رفتن به محتوای اصلی
x

    ضمن عرض تبريك به پذیرفته شدگان سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری در رشته های تخصصی دندانپزشکی سال جاری، به اطلاع مي ­رساند ثبت نام در دو مرحله، ابتدا به صورت الکترونیکی و از طریق اینترنت از  تاریخ 01403/07/08 لغایت 1403/07/11و مرحله بعد، ثبت نام حضوری با مراجعه به آدرس اصفهان خیابان هزار جریب، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، معاونت آموزشی طبقه دوم اتاق شماره 311 اداره تخصص و فوق تخصص ، از تاریخ1403/07/17 لغایت 1403/07/21انجام می پذیرد. لازم به ذکر است مراحل سپردن سند تعهد محضری و طی نمودن فرآیند آن از تاریخ 1403/07/17 لغایت 1403/07/22 الزامی می باشد.

مرحله اول: ثبت­ نام الکترونیکی:

 ورود به سایت هم آوا به آدرس: https://hamava.mui.ac.ir

1- تکمیل فرم های زیر (با خودکار آبی) و بارگذاری آنها در سایت ثبت ­نام

  1. فرم اطلاعات عمومی (فرم شماره 1)
  2.  فرم تعهد درخصوص وضعیت اشتغال به کار (فرم شماره 2)
  3.  فرم تعهدنامه رفتار و پوشش حرفه ای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان (فرم شماره 3)
  4. اطلاعات عمومی دستیاران جهت درج در سامانه هم آوا ( فرم شماره 4 )
  5.  فرم هیات مرکزی گزینش(فرم شماره 5)
  6.  فرم اظهارنامه رعایت ضوابط و راهنمای پوشش حرفه ­ای(فرم شماره 6) 

 

 فرمت فایل ­های ارسالی باید jpg  و همچنین حجم فایل­ های ارسالی نباید بیشتر از KB ۵۰۰ باشد.

  • بارگذاری سایر مدارک لازم برای ثبت ­نام الکترونیک:

  • عکس داوطلب (تمام رخ با پشت زمینه سفید و حجم کمتر از (KB500)

  • شناسنامه خود و همسر و فرزندان (تمام صفحات) 

  • كارت ملي (پشت و رو)  

  • مدرک نشان دهنده ی وضعیت طرح نیروی انسانی(بر اساس دستورالعمل­هاي دفترچه پذیرش دستیار سال 1403)

تذکر: پذیرفته شدگانی که ملزم به گذراندن طرح نیروی انسانی بوده اند، باید دوره مذکور را تا 1403/06/31 به پایان رسانده باشند.

  • كارت پايان خدمت يا معافيت (پشت و رو)   

  • دانشنامه ی دندانپزشکی عمومی (یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل باشد)

  • تبصره: پذیرفته شدگانی که با استفاده از مقررات رتبه های برتر، استعدادهای درخشان، قانون تسهیل ازدواج جوانان و ... مجاز به شرکت در آزمون بوده اند، باید حداکثر تا تاریخ 140/06/31 فارغ التحصیل شده باشند.

  • منوط به ارائه مدارک زیر:

  • الف) گواهی از دانشگاه محل تحصیل جهت دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان

  • ب) گواهي از معاونت آموزشي دانشگاه محل تحصيل جهت پذيرفته­ شدگان سهميه یک درصد رتبه های برتر اول، دوم و سوم  

  •  گواهي فراغت از تحصيل از معاونت آموزشي دانشگاه محل تحصيل جهت دانشجويان متأهل

  •  تسويه حساب صندوق رفاه دانشجويان وزارت متبوع جهت فارغ التحصيلان دانشگاههاي دولتي

  • مدارك مربوط به سهميه (رزمندگان، ایثارگران، بسیجی، بومی، مناطق محروم، استعدادهاي درخشان، ۱ درصد و ....) بر اساس دستورالعمل­هاي دفترچه پذیرش دستیار سال 1403

  •  پروانه دائم دندانپزشكي جهت پذيرفته ­شدگاني كه داراي پروانه دائم هستند.    

  •  آخرین حکم استخدامی برای آن دسته از پذیرفته شدگانی که استخدام رسمی دولت هستند 

  •  نامه موافقت سازمان مربوطه با ادامه تحصيل جهت پذيرفته شدگاني كه استخدام رسمي يا پيماني سازمانهاي مختلف هستند

  • حكم مرخصي بدون حقوق يا حكم ماموريت آموزشي جهت افرادي كه استخدام رسمي يا پيماني ادارات و يا سازمانهاي دولتي هستند (بديهي است تاريخ اجراي حكم باید از تاريخ شروع دوره دستياري و به مدت طول دوره دستياري باشد).

