تغذیه و علوم غذایی"

  • 1404/07/13 رشته های مربوط به دانشکده های "فناوریهای نوین علوم پزشکی" ، "علوم توانبخشی" و "مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی(EDC)"

    مدارک جهت تحویل حضوری:

    1- عکس جدید  ۴×۳ پشت نویسی شده 6 قطعه

    2- اصل شناسنامه و کپی از تمام صفحات 

    3- اصل و کپی کارت ملی هوشمند 

    4- فرم درخواست نام نویسی (فرم شماره 1) دو نسخه

    5- فرم عکس دار اطلاعات عمومی (فرم شماره 2)  دو نسخه

    6- فرم تعهد نامه عام (فرم شماره 3)

    7- نامه و فرم درخواست تاییدیه تحصیلی و ریز نمرات مقطع قبل (بایستی نامه درخواست تاییدیه تحصیلی و فرم مربوطه را پرینت و پس از تکمیل، در دبیر خانه معاونت آموزشی دانشگاه مقطع قبلی خود ثبت و یا در صورت عدم دسترسی، به آن دانشگاه پست نمایید و رسید پستی آن را به همراه سایر مدارک درهنگام ثبت نام حضوری ارائه دهید.) 

     

    8- فرم عکس دار هسته تحقیق و نظردهی دانشگاه به همراه فرم اظهار نامه رعایت ضوابط و راهنمای پوشش حرفه ایی دو نسخه (حتما با خودکار آبی و به طور کامل تکمیل و به انضمام کپی کارت ملی و کپی شناسنامه از تمامی صفحات تحویل داده شود). ضمنا شاغلین باید کپی آخرین حکم کارگزینی خود را تحویل دهند.

    9- دانشنامه و یا مدرک نشان دهنده فراغت از تحصیل مقطع کارشناسی که معدل در آن ذکر شده باشد. ( در مورد دانشجویان ترم آخر که تا 1404/06/31 فارغ التحصیل می شوند  تسویه حساب مقطع قبلی و فرم مخصوص دانشجویان ترم آخر جهت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد

    10- كپي مدرك نشان دهنده وضعيت نظام وظيفه و یا کارت پايان خدمت يا معافيت از خدمت نظام وظيفه و برای دانشجویانی که در حال انجام خدمت نظام وظیفه می باشند ارائه نامه ترخیص از خدمت الزامی است.

    11- گواهی پایان طرح( مخصوص مشمولین طرح)

    12- فرم صندوق رفاه مقطع قبل

    13- مدارک نشان دهنده وضعیت سهمیه، جهت استفاده‌کنندگان از سهمیه استعدادهای درخشان، رزمندگان و... 

    14- مدارك و مستندات 2 سال سابقه كار باليني حداکثر تا تاریخ 1404/6/31 با مدرك كارشناسي (سابقه كار قبل از اتمام دوره كارشناسي قابل قبول نمي باشد) براي کلیه پذیرفته شدگان رشته تکنولوژی خون با هر سهمیه ای ( به جزء پذیرفته شدگان با سهمیه استعدادهای درخشان)

    15- تعهد محضری مربوط به دانشجویان شهریه پرداز ( اصل آن را به امور شهریه واقع در ساختمان معاونت آموزشی دانشگاه، طبقه همکف تحویل دهند.) 

     

    جهت کسب اطلاع از برنامه کلاسی و مقررات آموزشی با کارشناسان آموزشی دانشکده‌ تماس حاصل نمائید. (اطلاعات تماس در وب سایت هر دانشکده موجود می باشد.)

    دانشجویان متقاضی استفاده از خوابگاه و اطلاع از ارائه خدمات رفاهی و دانشجویی به سایت معاونت دانشجویی دانشگاه به آدرس زیر مراجعه نمایند.  

     http://csa.mui.ac.ir  

    کلیه پذیرفته شدگان بایستی نامه درخواست تاییدیه تحصیلی و فرم آن را پرینت و پس از تکمیل، در دبیر خانه معاونت آموزشی دانشگاه مقطع قبلی خود ثبت و یا در صورت عدم دسترسی، پست نمایند و رسید پستی آن را به همراه سایر مدارک درسامانه بارگذاری و اصل آن را درهنگام ثبت نام حضوری ارائه دهند. 

    پیگیری وصول نامه و اعلام نتیجه از سوی آن دانشگاه به عهده دانشجو می باشد و عواقب ناشی از عدم وصول مدارک بر عهده دانشجو است. 

    شروع کلاس های مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته ورودی نیمسال اول سال تحصیلی 1405-1404 ( از1404/07/05) می باشد

     

    مهم:

    طبق اطلاعیه شماره 16 مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور:

    مدارك مورد نياز مي بايست به دانشگاه محل پذيرش ارائه شود و اين مدارك توسط دانشگاه، مورد بررسي قرار خواهد گرفـت. درصـورت محـرز شـدن الـف-عـدم رعايت ضوابط و مقررات توسط داوطلب، ب- واجد شرايط نبودن فرد جهت شركت و پذيرش در آزمون و رشته مربوطـه، ج -مغـايرت و عـدم صـحت مـدارك، دمغايرت اطلاعات اعلام شده، از ادامه تحصيل فرد ممانعت به عمل آمده و ضمن لغو قبولي فرد، طبق مصوبات هیئت بـدوي رسـيدگي بـه تخلفـات در آزمونهـا بـا داوطلب برخورد خواهد شد.

     

    نشانی: اصفهان - خیابان هزارجریب - دانشگاه علوم پزشکی اصفهان  معاونت آموزشی دانشگاه