رفتن به محتوای اصلی
x

                                                                                                                                                                                               

ضمن تبریک به پذیرفته شدگان مقطع دکتری تخصصی رشته های داروسازی سال تحصیلی 1404-1403  

لطفا پس از مطالعه دقیق این دستور العمل نسبت به اجرای مرحله به مرحله ثبت نام اقدام نمایند. توجه فرمائید سامانه ثبت نام اینترنتی از تاریخ 1403/07/03 لغایت 1403/07/06 فعال می باشد. لازم به ذکر است با توجه به اینکه زمان کافی برای ثبت نام در نظر گرفته شده است محدوده های زمانی اعلام شده قابل تمدید نمی باشد و عواقب تاخیر یا عدم ثبت نام ناشی از عدم رعایت این موارد بر عهده پذیرفته شدگان می باشد.

فرآیند ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دکترای تخصصّی رشته های داروسازی سال تحصیلی 1404-1403 :

ثبت نام شامل دو مرحله است:

  1. مرحله غیر حضوری (اینترنتی)

  2. مرحله حضوری

پیش از شروع فرایند ثبت نام لطفا موارد زیر را به طور کامل و با دقت مطالعه نموده و سپس درخصوص ثبت نام اقدام نمایید. جهت ثبت نام اینترنتی اینجا را کلیک کنید.

اسكن مدارك خود را با حجم كمتر از ۵۰۰ كيلو بایت آماده نماييد.

نام كاربري و کلمه عبور جهت ورود به سامانه ثبت نام، کد ملی می باشد.

تذکر : پس از ورود به سامانه، شماره دانشجویی بالای صفحه قابل رؤیت می باشد.

* تذکر مهم: پس از ورود به سامانه، شماره دانشجویی خود را که در بالای صفحه ذکر شده، یاد داشت نمایید و در کلیه فرمهای ثبت نامی شماره دانشجوئی خود رادرج نمائید.

1-ثبت نام غیر حضوری:

الف: دانلود مدارک و آماده کردن فرم های ثبت نامی  مشروحه ذیل ، تکمیل و امضاء آنها، سپس اسکن وآپلود آن در سامانه ثبت نام اینترنتی:

م فرم های ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری تخصصّی Ph.D :  روزانه

  • عکس جدید

  • -فرم درخواست نام نویسی (فرم شماره 1)
  • -فرم اطلاعات عمومی (فرم شماره 2)  

  • -فرم تعهد نامه عام (فرم شماره 3) 

  • -فرم تعهد حضور فیزیکی(فرم شماره 4)

  • -فرم های هسته تحقیق و نظردهی در دو نسخه (حتما با خودکار آبی تکمیل و به فرمها عکس و کپی تمامم صفحات شناسنامه وکپی کارت ملی الصاق شود) ، اسکن شود و همراه با عکس و کپی شناسنامه و کارت ملی بارگذاری گردد و اصل آن در زمان ثبت نام حضوری ارائه گردد . لازم به ذکر است تکمیل تمامی موارد خواسته شده(جداول مشخصات معرفی اساتید مورد اطمینان و دوستان) الزامی می باشد.

  •  فرم تعهد نامه رفتار و پوشش حرفه ایی 

  • نامه درخواست تأییدیه تحصیلی و ریز نمرات مقطع قبل 
  •  فرم درخواست تاییدیه تحصیلی و ریز نمرات مقطع قبل 

  • تمام صفحات شناسنامه

  • کارت ملی هوشمند

  • دانشنامه و ريز نمرات مقطع قبلی ( در مورد دانشجویان ترم آخر که تا 1403/06/31 فارغ التحصیل می شوند، تسویه حساب مقطع قبلی و فرم ترم آخر جهت شرکت در آزمون دکترای تخصصی قابل قبول می باشد)

