رفتن به محتوای اصلی
x

به استحضار کلیه پذیرفته شدگان گرامی می رساند:

*تمامی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد مجازی رشته آموزش پزشکی سال تحصیلی 1402- 1401    

شهریه پرداز می­باشند.

*تمامی مقررات همانند دانشجویان پردیس می­باشد.

*کلیه تخفیفات بر اساس تصمیم هیات رئیسه دانشگاه متعاقبا اعلام و اعمال خواهد شد.

* پذیرفته شدگان محترم لازم است قبل از بارگذاری مدارک، نسبت به پرداخت مبلغ 60000000 ریال به صورت علی الحساب درسامانه ثبت نام اقدام نمایند.

لطفا پس از مطالعه دقیق این دستور العمل نسبت به اجرای مرحله به مرحله ثبت نام اقدام نمایند.

مرحله ۱- پیش ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان:

 

برای عملکرد بهتر نرم افزار از مرورگر گوگل کروم استفاده کنید (برای ثبت اطلاعات، لیست های انتخابی با مرورگرهای دیگر همچون فایرفاکس باز نمی شود)

اسكن مدارك خود را با حجم كمتر از ۵۰۰ كيلو بایت از نوع jpg و g if آماده نماييد.

نام كاربري و کلمه عبور جهت ورود به سامانه ثبت نام، شماره ملی شماست.

پس از ورود به سامانه سمت راست صفحه دکمه ثبت نام را انتخاب نماييد. براي ثبت اطلاعات دکمه ويرايش را در سمت چپ صفحه كليك نماييد و اطلاعات قابل ويرايش را پر نموده و دکمه ذخيره را انتخاب و سپس مرحله بعد را كليك نماييد.

تذکر مهم: پس از ورود به سامانه، شماره دانشجویی خود را که در بالای صفحه ذکر شده، یادداشت نمایید و در کلیه فرمهای ثبت نامی شماره دانشجوئی خود را درج نمائید.

پس از ورود اطلاعات ثبت نامي بعد از پرداخت مبلغ علی الحساب، ارسال مدارك خود پانل مدارك در سمت راست صفحه را كليك نماييد. در اين بخش براي ارسال هر مدرك دکمه ارسال فايل را در پايين صفحه انتخاب و نام مدرك را از ليست انتخاب نماييد و توضيحات را وارد نماييد. توجه داشته باشید موارد ستاره دار اجباری است و درصورتیکه تکمیل نگردد ثبت نام شما ناقص انجام خواهد گردید. سپس براي بارگذاري هر مدرك ارسال فايل را مجددا انتخاب نماييد. در پايان بارگذاري مدارك، ثبت ارسالي ها را انتخاب نموده تا مدارك شما ذخيره شوند. لازم به ذكر است كليه مدارك ستاره دار  ( اجباري ) مي بايست قبل از انتخاب دکمه ثبت ارسالي بارگذاري شده باشند.

ثبت نام اینترنتی شامل :

الف: دانلود مدارک و فرم های ثبت نامی  مشروحه ذیل و تکمیل و امضاء  آنها و اسکن و آپلود آن درسامانه ثبت نام اینترنتی

- عکس جدید

- فرم درخواست نامنویسی (فرم شماره 1)

 - فرم اطلاعات عمومی(فرم شماره 2)  

- نامه و فرم درخواست تاییدیه تحصیلی و ریز نمرات مقطع قبل

- فرم هسته تحقیق و نظردهی دانشگاه به همراه فرم اظهار نامه  رعایت ضوابط و راهنمای پوشش حرفه ایی در ۲  نسخه   (حتما با خودکار آبی تکمیل و به فرمها عکس و کپی کارت ملی الصاق شود)

- تمام صفحات شناسنامه

- کارت ملی هوشمند

-حکم کارگزینی اعضای محترم هیات علمی

- دانشنامه و ريز نمرات مقطع قبلی ( در مورد دانشجویان ترم آخر که تا 1401/6/31 فارغ التحصیل می­شوند  تسویه حساب مقطع قبلی و فرم ترم آخر جهت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد

- كپي مدرك نشان دهنده وضعيت نظام وظيفه و یا کارت پايان خدمت يا معافيت از خدمت نظام وظيفه به صورت کارت هوشمند یا گواهی تعویض از مرکز پلیس+10 ( درصورت داشتن کارت قدیمی ) ( در مورد دانشجویانی که در مقطع قبلی از معافیت تحصیلی استفاده نموده اند ارائه فرم لغو معافیت تحصیلی

