رفتن به محتوای اصلی
x

مرحله 1- ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان:

ثبت نام اینترنتی (اسکن و بارگذاری مدارک) کلیه پذیرفته شدگان سال تحصیلی 1403-1402 از روز شنبه  مورخ 1402/07/22 لغایت دوشنبه 1402/07/24 از طریق سامانه https://er.mui.ac.ir انجام گردد.

مراحل ثبت نام اینترنتی شامل : 

گام اول : آماده سازی ،دانلود، تکمیل و امضاء  فرمهای ثبت نام و مدارک مشروحه زیر و اسکن  آنها جهت بارگذاری درسامانه ثبت نام اینترنتی

1) فرم شماره یک  (فرم اخذ تعهد از پذيرفته‌شدگان مبني بر داشتن تمامی شرايط و ضوابط عمومي و اختصاصي دفترچه راهنماي آزمون)

2) فرم شماره  دو (فرم تعهد مبني بر تسويه با صندوق رفاه دانشجويان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي)

3فرم شماره  چهار(فرم ‌مخصوص ‌اخذ تعهد از پذيرفته‌شدگان‌ رشته‌هاي تحصيلي گروه‌هاي آموزشي مختلف در آزمون دوره‌هاي كارداني (فوق ديپلم ) به دوره‌هاي كارشناسي ناپيوسته سال‌ 1402 (مختص دوره‌هاي روزانه)

4) فرم شماره شش (فرم جايگزين گواهي فراغت از تحصيل پذيرفته‌شدگاني كه تا زمان ثبت‌نام موفق به اخذ گواهي خود نشده‌اند)

5) فرم شماره  ده (برگ نام نویسی پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته 1402)

6) فرم شماره  یازده (اطلاعات عمومی دانشجویان کارشناسی ناپیوسته 1402)

7 )  شناسنامه (تمام صفحات)

8)  کارت ملی پشت و رو

9) مدرکی که نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه پذیرفته شدگان ذکور باشد

10) اصل  یاگواهی مدرک دوره کاردانی

11) اصل گواهی پایان طرح نیروی انسانی یامعافیت از آن

12) اصل حکم کارگزینی ویاگواهی کارمندان رسمی وپیمانی وزارتخانه ها ،سازمان ها ویا ارگانهای دولتی

13)اصل حکم مرخصی کارکنان دولت ویاموافقت بدون قید وشرط سازمان متبوع

14) موافقت نامه رسمی ازمحل خدمت مبنی برعدم همزمانی وتداخل ادامه تحصیل وادامه خدمت طرح نیروی انسانی

- ضمنا میتوانید از اینجا سایر مدارک ثبت نامی پذیرفته شدگان که مشمول ارائه آن به دانشگاه می باشند را بر اساس دستورالعمل سازمان سنجش مشاهده نمائید.

15) فرم تعهد نامه رفتار پوشش حرفه ای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

16)فرم اخذ تعهد داشتن سلامت جسمانی

17) تعهدنامه از پذیرفته شدگان پردیس خودگردان(شهریه پرداز)

 

گام دوم: درخواست معافیت تحصیلی

ازطریق مراجعه به پرتال جامع سازمان نظام وظیفه به آدرس (https://services.epolice.ir) با نام کاربری (کد ملی )و کلمه عبور (کدسخا قابل دریافت قابل دریافت ازمراکز پلیس 10+ سراسر کشور. نکته مهم: پذیرفته شدگانی که درحال انجام خدمت مقدس سربازی هستند لازم است وضعیت نظام وظیفه را مشمول انتخاب نمایند تابتوانند درخواست تایید معافیت  تحصیلی را از سیستم دریافت وجهت انجام مراحل معافیت تحصیلی به پلیس 10+ مراجعه نمایند.

گام سوم: ثبت نام اینترنتی (اسکن و بارگذاری مدارک) پذیرفته شدگان کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال تحصیلی
1402-1403 از روز شنبه  مورخ 1402/07/22 لغایت دوشنبه 1402/07/24 ازطریق سامانه https://er.mui.ac.ir

پذیرفته شدگان  فرمها و مدارک مندرج درگام اول را دانلود، تکمیل وامضاء و اسکن  آنها  جهت بارگذاری درسامانه ثبت نام اینترنتی(برای دریافت فرم ها روی عنوان هر فرم کلیک نمائید)

نام كاربري و کلمه عبور جهت ورود به سامانه ثبت نام، شماره ملی شماست.