  • كپي مدرك نشان دهنده وضعيت نظام وظيفه و یا کارت پايان خدمت يا معافيت از خدمت نظام وظيفه به صورت کارت هوشمند یا گواهی تعویض از مرکز پلیس+10 ( درصورت داشتن کارت قدیمی ) ( در مورد دانشجویانی که در مقطع قبلی از معافیت تحصیلی استفاده نموده اند ارائه فرم لغو معافیت تحصیلی و معافیت تحصیلی خود را از طریق پرتال جامع سازمانی نظام وظیفه به آدرس https://services.epolice.ir  کاربری (کدملی)و کلمه عبور (کد سخا قابل دریافت از مراکز پلیس +10 سراسر کشور درخواست نمایند) 

  • نکته مهم: پذیرفته شدگانی که در حال انجام خدمت مقدس سربازی هستند لازم است در پذیرش غیرحضوری وضعیت نظام وظیفه را مشمول انتخاب نمایند تا بتوانند درخواست تایید معافیت تحصیلی را از سیستم دریافت و جهت انجام مراحل معافیت تحصیلی به سامانه سخا مراجعه نمایند. 

  • مدرک قبولی و یا نمره مشروط زبان  (داوطلبانی كه در امتحان زبان MSRT و MHLE نمره ی 55 را كسب كرده باشند، می توانند ثبت نام نمایند؛ مشروط بر این كه تا زمان امتحان جامع موفق به كسب نمره حد نصاب (60)  شوند. در غیر این صورت قبولی آنها كان لم یکن تلقی شده و از ادامه ی تحصیل آنها جلوگیری خواهد شد).

  • گواهی پایان طرح( مخصوص مشمولین طرح)

  • مدارک نشان دهنده وضعیت سهمیه، جهت استفاده‌کنندگان از سهمیه استعدادهای درخشان، رزمندگان، ايثارگران، همسر و فرزند شاهد، آزاده، همسر و فرزند آزاده، جانبازان، فرزند و همسر جانباز، فرزند و همسر مفقودالاثر. (کارت رزمندگی یا ایثارگری، نامه ستاد شاهد ...)

  • گواهي عدم بدهي به صندوق رفاه دانشجويان وزارت متبوع( فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد اسلامي از ارائه مدرک مذکور معاف مي‌باشند) 

نحوه ارائه تعهدمحضری (دانشجویان روزانه):

 الف: مراجعه حضوری به واحد امور حقوقی دانشگاه: واقع در ساختمان شماره یک (مدیریت امور حقوقی - امور تعهدات)از تاریخ 1403/08/01 لغایت 1403/08/08 ( لازم به ذکر است کمک هزینه تحصیلی دانشجو پس از ارائه فرم تعهد محضری برقرار می گردد.)

مدارک مورد نیاز:

1- شناسنامه تمام صفحات، کارت ملی (دانشجو)

2- شناسنامه تمام صفحات، کارت ملی، حکم کارگزینی (ضامن) 

  * شرایط ضامن عبارتند از:

1-کارمند رسمی یا پیمانی شاغل در دوایر دولتی با سابقه زیر20 سال خدمت (یک­نفر)

   تبصره: اگر ضامن شاغل در ارگان­هایی ازجمله (ارتش، سپاه و نیروهای « هوایی – زمینی – دریایی» باشند باید از واحد کارگزینی محل خدمت نامه‌ای دریافت نمایند، که درآن رسمی بودن ضامن و مدت سابقه خدمت وی قید گردد.

   تبصره: در صورتی­که دانشجو، استخدام رسمی یا پیمانی ادارات و یا سازمان­های دولتی باشد،. حکم مأموریت آموزشی ایشان از تاریخ شروع دوره و به مدت طول دوره دکترای تخصصی به عنوان سند تعهد مورد قبول می­باشد.

   ب: مراجعه به دفترخانه اسناد رسمی و تنظیم سند:

   بعد از تأیید مدارک ضامن و دانشجو توسط کارشناس امور حقوقی، دانشجو به دفترخانه اسناد رسمی مراجعه و نسبت به تنظیم سند تعهد محضری اقدام نماید و سپس سند تنظیم شده را به واحد امور حقوقی دانشگاه ارائه نمایید.

