رفتن به محتوای اصلی
x

 

ضمن تبریک به پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1404-1403

لطفا پس از مطالعه دقیق این دستور العمل نسبت به اجرای مرحله به مرحله ثبت نام اقدام نمائید.

توجه فرمائید سامانه ثبت نام اینترنتی از تاریخ 1403/06/19 لغایت 1403/06/25 فعال می باشد. لازم است دانشجویان گرامی تا تاریخ 1403/06/24 کلیه مدارک خود را بارگذاری نموده تا در صورت نقص واعلام توسط کارشناسان دانشگاه، فرصت برای تکمیل آن داشته باشند.

تذکر مهم: دقت فرمایید هر گونه نقص یا فقدان مدارک مورد نیاز مطابق با این اطلاعیه و عدم تکمیل آن در محدوده زمانی ذکر شده بالا به منزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و منجر به لغو ثبت نام دانشجو خواهدشد.

مرحله اول- ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان:

پیش از شروع فرایند ثبت نام لطفا موارد زیر را به طور کامل و با دقت مطالعه نموده و سپس درخصوص ثبت نام اقدام نمایید. جهت ثبت نام اینترنتی اینجا را کلیک کنید.

اسكن مدارك خود را با حجم كمتر از ۵۰۰ كيلو بایت آماده نماييد.

نام كاربري و کلمه عبور جهت ورود به سامانه ثبت نام، کد ملی می باشد.

تذکر : پس از ورود به سامانه، شماره دانشجویی بالای صفحه قابل رویت می باشد.

ثبت نام اینترنتی :

الف: دانشجویان روزانه(غیرشهریه پرداز):

مدارک و فرم های ثبت نامی مندرج در سامانه  را ضمن دانلود، تکمیل و امضاء نموده وپس از اسکن، درسامانه ثبت نام بارگذاری نمائید.

- عکس جدید

- تمام صفحات شناسنامه

- کارت ملی هوشمند( و یا رسید درخواست کارت ملی)

- فرم درخواست نامنویسی (فرم شماره 1)

 - فرم اطلاعات عمومی (فرم شماره 2)   

- فرم تعهد نامه عام (فرم شماره 3)

- نامه و فرم درخواست تاییدیه تحصیلی و ریز نمرات مقطع قبل به همراه رسید پستی آن (مطابق توضیحات در بخش تذکرات پایین همین دستورالعمل) 

فرم هسته تحقیق و نظردهی دانشگاه به همراه فرم اظهار نامه رعایت ضوابط و راهنمای پوشش حرفه ایی در ۲  نسخه (حتما با خودکار آبی تکمیل و به فرمها، عکس و کپی کارت ملی الصاق شود)

- دانشنامه و ريز نمرات مقطع قبلی ( در مورد دانشجویان ترم آخر که تا 1403/06/31 فارغ التحصیل می شوند تسویه حساب مقطع قبلی و فرم ترم آخر دانشجوجهت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد)

- مدرك نشان دهنده وضعيت نظام وظيفه (کارت پايان خدمت یا معافيت به صورت کارت هوشمند یا گواهی تعویض از مرکز پلیس+10 ( درصورت داشتن کارت قدیمی) ( در مورد دانشجویانی که در مقطع قبلی از معافیت تحصیلی استفاده نموده اند ارائه فرم لغو معافیت تحصیلی) 

دانشجویانی که در مقطع قبل از معافیت تحصیلی استفاده و در این مقطع نیز واجد شرایط استفاده از معافیت تحصیلی می باشند درخواست معافیت تحصیلی خود را از طریق پرتال جامع سازمانی نظام وظیفه به آدرس https://services.epolice.ir  با کد کاربری (کدملی)و کلمه عبور (کد سخا قابل دریافت از مراکز پلیس +10 سراسر کشور) ارسال نمایند.

نکته مهم: پذیرفته شدگانی که در حال انجام خدمت مقدس سربازی هستند لازم است در پذیرش غیرحضوری وضعیت نظام وظیفه را مشمول انتخاب نمایند تا بتوانند درخواست تایید معافیت تحصیلی را از سیستم دریافت و جهت انجام مراحل معافیت تحصیلی به پلیس +10 مراجعه نمایند. 

