رفتن به محتوای اصلی
x

 مرحله اول ثبت ­نام الکترونیکی:

 ورود به سایت ثبت ­نام (https://er.mui.ac.ir) از تاریخ 1402/9/28 با درج کد ملی به ­عنوان نام کاربری و رمز عبور، بارگذاری مدارک خواسته شده بر اساس شرایط هر فرد پذیرفته ­شده. فرمت فایل ­های ارسالی باید jpg  و همچنین حجم فایل­ های ارسالی نباید بیشتر از kB 500 باشد.

1- تکمیل فرم های زیر ( با خودکار آبی) و بارگذاری آنها در سایت ثبت ­نام

  1. فرم اطلاعات عمومی (فرم شماره 1)
  2.  فرم تعهد درخصوص وضعیت اشتغال به کار (فرم شماره 2)
  3.  فرم مربوط به استفاده دستیاران تخصصی از مرخصی های استعلاجی و زایمان (فرم شماره 3)
  4. اطلاعات عمومی دستیاران جهت درج در سامانه هم آوا ( فرم شماره 4 )
  5.  فرم هیأت مرکزی گزینش(فرم شماره 5)
  6.  فرم اظهارنامه رعایت ضوابط و راهنمای پوشش حرفه ­ای(فرم شماره 6) 
  7. فرم شماره دو اظهارنامه رعایت ضوابط و پوشش حرفه ای

 

۲- بارگذاری سایر مدارک لازم برای ثبت ­نام:

  1. عکس داوطلب (تمام رخ با پشت زمینه سفید و حجم کمتر از kB 500  
  2. شناسنامه خود و همسر(تمام صفحات) 
  3. كارت ملي (پشت و رو)  
  4. گواهي پايان خدمات قانوني ( طرح نيروي انساني) تا تاریخ 1402/6/31 يا گواهي معافيت از آن
  5. كارت پايان خدمت يا معافيت (پشت و رو)   
  6. دارا بودن مدرک فراغت از تحصیل در رشته پزشکی عمومی
  7.  گواهی موفقیت در آزمون سنجش صلاحیت بالینی  پایان دوره پزشکی عمومی (مربوط به فارغ التحصیلان شهریور ماه سال 1396 و بعد از آن)
  8. دانشجویان سال آخر به شرط فراغت از تحصیل تا تاریخ 1402/6/31 و منوط به ارائه مدارک زیر:

الف) گواهی از دانشگاه محل تحصیل جهت دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان

ب) گواهي از معاونت آموزشي دانشگاه محل تحصيل جهت پذيرفته­ شدگان سهميه یک درصد رتبه های برتر اول، دوم و سوم  

  •  گواهي فراغت از تحصيل از معاونت آموزشي دانشگاه محل تحصيل جهت دانشجويان متأهل
  1.  تسويه حساب صندوق رفاه دانشجويان وزارت متبوع جهت فارغ التحصيلان دانشگاههاي دولتي
  2.  مدارك مربوط به سهميه (رزمندگان، ایثارگران، بسیجی، بومی، مناطق محروم، استعدادهاي درخشان، ۱ درصد و ....) بر اساس دستورالعمل­هاي دفترچه پذیرش دستیار سال 1402
  3.  پروانه دائم پزشكي جهت پذيرفته ­شدگاني كه داراي پروانه دائم هستند    
  4.  آخرین حکم استخدامی برای آن دسته از پذیرفته شدگانی که استخدام رسمی دولت هستند 
  5.  نامه موافقت سازمان مربوطه با ادامه تحصيل جهت پذيرفته شدگاني كه استخدام رسمي يا پيماني سازمانهاي مختلف هستند
  6. حكم مرخصي بدون حقوق يا حكم ماموريت آموزشي جهت افرادي كه استخدام رسمي يا پيماني ادارات و يا سازمانهاي دولتي هستند (بديهي است تاريخ اجراي حكم باید از تاريخ شروع دوره دستياري و به مدت طول دوره دستياري باشد).
  7. نامه موافقت با شروع دوره دستياري پذيرفته شدگان كادر ثابت نيروهاي نظامي و انتظامي از طرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، ستاد مشترك ارتش جمهوري اسلامي ايران يا اداره كل بهداري نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران به مدت طول دوره دستياري  

 

مرحله دوم ثبت نام حضوری:

1- رفع نقص و دریافت تائیدیه ثبت نام الکترونیک

 پذیرفته شدگان لازم است پس از انجام ثبت نام الکترونیکی به سایت ثبت نام مراجعه نموده و در صورت مشاهده پیام مبنی بر نقص در مدارک، نسبت به رفع نواقص اعلام شده و بارگذاری مدارک ناقص به ­فوریت اقدام نمایند، تا پیام کامل بودن مدارک را رؤیت کنند. بدیهی است ثبت نام حضوری پس از انجام ثبت نام الکترونیکی و دریافت پیام " تکمیل مدارک " از طریق سایت امکان پذیر خواهد بود.