   *  تذکر مهم: شایان ذکر است پذیرفته شدگان محترم توجه داشته باشند در زمان مراجعه به دفاتراسناد رسمی پس از مطابقت کامل سند تنظیم شده با فرم دریافتی از سایت نسبت به امضاء سند تعهد محضری اقدام نمایند.

   ج: ارائه اصل تعهد محضری به واحد امور حقوقی –امور تعهدات:

خیابان هزارجریب، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی استان اصفهان- ساختمان شماره یک (مدیریت امور حقوقی - امور تعهدات)

   کدپستی: 73461-81746          صندوق پستی: 313

تذکر مهم: از تمامی پذیرفته شدگان دوره روزانه دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی که سند تعهد محضری به محل اشتغال خود ندارند و یا بورسیه وزارت متبوع و سازمانهای دیگر نیستند (به غیر از دانشگاه‌های شهریه پرداز و آزاد اسلامی) به میزان یک برابر تحصیل تعهد محضری اخذ می­شود.

تبصره 1- مستخدمان رسمي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و مؤسسات تابعه و دانشگاهها و دانشكده هاي علوم پزشكيو خدمات بهداشتي درماني كشور، تعهدات خاص استخدامي به واحدهاي مربوطه خواهند سپرد.


تبصره2- مستخدمان رسمي ساير وزارتخانه ها،مؤسسات و شركتهاي دولتي و وابسته به دولت، چنانچه هزينه هاي تحصيلي
ايشان توسط دستگاه مربوطه تقبل و به دانشگاه پذيرنده دانشجو پرداخت گردد، از سپردن تعهد عام معاف خواهند بود.

 

پذیرفته شدگان در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام در مورد نحوه سپردن تعهد محضری هماهنگی لازم را با کارشناس امور حقوقی دانشگاه سرکار خانم بدری زاده از تاریخ 1403/08/01 لغایت 1403/08/07 هماهنگ نمایند. (شماره تماس 37929512-031 )

جهت ثبت نام اینترنتی اینجا را کلیک کنید.

دانشجویان شهریه پرداز می بایست فرم های مخصوص دانشجویان  پردیس خودگردان را تکمیل نمایند

جدول شهریه (علی الحساب)  پذیرفته شدگان جدید الورود دوره پردیس خودگردان سال تحصیلی 1404-1403 

ردیف

مقطع تحصیلی 

مبلغ شهریه عموم دانشجویان

(ارقام به ریال) 

مبلغ شهریه ستاد شاهدی علوم پزشکی اصفهان 

(ارقام به ریال)

1

دکتری تخصصی( Ph.D )

200/000/000

100/000/000

توضیحات :

  • پرداخت شهریه صرفا از طریق درگاه الکترونیکی ( اینترنتی) و به صورت غیر حضوری خواهد بود.

  • نرخ شهریه اعلام شده بر اساس جداول هیأت امناء دانشگاه علوم پزشکی اصفهان می باشد.

  • شهریه محاسبه شده، مطابق با اساس نامه دانشگاه پردیس خودگردان در نظر گرفته شده که شامل دو نیمسال شهریه ثابت و یک نیمسال شهریه متغیر برابر  با ترم 12 واحدی می باشد.

  • کارکنان و فرزندان دانشگاه ( شهریه پرداز) از تخفیف در شهریه  برخوردار نخواهد بود.

  • سهمیه های ستاد شاهد زیر 25 درصد ایثارگری ( سهمیه 5 درصد) و خانواده شهدا مشمول تخفیف شهریه نمی باشند.