- گواهی پایان طرح ( مخصوص مشمولین طرح)

- مدارک نشان دهنده وضعیت سهمیه، جهت استفاده‌کنندگان از سهمیه استعدادهای درخشان، رزمندگان، ايثارگران، همسر و فرزند شاهد، آزاده، همسر و فرزند آزاده، جانبازان، فرزند و همسر جانباز، فرزند و همسر مفقودالاثر. (کارت رزمندگی یا ایثارگری، نامه ستاد شاهد و ...)

- گواهي عدم بدهي به صندوق رفاه دانشجويان وزارت متبوع( فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد اسلامي از ارائه مدرک مذکور معاف مي باشند.)

- مدارك و مستندات 2 سال سابقه كار باليني حداکثر تا تاریخ 1403/06/31 با مدرك كارشناسي (سابقه كار قبل از اتمام دوره كارشناسي قابل قبول نمي باشد) براي کلیه پذیرفته شدگان رشته تکنولوژی گردش خون با هر سهمیه ای 

ب) دانشجویان شهریه پرداز: 

مدارک و فرم های ثبت نامی مندرج در سامانه  را ضمن دانلود، تکمیل و امضاء نموده وپس از اسکن، درسامانه ثبت نام بارگذاری نمائید.

- تمام صفحات شناسنامه

- کارت ملی هوشمند

- عکس جدید

- فرم درخواست نامنویسی پردیس خودگردان (فرم شماره 1)

 - فرم اطلاعات عمومی پردیس خودگردان(فرم شماره 2)   

- فرم تعهد نامه عام پردیس خودگردان(فرم شماره 3)

- نامه و فرم درخواست تاییدیه تحصیلی و ریز نمرات مقطع قبل 

فرم هسته تحقیق و نظردهی دانشگاه به همراه فرم اظهار نامه رعایت ضوابط و راهنمای پوشش حرفه ایی در ۲  نسخه (حتما با خودکار آبی تکمیل و به فرمها عکس و کپی کارت ملی الصاق شود)

- دانشنامه و ريز نمرات مقطع قبلی ( در مورد دانشجویان ترم آخر که تا 1403/06/31 فارغ التحصیل می شوند تسویه حساب مقطع قبلی و فرم ترم آخر جهت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد

مدرك نشان دهنده وضعيت نظام وظيفه (کارت پايان خدمت یا معافيت به صورت کارت هوشمند یا گواهی تعویض از مرکز پلیس+10 ( درصورت داشتن کارت قدیمی) ( در مورد دانشجویانی که در مقطع قبلی از معافیت تحصیلی استفاده نموده اند ارائه فرم لغو معافیت تحصیلی) 

دانشجویانی که در مقطع قبل از معافیت تحصیلی استفاده و در این مقطع نیز واجد شرایط استفاده از معافیت تحصیلی می باشند درخواست معافیت تحصیلی خود را از طریق پرتال جامع سازمانی نظام وظیفه به آدرس https://services.epolice.ir با کد کاربری (کدملی)و کلمه عبور (کد سخا قابل دریافت از مراکز پلیس +10 سراسر کشور)ارسال نمایند.

نکته مهم: پذیرفته شدگانی که در حال انجام خدمت مقدس سربازی هستند لازم است در پذیرش غیرحضوری وضعیت نظام وظیفه را مشمول انتخاب نمایند تا بتوانند درخواست تایید معافیت تحصیلی را از سیستم دریافت و جهت انجام مراحل معافیت تحصیلی به پلیس +10 مراجعه نمایند. 

- گواهی پایان طرح( مخصوص مشمولین طرح)

- مدارک نشان دهنده وضعیت سهمیه، جهت استفاده‌کنندگان از سهمیه استعدادهای درخشان، رزمندگان، ايثارگران، همسر و فرزند شاهد، آزاده، همسر و فرزند آزاده، جانبازان، فرزند و همسر جانباز، فرزند و همسر مفقودالاثر. (کارت رزمندگی یا ایثارگری، نامه ستاد شاهد و ...)