برای عملکرد بهتر نرم افزار از مرورگر کروم استفاده کنید (برای ثبت اطلاعات، لیست های انتخابی با مرورگرهای دیگر همچون فایرفاکس باز نمی شود)

اسكن مدارك خود را با حجم كمتر از 500 كيلو بايت از نوع jpg و gif آماده نماييد. نام كاربري و کلمه عبور جهت ورود به سامانه ثبت نام، شماره ملی شماست.

پس از ورود به سامانه سمت راست صفحه دکمه ثبت نام را انتخاب نمائيد. براي ثبت اطلاعات دکمه ويرايش را در سمت چپ صفحه كليك نماييد و اطلاعات قابل ويرايش را پر نموده و دگمه ذخيره را انتخاب و سپس مرحله بعد را كليك نمائيد.

تذکر مهم: پس از ورود به سامانه، شماره دانشجویی خود را که در بالای صفحه ذکر شده، یادداشت نمائید و در کلیه فرمهای ثبت نامی شماره دانشجوئی خود را درج نمائید.

پس از ورود اطلاعت ثبت نامي جهت ارسال مدارك خود پانل مدارك در سمت راست صفحه را كليك نماييد.در اين بخش براي ارسال هر مدرك دگمه ارسال فايل را در پايين صفحه انتخاب و نام مدرك را از ليست انتخاب نماييد و توضيحات را وارد نماييد .توجه داشته باشید موارد ستاره دار اجباری است و درصورتیکه تکمیل نگردد ثبت نام شما ناقص انجام خواهد گردید. سپس براي بارگذاري هر مدرك ارسال فايل را مجددا انتخاب نماييد. در پايان بارگذاري مدارك ثبت ارسالي ها را انتخاب نموده تا مدارك شما ذخيره شوند . لازم به ذكر است كليه مدارك ستاره دار( اجباري) مي بايست قبل از انتخاب دکمه ثبت ارسالي بارگذاري شده باشند.

مرحله دوم :(مشاهده انتخاب واحد در سامانه هم آوا)

شروع به تحصیل کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی ناپیوسته درنیمسال دوم 1403- 1402 (1402/11/23) می باشد (بجز رشته ساخت پروتزهای دندانی که شروع به تحصیل این رشته از نیمسال اول 1403-1402 می باشد)، جهت مشاهده انتخاب واحد خود که توسط دانشکده در زمان مذکور انجام می گردد، با کد کاربری (شماره دانشجویی) و کلمه عبور (کد ملی) به سامانه هم آوا به آدرس زیر مراجعه نمائید.

https://hamava.mui.ac.ir

مرحله سوم: ( ثبت نام حضوری و تحویل مدارک)

 ثبت نام حضوری و تحویل مدارک  دانشجویان در تاریخ شنبه 1402/08/13 لغایت دوشنبه 1402/08/15 با مراجعه به ساختمان معاونت آموزشی، طبقه همکف، اداره خدمات آموزشی انجام می پذیرد.

با توجه به اینکه شروع نیمسال تحصیلی دانشجویان ساخت پروتزهای دندانی از نیمسال اول می باشد، ثبت نام حضوری و تحویل مدارک این دانشجویان در تاریخ سه شنبه 1402/07/25 با مراجعه به ساختمان معاونت آموزشی انجام می پذیرد.

جدول علی الحساب شهریه پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته سال تحصیلی 1403-1402  پردیس خودگردان (جدید الورود)

 

   شهریه آزاد - ارقام به ریال

   شهریه ستاد شاهد - ارقام به ریال

120/000/000

60/000/000

 

شهریه محاسبه شده، مطابق با اساس نامه دانشگاه پردیس خودگردان نظر گرفته شده که شامل دو نیمسال شهریه ثابت و یک نیمسال شهریه متغیر برابر با ترم 20 واحدی می باشد.

پرداخت شهریه صرفا از طریق درگاه الکترونیکی ( اینترنتی) و به صورت غیر حضوری  درسامانه ثبت نام اینترنتی خواهد بود.

نرخ شهریه اعلام شده بر اساس جداول هیأت امناء دانشگاه می باشد.

کارکنان و فرزندان دانشگاه ( شهریه پرداز) از تخفیف در شهریه متغیر برخوردار نخواهد بود.