  • نامه موافقت با شروع دوره دستياري پذيرفته شدگان كادر ثابت نيروهاي نظامي و انتظامي از طرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، ستاد مشترك ارتش جمهوري اسلامي ايران يا اداره كل بهداري نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران به مدت طول دوره دستياري  

  • گواهی اشتغال به کار در حال حاضر، ویژه استفاده کنندگان از سهمیه استانی (بر اساس دستورالعمل­هاي دفترچه پذیرش دستیار سال 1403)

  • نامه معاونت درمان دانشگاه محل خدمت مبنی بر تعطیلی مطب

 

 مرحله دوم : رفع نقص

 رفع نقص 

 پذیرفته شدگان لازم است پس از انجام ثبت نام الکترونیکی از تاریخ 1403/07/15 الی 1403/07/17 به سایت ثبت نام مراجعه نموده و در صورت مشاهده پیام مبنی بر نقص در مدارک، نسبت به رفع نواقص اعلام شده و بارگذاری مدارک ناقص به ­فوریت اقدام نمایند.

مرحله سوم:  غربالگری سلامت روان دانشجویان:

انجام طرح ملی غربالگری سلامت روان دانشجویان از طریق وارد شدن به لینک وزارت متبوع به آدرس:

 http://ccsm.behdasht.gov.ir (سامانه آنلاین غربالگری سلامت روان دانشجویان) و اخذ تاییدیه .

 

مرحله چهارم : ثبت نام حضوری

بند الف) مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام حضوری سهمیه آزاد:

  1. 6 قطعه عکس ۴×۳ (تمام رخ، پشت زمینه سفید)پشت نویسی شده

  2. اصل و کپی از تمام صفحات شناسنامه خود و همسر

  3. اصل و کپی كارت ملي( پشت و رو)

  4. اصل و کپی كارت پايان خدمت يا معافيت(پشت و رو)

  5. اصل فرم های تکمیل شده ثبت نام الکترونیک(فرم های شماره 1 تا 6) مندرج در بند 1 اطلاعیه ثبت نام

  6. دارا بودن مدرک فراغت از تحصیل در رشته دندانپزشکی عمومی

  7. مدرک نشان دهنده ی وضعیت طرح نیروی انسانی(بر اساس دستورالعمل­هاي دفترچه پذیرش دستیار سال 1403)

تذکر: پذیرفته شدگانی که ملزم به گذراندن طرح نیروی انسانی بوده اند، باید دوره مذکور را تا 1403/06/31 به پایان رسانده باشند.

  1. دانشجویان سال آخر به شرط فراغت از تحصیل تا تاریخ 1403/06/31 و منوط به ارائه مدارک زیر:

  2. الف) گواهی از دانشگاه محل تحصیل جهت دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان

  3. ب) گواهي از معاونت آموزشي دانشگاه محل تحصيل جهت پذيرفته­ شدگان سهميه یک درصد رتبه های برتر اول، دوم و سوم  

  4.  گواهي فراغت از تحصيل از معاونت آموزشي دانشگاه محل تحصيل جهت دانشجويان متأهل

  5.  تسويه حساب صندوق رفاه دانشجويان وزارت متبوع جهت فارغ التحصيلان دانشگاههاي دولتي

  6.  مدارك مربوط به سهميه (رزمندگان، ایثارگران، بسیجی، بومی، مناطق محروم، استعدادهاي درخشان، ۱ درصد و ....) بر اساس دستورالعمل­هاي دفترچه پذیرش دستیار سال 1403

  7.  پروانه دائم دندانپزشكي جهت پذيرفته ­شدگاني كه داراي پروانه دائم هستند    

  8.  آخرین حکم استخدامی برای آن دسته از پذیرفته شدگانی که استخدام رسمی دولت هستند 

  9.  نامه موافقت سازمان مربوطه با ادامه تحصيل جهت پذيرفته شدگاني كه استخدام رسمي يا پيماني سازمانهاي مختلف هستند

  10. حكم مرخصي بدون حقوق يا حكم ماموريت آموزشي جهت افرادي كه استخدام رسمي يا پيماني ادارات و يا سازمانهاي دولتي هستند (بديهي است تاريخ اجراي حكم باید از تاريخ شروع دوره دستياري و به مدت طول دوره دستياري باشد).

  11. نامه موافقت با شروع دوره دستياري پذيرفته شدگان كادر ثابت نيروهاي نظامي و انتظامي از طرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، ستاد مشترك ارتش جمهوري اسلامي ايران يا اداره كل بهداري نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران به مدت طول دوره دستياري

  12.  گواهی اشتغال به کار در حال حاضر، ویژه استفاده کنندگان از سهمیه استانی بر اساس مندرجات دفترچه راهنما

  13. پذیرفته شدگان مشمول در حین ثبت نام برای ثبت درخواست معافیت تحصیلی به سایت وظیفه عمومی سخا به نشانی sakha.epolice.ir  مراجعه و درخواست خود را به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ارسال نمایند و تا صدور مجوز از سوی وظیفه عمومی پیگیری نمایند.