  • تمام صفحات شناسنامه

  • کارت ملی هوشمند

  • دانشنامه و ريز نمرات مقطع قبلی ( در مورد دانشجویان ترم آخر که تا 1403/06/31 فارغ التحصیل می شوند، تسویه حساب مقطع قبلی و فرم ترم آخر جهت شرکت در آزمون دکترای تخصصی قابل قبول می باشد)

  • كپي مدرك نشان دهنده وضعيت نظام وظيفه و یا کارت پايان خدمت يا معافيت از خدمت نظام وظيفه به صورت کارت هوشمند یا گواهی تعویض از مرکز پلیس+10 ( درصورت داشتن کارت قدیمی ) ( در مورد دانشجویانی که در مقطع قبلی از معافیت تحصیلی استفاده نموده اند ارائه فرم لغو معافیت تحصیلی و معافیت تحصیلی خود را از طریق پرتال جامع سازمانی نظام وظیفه به آدرس https://services.epolice.ir  کاربری (کدملی)و کلمه عبور (کد سخا قابل دریافت از مراکز پلیس +10 سراسر کشور درخواست نمایند) 

  • مدرک قبولی و یا نمره مشروط زبان (داوطلبانی كه در امتحان زبان MSRT و MHLE نمره ی 55 را كسب كرده باشند، می توانند ثبت نام نمایند؛ مشروط بر این كه تا زمان امتحان جامع موفق به كسب نمره حد نصاب (60)  شوند. در غیر این صورت قبولی آنها كان لم یکن تلقی شده و از ادامه ی تحصیل آنها جلوگیری خواهد شد).

  • نکته مهم: پذیرفته شدگانی که در حال انجام خدمت مقدس سربازی هستند لازم است در پذیرش غیرحضوری وضعیت نظام وظیفه را مشمول انتخاب نمایند تا بتوانند درخواست تایید معافیت تحصیلی را از سیستم دریافت و جهت انجام مراحل معافیت تحصیلی به سامانه سخا مراجعه نمایند .

  • گواهی پایان طرح( مخصوص مشمولین طرح)

  • مدارک نشان دهنده وضعیت سهمیه، جهت استفاده‌کنندگان از سهمیه استعدادهای درخشان، رزمندگان، ايثارگران، همسر و فرزند شاهد، آزاده، همسر و فرزند آزاده، جانبازان، فرزند و همسر جانباز، فرزند و همسر مفقودالاثر. (کارت رزمندگی یا ایثارگری، نامه ستاد شاهد ...)

  • گواهي عدم بدهي به صندوق رفاه دانشجويان وزارت متبوع( فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد اسلامي از ارائه مدرک مذکور معاف مي‌باشند) 

2-ثبت نام حضوری و ارائه مدارک مورد نیاز:

به اطلاع می رساند ثبت نام حضوری دانشجویان دکتری تخصصی از تاریخ 1403/07/07  لغایت 1403/07/08 انجام خواهد شد.

لازم است دانشجویان کلیه مدارکی را که بارگذاری نموده ­اند به صورت فیزیکی در روزهای 1403/07/07 و 1403/07/08  به شرح زیر به اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه واقع در طبقه دوم ساختمان شماره 3 گسترش تحویل دهند.

  • عکس جدید-6 قطعه

  • فرم درخواست نامنویسی (فرم شماره 1)-دو نسخه

  • فرم اطلاعات عمومی عکس دار (فرم شماره 2) -  دو نسخه

  • فرم تعهد نامه عام (فرم شماره 3)

  • نامه و فرم درخواست تاییدیه تحصیلی و ریز نمرات مقطع قبل و رسید پستی آن : کلیه پذیرفته شدگان بایستی فرم درخواست تاییدیه تحصیلی (قرار داده شده در قسمت فرمها) را پرینت و پس از تکمیل نمودن به همراه نامه امضاء شده توسط معاون آموزشی دانشگاه که در قسمت فرمهای مربوطه قرار داده شده است به دانشگاه مقطع قبلی خود پست نمایند و رسید پستی آن را به همراه سایر مدارک در زمان ثبت نام حضوری ارائه نمایند. (و یا در دبیرخانه معاونت آموزشی دانشگاه مقطع قبل ثبت نمایند) لازم به ذکر است پیگیری وصول نامه و اعلام نتیجه از سوی آن دانشگاه به عهده دانشجو می باشد. 