- گواهي عدم بدهي به صندوق رفاه دانشجويان وزارت متبوع( فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد اسلامي از ارائه مدرک مذکور معاف مي باشند.)

- مدارك و مستندات 2 سال سابقه كار باليني حداکثر تا تاریخ 1403/06/31 با مدرك كارشناسي (سابقه كار قبل از اتمام دوره كارشناسي قابل قبول نمي باشد) براي کلیه پذیرفته شدگان رشته تکنولوژی خون با هر سهمیه ای 

 فرم و شیوه نامه اخذ تعهد از پذیرفته شدگان پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ( فرم مربوطه را دریافت و پس از ثبت در دفتر خانه اسناد رسمی درثبت نام اینترنتی بارگذاری و اصل آن را به همراه سایر مدارک به صورت فیزیکی  ارائه نمائید).

این فرم جهت کلیه مقاطع از جمله کارشناسی ارشد می باشد. مقدار تعهد برای کلیه رشته های مقطع ارشد 3 سال معادل 6 نیمسال می باشد.

مبلغ شهریه دانشجویان پردیس خودگردان مقطع کارشناسی ارشد زمان ثبت نام و به صورت حضوری و علی الحساب  اخذ و پس از انجام حذف و اضافه توسط دانشجو نهایی خواهد شد.

جدول علی الحساب شهریه پذیرفته شدگان سال تحصیلی1404-1403 دانشجویان شهریه پرداز (جدید الورود و به شرح ذیل  می باشد) 

ردیف

مقطع دانشجویان جدید الورود

مبلغ شهریه عموم دانشجویان

(ارقام به ریال)

مبلغ شهریه ستاد شاهدی علوم پزشکی اصفهان- ارقام به ریال

1

کارشناسی  ارشد

150/000/000

60/000/000

 

توضیحات :

  • پرداخت شهریه صرفا به صورت غیر حضوری خواهد بود.

  • نرخ شهریه اعلام شده بر اساس جداول هیأت امناء دانشگاه محاسبه شده ومطابق با اساسنامه پردیس خودگردان دانشگاه تنظیم و شامل دو نیمسال شهریه ثابت و یک نیمسال شهریه متغیر برابر با ترم 12 واحدی می باشد.

  • سهمیه های ستاد شاهد زیر 25 درصد ایثارگری( سهمیه 5 درصد) و خانواده شهدا مشمول تخفیف شهریه نمی باشند.

    تبصره- با توجه به اینکه پذیرفته شدگان پردیس خودگردان با ثبت نام داوطلبانه خود ظرفیت های پذیرش این دوره را اشغال می نمایند، در صورت اخراج، انصراف و یا انتقال به منظور پایداری این ظرفیت،  شهریه ثابت تا انتهای دوره تحصیلی و مبلغ خسارت به دانشگاه از دانشجو اخذ و دو نفر ضامن معتبر ضمن تکمیل فرم اخذ تعهد و ارائه مستندات مربوطه، متعهد به ضمانت پرداخت شهریه دانشجو یا مبلغ خسارت یاد شده می باشند.

    تذکر مهم: 

    ماده ۵ - شیوه نامه شهریه- (انصراف از تحصیل):

    انصراف از تحصیل برای افرادی تعریف می‌گردد که پس از قبولی در آزمون‌های ورودی و معرفی از طریق مراجع ذی‌صلاح اقدام به ثبت نام در دانشگاه نموده (شهریه ثبت نام را پرداخت نموده) و ثبت نام آنان قطعی شده باشد. واضح است که قبل از قطعیت ثبت نام، افراد به عنوان متقاضی و یا داوطلب تحصیل در پردیس خودگردان دانشگاه تلقی شده و لذا انصراف از تحصیل برای این دسته از افراد که هنوز دانشجوی پردیس نشده‌اند، موضوعیت ندارد.

    ۵-۱- برای تمامی مقاطع تحصیلی، شهریه آموزشی انصراف از تحصیل، پس از ثبت نام و قبل از شروع به تحصیل و تشکیل اولین کلاس‌های درس، شهریه کامل یک سال تحصیلی (دو نیم سال تحصیلی مطابق نیمرخ تحصیلی) است که دانشجو باید پرداخت نماید.