سهمیه های ستاد شاهد زیر 25 درصد ایثارگری (سهمیه 5 درصد) و خانواده شهدا مشمول تخفیف شهریه نمی باشند. 

تبصره- با توجه به اشغال ظرفیت‌های آموزشی پردیس خودگردان با ثبت نام داوطلبان پذیرفته شده، به منظور پایداری این ظرفیت در کل دوره و پرداخت شهریه تا انتهای دوره تحصیلی و پرداخت خسارت به دانشگاه در صورت اخراج، انصراف یا انتقال از دانشجو اخذ می‌گردد و دو نفر ضامن معتبر ضمن تکمیل فرم اخذ تعهد و ارائه مستندات مربوطه، متعهد به ضمانت پرداخت شهریه دانشجو یا خسارت یاد شده می‌گردند.

تذکر مهم: ماده ۵ شیوه نامه شهریه- انصراف از تحصیل

انصراف از تحصیل برای افرادی تعریف می‌گردد که پس از قبولی در آزمون‌های ورودی و معرفی از طریق مراجع ذی‌صلاح اقدام به ثبت نام در دانشگاه نموده (شهریه ثبت نام را پرداخت نموده) و ثبت نام آنان قطعی شده باشد. واضح است که قبل از قطعیت ثبت نام، افراد به عنوان متقاضی و یا داوطلب تحصیل در پردیس خودگردان دانشگاه تلقی شده و لذا انصراف از تحصیل برای این دسته از افراد که هنوز دانشجوی پردیس نشده‌اند، موضوعیت ندارد.

۵-۱- برای تمامی مقاطع تحصیلی، شهریه آموزشی انصراف از تحصیل، پس از ثبت نام و قبل از شروع به تحصیل و تشکیل اولین کلاس‌های درس، شهریه کامل یک سال تحصیلی (دو نیم سال تحصیلی مطابق نیمرخ تحصیلی) است که دانشجو باید پرداخت نماید.

۵-۲- در صورتی که دانشجو بعد از شروع کلاس‌ها در نیمسال اول یا نیمسال‌های بعدی انصراف از تحصیل دهد، علاوه بر شهریه‌های پرداختی نیمسال‌های گذرانده باید شهریه ثابت نیمسال‌های باقیمانده دوره را نیز به عنوان جریمه پرداخت نماید.

۵-۳- در صورتی که شهریه سالیانه در زمان انصراف ابلاغ نشده باشد، شهریه با در نظر گرفتن افزایش ۱۰ درصد نسبت به سال قبل و حداکثر تا سقف تعیین شده توسط وزارت متبوع محاسبه می‌گردد.

۵-۴- در صورت انصراف دانشجو از پردیس‌های خودگردان یا ظرفیت مازاد به دلیل شرایط اضطراری در سال اول تحصیلی، لازم است شهریه ثبت نام (شامل شهریه متغیر و ثابت ترم‌های ثبت نام شده) را پرداخت نماید و خسارتی به‌عنوان انصراف دریافت نخواهد شد.

تبصره ۱: منظور از خسارت، پرداخت شهریه ثابت تا سقف طول تحصیل می‌باشد که برای دانشجویان رشته پزشکی ۱۴ نیمسال، دندانپزشکی و داروسازی ۱۲ نیمسال، کلیه رشته‌ها در مقاطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته و کاردانی ۴ نیمسال خواهد بود.

تبصره ۲- تعیین مصادیق شرایط اضطراری و تشخیص آن برای هر یک از دانشجویان متقاضی انصراف، بر عهده کارگروه مصوب شورای آموزشی دانشگاه می‌باشد.

۵-۵- در صورت قبولی همزمان دانشجو در پردیس‌های خودگردان یا ظرفیت مازاد و دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجو حداکثر تا یک ماه پس از اعلام نهایی نتایج قبولی در دانشگاه دوم توسط سازمان سنجش، فرصت دارد تصمیم نهایی ادامه تحصیل در رشته، مقطع و دانشگاه پذیرفته شده دیگر را بگیرد و در صورت درخواست کتبی انصراف از این دانشگاه، موظف است ۲۰ درصد شهریه ثبت نام (شامل شهریه متغیر و ثابت ترم‌های ثبت نام شده) را به عنوان خسارت به دانشگاه پرداخت نماید. بدیهی است در صورت انصراف پس از مدت ذکر شده، دانشجو مشمول پرداخت خسارت انصراف علاوه بر شهریه آن ترم خواهد بود.