  • فرم هسته تحقیق و نظردهی دانشگاه به همراه فرم تعهد نامه رفتار و پوشش حرفه ای در ۲ نسخه (حتما با خودکار آبی تکمیل و به فرمها عکس و کپی شناسنامه تمام صفحات و کارت ملی الصاق شود)

  • کپی تمام صفحات شناسنامه- سه نسخه

  • کپی کارت ملی هوشمند یا برگه رسید آن- سه نسخه

  • دانشنامه و ريز نمرات مقطع قبلی (در مورد دانشجویان ترم آخر که تا 1403/06/31 فارغ التحصیل می شوند، تسویه حساب مقطع قبلی و فرم ترم آخر جهت شرکت در آزمون دکترای تخصصی قابل قبول می باشد)

  • كپي مدرك نشان‌دهنده وضعيت نظام وظيفه و یا کارت پايان خدمت يا معافيت از خدمت نظام وظيفه به صورت کارت هوشمند یا گواهی تعویض از مرکز پلیس+10

  • تاییدیه ثبت نام اینترنتی

  • مدرک قبولی و یا نمره مشروط زبان  (داوطلبانی كه در امتحان زبان MSRT و MHLE نمره ی 55 را كسب كرده باشند، می توانند ثبت نام نمایند؛ مشروط بر این كه تا زمان امتحان جامع موفق به كسب نمره حد نصاب (60)  شوند. در غیر این صورت قبولی آنها كان لم یکن تلقی شده و از ادامه ی تحصیل آنها جلوگیری خواهد شد).

  • گواهی پایان طرح( مخصوص مشمولین طرح)

  • به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان می رساند همزمانی وتداخل ادامه تحصیل و ادامه خدمت طرح نیروی انسانی ممنوع میباشد و افرادی که درحال گذراندن طرح نیروی انسانی بوده اند بایستی جهت ادامه تحصیل نامه توقف طرح و یا ترخیص از طرح ارائه نمایند در غیراینصورت از ادامه تحصیل ایشان جلوگیری خواهد شد.

  • مدارک نشان دهنده وضعیت سهمیه، جهت استفاده‌کنندگان از سهمیه استعدادهای درخشان، رزمندگان، ايثارگران، همسر و فرزند شاهد، آزاده، همسر و فرزند آزاده، جانبازان، فرزند و همسر جانباز، فرزند و همسر مفقودالاثر)

  • گواهي عدم بدهي به صندوق رفاه دانشجويان وزارت متبوع( فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد اسلامي از ارائه مدرک مذکور معاف مي‌باشند) 

مشاهده تاریخ انتخاب واحد 

  • جهت مشاهده انتخاب واحد خود که توسط دانشکده انجام شده است با کد کاربری شماره دانشجویی و کلمه عبور شماره شناسنامه به سامانه هم آوا: https://hamava.mui.ac.ir/CAS/Account/Login مراجعه نمایید .

  • شروع کلاسهای دوره دکتری تخصصی سال تحصیلی 1404-1403 از 1403/07/07 خواهد بود.
  •  
  •  خدمات قابل ارائه معاونت دانشجوئی  و فرهنگی دانشگاه:  
  •  برای اطلاع از ارائه خدمات رفاهی ودانشجوئی به سایت معاونت دانشجویی دانشگاه به آدرس  http://csa.mui.ac.ir  مراجعه نمائید.  

وب سایت دانشکده داروسازی: http://pharm.mui.ac.ir

 

تذکرات مهم:   

 

  • شروع کلاسهای دوره دکتری تخصصی سال تحصیلی 1404-1403 از 1403/07/07 خواهد بود.
  •  
  •  خدمات قابل ارائه معاونت دانشجوئی  و فرهنگی دانشگاه:  
  •  برای اطلاع از ارائه خدمات رفاهی ودانشجوئی به سایت معاونت دانشجویی دانشگاه به آدرس  http://csa.mui.ac.ir  مراجعه نمائید.