    ۵-۲- در صورتی که دانشجو بعد از شروع کلاس‌ها در نیمسال اول یا نیمسال‌های بعدی انصراف از تحصیل دهد، علاوه بر شهریه‌های پرداختی نیمسال‌های گذرانده باید شهریه ثابت نیمسال‌های باقیمانده دوره را نیز به عنوان جریمه پرداخت نماید.

    ۵-۳- درصورتیکه شهریه سالیانه در زمان انصراف ابلاغ نشده باشد، شهریه با در نظر گرفتن افزایش ۱۰ درصد نسبت به سال قبل و حداکثر تا سقف تعیین شده توسط وزارت متبوع محاسبه می‌گردد.

    ۵-۴- در صورت انصراف دانشجو از پردیس‌های خودگردان یا ظرفیت مازاد به دلیل شرایط اضطراری در سال اول تحصیلی، لازم است شهریه ثبت نام (شامل شهریه متغیر و ثابت ترم‌های ثبت نام شده) را پرداخت نماید و خسارتی به‌عنوان انصراف دریافت نخواهد شد.

    تبصره - تعیین مصادیق شرایط اضطراری و تشخیص آن برای هر یک از دانشجویان متقاضی انصراف، بر عهده کارگروه مصوب شورای آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه می‌باشد.

    ۵-۵- در صورت قبولی همزمان دانشجو در پردیس‌های خودگردان یا ظرفیت مازاد و دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجو حداکثر تا یک ماه پس از اعلام نهایی نتایج قبولی در دانشگاه دوم توسط سازمان سنجش، فرصت دارد تصمیم نهایی ادامه تحصیل در رشته، مقطع و دانشگاه پذیرفته شده دیگر را بگیرد و در صورت درخواست کتبی انصراف از این دانشگاه، موظف است ۲۰ درصد شهریه ثبت نام (شامل شهریه متغیر و ثابت ترم‌های ثبت نام شده) را به عنوان خسارت به دانشگاه پرداخت نماید. بدیهی است در صورت انصراف پس از مدت ذکر شده، دانشجو مشمول پرداخت خسارت انصراف علاوه بر شهریه آن ترم خواهد بود.

     

    مرحله دوم: ( تحویل مدارک به صورت حضوری )

    به اطلاع می رساند ثبت نام حضوری دانشجویان کارشناسی ارشد طبق برنامه زمانبندی ذیل انجام خواهدشد. 

    لازم است دانشجویان کلیه مدارکی را که بارگذاری نموده­اند به صورت فیزیکی در روزهای تعیین شده به شرح زیر به اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه واقع در طبقه دوم ساختمان شماره 3 تحویل دهند.

  • 1403/06/27 رشته های مربوط به دانشکده های پزشکی 

  • 1403/06/28 رشته های مربوط به دانشکده های پرستاری و مامایی 

  • 1403/07/01 رشته های مربوط به دانشکده های بهداشت و داروسازی و علوم دارویی 

  • 1403/07/02 رشته های مربوط به دانشکده های مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی و تغذیه 

  • 1403/07/03 رشته های مربوط به دانشکده های فناوریهای نوین پزشکی و علوم توانبخشی و مرکز مطالعات توسعه پزشکی(EDC)

    مدارک جهت تحویل حضوری:

    - عکس جدید  ۴×۳ پشت نویسی شده 6 قطعه

    -اصل شناسنامه و کپی از تمام صفحات 

    -اصل و کپی کارت ملی هوشمند 

    - فرم درخواست نامنویسی (فرم شماره 1) دو نسخه

     - فرم عکس دار اطلاعات عمومی(فرم شماره 2)  دو نسخه

    - فرم تعهد نامه عام(فرم شماره 3)

    -نامه و فرم درخواست تاییدیه تحصیلی و ریز نمرات مقطع قبل به همراه رسید پستی

    -فرم عکس دار هسته تحقیق و نظردهی دانشگاه عکسدار شده به همراه فرم اظهار نامه رعایت ضوابط و راهنمای پوشش حرفه ایی دو سری (حتما با خودکار آبی و به طور کامل تکمیل و به انضمام کپی کارت ملی و کپی شناسنامه از تمامی صفحات تحویل داده شود). ضمنا شاغلین باید کپی آخرین حکم کارگزینی خود را تحویل دهند. دونسخه