  14. افرادی که به جهت قبولی در دانشگاه باید از خدمت وظیفه عمومی ترخیص گردند باید در سایت مذکور درخواست خود را ثبت نمایند.

ب) مدارک مورد نیاز برای پذیرفته شدگان سهمیه ی رزمندگان و ایثارگران:

1- تمام مدارک مورد نیاز در بند الف(به جز مواردی که برای مشمولان سهمیه ی رزمندگان و ایثارگران مستثنا شده است)

2- مدارک نشان دهنده ی وضعیت داوطلب جهت استفاده از سهمیه ی رزمندگان و ایثارگران

ج) مدارک مورد نیاز برای پذیرفته شدگان سهمیه ی بومی (مناطق محروم):

1- تمام مدارک مورد نیاز در بند الف

2- مدارک نشان دهنده وضعیت بومی (بر اساس مندرجات دفترچه پذیرش دستیار سال 1403)

د) مدارک مورد نیاز برای پذیرفته شدگان سهمیه مازاد استعداد درخشان:

1- تمام مدارک مورد نیاز در بند الف

2- مدارک نشان دهنده وضعیت استعداد درخشان (بر اساس مندرجات دفترچه پذیرش دستیار سال 1403)

ه) مدارک مورد نیاز برای پذیرفته شدگان سهمیه ی مازاد %2/5 نیروهای مسلح:

1- تمام مدارک مورد نیاز در بند الف

2- گواهی مربوط به کادر نیروهای مسلح (به تائید بالاترین مقام مربوطه) ویژه ی مستخدمان نیروهای مسلح

 

مدارک مورد نیاز جهت ارائه به هسته تحقیق و نظر دهی دانشگاه :

  • کپی از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی

    • درصورت استخدام آخرین حکم کارگزینی

    • فرم تکمیل شده 5 و6

    • یک قطعه عکس

 

* در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام در خصوص ثبت ­نام می­توانید با اداره آموزش تخصصی معاونت آموزشی دانشگاه سرکار خانم ادهم زاده با شماره 37928017-031 تماس حاصل فرمائید.

 مهم:

مرحله تنظیم سند تعهد محضری:

از تاریخ 1403/07/14لغایت 1403/07/18پذیرفته شدگان با توجه به شرایط ضامنین آنها با در دست داشتن اصل سند تعهد به همراه نسخه­ای از مدارک ضامنین به مدیریت امور حقوقی دانشگاه به آدرس اصفهان خیابان هزار جریب درب شرقی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مجموعه گسترش ساختمان شماره یک طبقه همکف اتاق 113 سرکار خانم بدری زاده مراجعه فرمایند.

* پذیرفته شدگان در صورت وجود هرگونه سؤال یا ابهام در مورد نحوه سپردن سند تعهد محضری می توانند با کارشناس امور حقوقی دانشگاه سرکار خانم بدری زاده با شماره ۳۷۹۲۹۵۱۲-۰۳۱ تماس حاصل فرمایند.

 

* مجددا تاکید می شود معرفی دستیاران پذیرفته شده جهت شروع دوره صرفا منوط به ارائه سند تعهد محضری و ارائه نامه تاییدیه رسمی مربوطه از دفتر حقوقی دانشگاه خواهد بود. بدیهی است عواقب ناشی از عدم ثبت نام به موقع پذیرفته شدگان و شروع دوره به عهده شخص پذیرفته ­شده می باشد.

 

نکته:

 برای اطلاع از ارائه خدمات رفاهی و دانشجویی (خوابگاه و ...) به سایت معاونت دانشجویی به آدرس http://csa.mui.ac.ir  مراجعه نمایید.

 

جهت شروع ثبت نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک اینجا را کلیک فرمایید.

تذکرات مهم:

*در صورت محرز شدن:

 الف) عدم رعایت ضوابط و مقررات توسط داوطلب، ب) واجد شرایط نبودن فرد جهت شرکت و پذیرش در آزمون، ج) مغایرت و عدم صحت مدارک و مغایرت اطلاعات اعلام شده، از ادامه تحصیل فرد جلوگیری شده و ضمن لغو قبولی داوطلب به هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون ها معرفی خواهد شد.

* عدم مراجعه و ثبت نام در زمان مقرر، به منزله انصراف بوده و هیچگونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نخواهد شد.