دانشجویانی که در مقطع قبل از معافیت تحصیلی استفاده کرده اند و در این مقطع نیز واجد شرایط استفاده از معافیت تحصیلی می باشند درخواست معافیت تحصیلی خود را از طریق پرتال جامع سازمانی نظام وظیفه به آدرس   https://services.epolice.ir  با کد کاربری (کدملی)و کلمه عبور (کد سخا قابل دریافت از مراکز پلیس +10 سراسر کشور)

نکته مهم: پذیرفته شدگانی که در حال انجام خدمت مقدس سربازی هستند لازم است در پذیرش غیرحضوری وضعیت نظام وظیفه را مشمول انتخاب نمایند تا بتوانند درخواست تایید معافیت تحصیلی را از سیستم دریافت و جهت انجام مراحل معافیت تحصیلی به پلیس +10 مراجعه نمایند.

جهت دریافت لینک آموزش نحوه درخواست معافیت تحصیلی پذیرفته شدگان مشمول نظام وظیفه مقاطع مختلف تحصیلی از سامانه نظام وظیفه (vazifeh.police.ir) قسمت قوانین و مقررات را کلیک کنید

- گواهي عدم بدهي به صندوق رفاه دانشجويان وزارت متبوع( فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد اسلامي از ارائه مدرک مذکور معاف مي باشند.)

 

 

 

 

تذکرات مهم:  

  • کلیه پذیرفته شدگان بایستی فرم درخواست تاییدیه تحصیلی (قرار داده شده در قسمت فرمها) را پرینت و پس از تکمیل نمودن به همراه نامه امضاء شده توسط معاون محترم آموزشی دانشگاه که در قسمت فرمهای مربوطه قرار داده شده است به دانشگاه مقطع قبلی خود پست نمایند و رسید پستی آن را به همراه سایر مدارک به این دانشگاه پست نمایند. لازم به ذکر است پیگیری وصول نامه و اعلام نتیجه از سوی آن دانشگاه به عهده دانشجو می باشد. 
  • شروع کلاسهای دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته با هماهنگی گروه آموزش پزشکی مرکز مدیریت مطالعات و توسعه آموزش پزشکی می باشد.

 

  ب: مدارکی که لازم است پذیرفته شدگان درثبت نام اینترنتی اسکن و بارگذاری نمایند.

*   1 )  اسکن عکس ۴×۳

*   ۲)  فرمهای ثبت نامی مندرج در بند الف

*   3)  شناسنامه (تمام صفحات)

*   4)  کارت ملی پشت ورو

*   5) مدرکی که نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه پذیرفته شدگان ذکور باشد

*   6 )  اصل  یاگواهی مدرک دوره کارشناسی

*  7) اصل حکم کارگزینی و یا گواهی کارمندان رسمی و پیمانی وزارتخانه ها، سازمان ها و یا ارگانهای دولتی

*   8 ) فرم درخواست تاییدیه تحصیلی و ریزنمرات مقطع قبلی از دانشگاه محل تحصیل قبلی

 

مرحله دوم: (دریافت تاییدیه ثبت نام موقت)

پذیرفته شدگان پس ازدانلود فرم های ثبت نامی بند الف (برای دریافت فرم ها روی عنوان هر فرم کلیک نمایید)

آنها را تکمیل و امضا نموده و به همراه مدارک (بند ب)  اسکن و در سامانه ثبت نام اینترنتی بارگذاری نمایند وپس از اتمام ثبت نام اینترنتی پرونده الکترونیکی شما توسط کارشناس آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تکمیل پرونده الکترونیکی توسط کارشناس مورد تایید قرار خواهد گرفت. 

 

جهت ثبت نام اینترنتی اینجا را کلیک کنید.

 

نکته: کلیه دانشجویان لازم است شماره دانشجویی خود را در کلیه فرم ها درج نمایید.

  خدمات قابل ارائه معاونت دانشجوئی  و فرهنگی دانشگاه:  

 - برای اطلاع از ارائه خدمات رفاهی ودانشجویی به سایت معاونت دانشجویی دانشگاه به آدرس http://csa.mui.ac.ir  مراجعه نمائید.  

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت edc.mui.ac.ir مراجعه نمائید.

ضمنا ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان جهت اخذ اصل مدارک بارگذاری شده متعاقبا اعلام خواهد شد.