    - دانشنامه و ريز نمرات مقطع قبلی ( در مورد دانشجویان ترم آخر که تا 1403/06/31 فارغ التحصیل می شوند  تسویه حساب مقطع قبلی و فرم ترم آخر جهت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد

    - كپي مدرك نشان دهنده وضعيت نظام وظيفه و یا کارت پايان خدمت يا معافيت از خدمت نظام وظيفه و برای دانشجویانی که در حال انجام خدمت نظام وظیفه می باشند ارائه نامه ترخیص از خدمت الزامی است.

    - گواهی پایان طرح( مخصوص مشمولین طرح)

    -فرم صندوق رفاه مقطع قبل

    مدارک نشان دهنده وضعیت سهمیه، جهت استفاده‌کنندگان از سهمیه استعدادهای درخشان، رزمندگان و... 

    - مدارك و مستندات 2 سال سابقه كار باليني حداکثر تا تاریخ 1403/06/31 با مدرك كارشناسي (سابقه كار قبل از اتمام دوره كارشناسي قابل قبول نمي باشد) براي کلیه پذیرفته شدگان رشته تکنولوژی خون با هر سهمیه ای ( به جزء پذیرفته شدگان با سهمیه استعدادهای درخشان)

    -دانشجویان پردیس خودگردان تعهد مربوطه را دریافت و پس از ثبت در دفتر خانه اسناد رسمی اصل آن را به صورت فیزیکی به امور شهریه واقع در ساختمان معاونت آموزشی دانشگاه طبقه همکف تحویل دهند.

    مشاهده انتخاب واحد

    انتخاب واحد نیمسال اول توسط کارشناسان آموزش دانشکده های مربوطه انجام می شود. جهت مشاهده واحدهای انتخاب شده با کد کاربری و کلمه عبور(کد ملی) به سامانه هم آوا مراجعه نمایید: https://hamava.mui.ac.ir

    تذکرات:

    جهت کسب اطلاع از برنامه کلاسی و مقررات آموزشی با کارشناسان آموزشی دانشکده‌ تماس حاصل نمائید.(اطلاعات تماس در وبسایت هر دانشکده موجود می باشد.)

      خدمات قابل ارائه معاونت دانشجوئی  و فرهنگی دانشگاه:

    دانشجویان متقاضی استفاده از خوابگاه و اطلاع از ارائه خدمات رفاهی و دانشجویی به سایت معاونت دانشجویی دانشگاه به آدرس زیر مراجعه نمایند.  

     https://csa.mui.ac.ir  

    کلیه پذیرفته شدگان بایستی نامه درخواست تاییدیه تحصیلی و فرم پیوست آن را پرینت و پس از تکمیل، در دبیر خانه معاونت آموزشی دانشگاه مقطع قبلی خود ثبت و یا در صورت عدم دسترسی، پست نمایند و رسید پستی آن را به همراه سایر مدارک درسامانه بارگذاری و اصل آن را درهنگام ثبت نام حضوری ارائه دهند. 

    پیگیری وصول نامه و اعلام نتیجه از سوی آن دانشگاه تا پایان نیمسال اول تحصیل به عهده دانشجو می باشد و عواقب ناشی از عدم وصول مدارک بر عهده دانشجو است. 

    شروع کلاسهای دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته از نیمسال اول سال تحصیلی 1404-1403 ( از 1403/06/27)    می باشد. 

    همزمانی وتداخل ادامه تحصیل وادامه خدمت طرح نیروی انسانی ممنوع میباشد و افرادی که درحال گذراندن طرح نیروی انسانی بوده اند بایستی جهت ادامه تحصیل، نامه توقف و یا ترخیص از طرح ارائه نمایند در غیراینصورت از ادامه تحصیل ایشان جلوگیری خواهد شد.

     

    نشانی: اصفهان - خیابان هزارجریب - دانشگاه علوم پزشکی اصفهان - ساختمان شماره 3 - طبقه دوم - اداره تحصیلات تکمیلی