 

2- مدارک فیزیکی مورد نیاز ثبت نام حضوری:

  1. 4 قطعه عکس ۴×۳ (تمام رخ، پشت زمینه سفید)پشت نویسی شده
  2. اصل و کپی از تمام صفحات شناسنامه خود و همسر
  3. اصل و کپی كارت ملي( پشت و رو)
  4. اصل و کپی كارت پايان خدمت يا معافيت(پشت و رو)
  5. اصل فرم های تکمیل شده ثبت نام(فرم های شماره 1 تا 7)
  6. دارا بودن مدرک فراغت از تحصیل در رشته پزشکی عمومی
  7.  گواهی موفقیت در آزمون سنجش صلاحیت بالینی  پایان دوره پزشکی عمومی (مربوط به فارغ التحصیلان شهریور ماه سال 1396 و بعد از آن)
  8. دانشجویان سال آخر به شرط فراغت از تحصیل تا تاریخ 1402/6/31 و منوط به ارائه مدارک زیر:

الف) گواهی از دانشگاه محل تحصیل جهت دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان

ب) گواهي از معاونت آموزشي دانشگاه محل تحصيل جهت پذيرفته­ شدگان سهميه یک درصد رتبه های برتر اول، دوم و سوم  

  •  گواهي فراغت از تحصيل از معاونت آموزشي دانشگاه محل تحصيل جهت دانشجويان متأهل
  1.  تسويه حساب صندوق رفاه دانشجويان وزارت متبوع جهت فارغ التحصيلان دانشگاه هاي دولتي
  2.  مدارك مربوط به سهميه (رزمندگان، ایثارگران، بسیجی، بومی، مناطق محروم، استعدادهاي درخشان، ۱ درصد و ....) بر اساس دستورالعمل­هاي دفترچه پذیرش دستیار سال 1402
  3.  پروانه دائم پزشكي جهت پذيرفته ­شدگاني كه داراي پروانه دائم هستند    
  4.  آخرین حکم استخدامی برای آن دسته از پذیرفته شدگانی که استخدام رسمی دولت هستند 
  5.  نامه موافقت سازمان مربوطه با ادامه تحصيل جهت پذيرفته شدگاني كه استخدام رسمي يا پيماني سازمانهاي مختلف هستند
  6. حكم مرخصي بدون حقوق يا حكم ماموريت آموزشي جهت افرادي كه استخدام رسمي يا پيماني ادارات و يا سازمانهاي دولتي هستند (بديهي است تاريخ اجراي حكم باید از تاريخ شروع دوره دستياري و به مدت طول دوره دستياري باشد).
  7. نامه موافقت با شروع دوره دستياري پذيرفته شدگان كادر ثابت نيروهاي نظامي و انتظامي از طرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، ستاد مشترك ارتش جمهوري اسلامي ايران يا اداره كل بهداري نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران به مدت طول دوره دستياري  

* در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام در خصوص ثبت ­نام می­توانید با کارشناس اداره آموزش تخصصی و فوق­ تخصصی معاونت آموزشی دانشگاه سرکار خانم شکرین شماره  03137929207 تماس حاصل فرمائید.

 

مهم:

مرحله تنظیم سند تعهد محضری:

از تاریخ 1402/9/28 لغایت 1402/9/29 پذیرفته شدگان با توجه به شرایط ضامنین آنها به شرح زیر با در دست داشتن اصل سند تعهد به همراه نسخه های از مدارک ضامنین به مدیریت امور حقوقی دانشگاه به آدرس اصفهان خیابان هزار جریب درب شرقی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مجموعه گسترش ساختمان شماره یک طبقه همکف اتاق 113 مراجعه فرمایند.

شرایط ضامنین

ترجیحاً کارمند شاغل در دوایر دولتی، سازمان­ها و شرکت­های خصوصی با 51 درصد سهم دولت، شهرداری­ها و تامین اجتماعی( تحت هیچ شرایطی افراد بازنشسته به عنوان ضامن قابل قبول نمی­باشد)

همراه داشتن تصویر کارت ملی و شناسنامه برای متعهد اصلی

همراه داشتن تصویر کارت ملی، شناسنامه و احکام کارگزینی ضامنین (گواهی اشتغال و مدت خدمت شاغلین غیر دولتی برای افراد فاقد حکم کارگزینی)

لازم به ذکر است که کلیه فرم­های بارگذاری شده بر روی سایت، می بایست تحویل دفاتر اسناد رسمی گردد.

* اخذ سند تعهد محضری برای پذیرفته شدگان سهمیه مناطق محروم در دفاتر اسناد رسمی می بایست با هماهنگی مدیریت امور حقوقی و در معیت نماینده حقوقی این دانشگاه انجام پذیرد.

* پذیرفته شدگان در صورت وجود هرگونه سؤال یا ابهام در مورد نحوه سپردن سند تعهد محضری می توانند با کارشناس امور حقوقی دانشگاه سرکار خانم بدری زاده با شماره ۳۷۹۲۹۵۱۲-۰۳۱ تماس حاصل فرمایند.

 

مجددا تاکید می شود معرفی دستیاران پذیرفته شده جهت شروع دوره صرفا منوط به ارائه سند تعهد محضری و ارائه نامه تاییدیه رسمی مربوطه از دفتر حقوقی دانشگاه از تاریخ 1402/9/29خواهد بود. بدیهی است عواقب ناشی از عدم ثبت نام به موقع پذیرفته شدگان و شروع دوره به عهده شخص پذیرفته­شده می باشد.

نکته:

 برای اطلاع از ارائه خدمات رفاهی و دانشجویی ( خوابگاه و ... ) به سایت معاونت دانشجویی به آدرس http://csa.mui.ac.ir مراجعه نمائید.8)-31-3792-