رفتن به محتوای اصلی
x

مرحله اول: ( ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان )

و پس از انجام ثبت نام اینترنتی،  ارسال  فرمهای ثبت نامی و مدارک تحصیلی باتوجه به قرار داد منعقده با اداره کل پست به صورت غیر حضوری و ازطریق دفاتر پستی شهر / شهرستان محل سکونت پذیرفته شدگان  انجام خواهد شد. براین اساس کلیه پذیرفته شدگان ضمن مطالعه دقیق دستور العمل  نسبت به اجرای آن به ترتیب اقدام نمایند. 

ثبت نام اینترنتی (اسکن وبارگذاری مدارک) کلیه پذیرفته شدگان سال تحصیلی از روز پنجشنبه مورخ۹۹/۸/۸ لغایت روز سه شنبه ۹۹/۸/۱۳  ازطریق همین سایت انجام خواهد شد.

برای عملکرد بهتر نرم افزار از مرورگر گوگل کروم استفاده کنید (برای ثبت اطلاعات، لیست های انتخابی با مرورگرهای دیگر همچون فایرفاکس باز نمی شود)

اسكن مدارك خود را با حجم كمتر از ۵۰۰ كيلو بایت از نوع jpg و gif آماده نماييد.

نام كاربري و کلمه عبور جهت ورود به سامانه ثبت نام، شماره ملی شماست.

پس از ورود به سامانه سمت راست صفحه دکمه ثبت نام را انتخاب نماييد. براي ثبت اطلاعات دکمه ويرايش را در سمت چپ صفحه كليك نماييد و اطلاعات قابل ويرايش را پر نموده و دکمه ذخيره را انتخاب و سپس مرحله بعد را كليك نماييد

تذکر مهم: پس از ورود به سامانه، شماره دانشجویی خود را که در بالای صفحه ذکر شده، یادداشت نماییدودر کلیه فرمهای ثبت نامی شماره دانشجوئی خود رادرج نمائید

پس از ورود اطلاعت ثبت نامي جهت ارسال مدارك خود پانل مدارك در سمت راست صفحه را كليك نماييد.در اين بخش براي ارسال هر مدرك دکمه ارسال فايل را در پايين صفحه انتخاب و نام مدرك را از ليست انتخاب نماييد و توضيحات را وارد نماييد .توجه داشته باشید موارد ستاره دار اجباری است و درصورتیکه تکمیل نگردد ثبت نام شما ناقص انجام خواهد گردید. سپس براي بارگذاري هر مدرك ارسال فايل را مجددا انتخاب نماييد. در پايان بارگذاري مدارك ثبت ارسالي ها را انتخاب نموده تا مدارك شما ذخيره شوند . لازم به ذكر است كليه مدارك ستاره دار  ( اجباري) مي بايست قبل از انتخاب دکمه ثبت ارسالي بارگذاري شده باشند.

ثبت نام اینترنتی شامل :

الف: دانلود مدارک و آماده کردن فرم های ثبت نامی  مشروحه ذیل و تکمیل وامضاء  آنها و اسکن وآپلود آن درسامانه ثبت نام اینترنتی

محل دانلو د فرمهای ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد:     روزانه

 

 

 محل دانلود فرمهای ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد:     پردیس خودگردان

 

 

مدارک ثبت نام جهت اسکن و بارگذاری در سامانه ثبت نام و تحویل به اداره پست

 

- عکس جدید

- تمام صفحات شناسنامه

- کارت ملی هوشمند(پشت و روی کارت)

- دانشنامه و ريز نمرات مقطع قبلی ( در مورد دانشجویان ترم آخر که تا ۹۹/۸/۳۰ فارغ التحصیل می شوند  تسویه حساب مقطع قبلی و یا  فرم ترم آخر ارائه شده در زمان  شرکت در آزمون کارشناسی ارشد)

- كپي مدرك نشان دهنده وضعيت نظام وظيفه و یا کارت پايان خدمت يا معافيت از خدمت نظام وظيفه به صورت کارت هوشمند یا گواهی تعویض از مرکز پلیس+۱۰ ( درصورت داشتن کارت قدیمی ) ( در مورد دانشجویانی که در مقطع قبلی از معافیت تحصیلی استفاده نموده اند ارائه فرم لغو معافیت تحصیلی

- گواهی پایان طرح( مخصوص مشمولین طرح)

- موافقت‌نامه بدون قيد و شرط براي ادامه تحصيل شاغلین و مربیان رسمی از بالاترين مقام مسئول اداري

- حكم استخدام رسمي قطعي (جهت استفاده كنندگان از سهميه مازاد مربيان رسمي)

- مدارک نشان دهنده وضعیت سهمیه، جهت استفاده‌کنندگان از سهمیه استعدادهای درخشان، رزمندگان، ايثارگران، همسر و فرزند شاهد، آزاده، همسر و فرزند آزاده، جانبازان، فرزند و همسر جانباز، فرزند و همسر مفقودالاثر. (کارت رزمندگی یا ایثارگری، نامه ستاد شاهد و ...)

- گواهي عدم بدهي به صندوق رفاه دانشجويان وزارت متبوع( فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد اسلامي از ارائه مدرک مذکور معاف مي باشند.)

- مدارك و مستندات ۲ سال سابقه كار باليني حداکثر تا تاریخ ۹۹/۶/۳۱ با مدرك كارشناسي (سابقه كار قبل از اتمام دوره كارشناسي قابل قبول نمي باشد) براي کلیه پذیرفته شدگان رشته های : پرستاري مراقبتهاي ويژه، پرستاري مراقبتهاي ويژه نوزادان

 

 

تذکر مهم: دانشجویان شهریه پرداز می بایست فرم های مخصوص دانشجویان  پردیس خودگردان را تکمیل نمایند .

 

مبلغ شهریه دانشجویان پردیس خودگردان مقطع کارشناسی ارشد زمان  ثبت نام و به صورت اینترنتی و

علی الحساب  اخذ  می گردد و پس از انجام حذف و اضافه توسط دانشجو نهایی خواهد گردید.

جدول علی الحساب شهریه پذیرفته شدگان سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹  پردیس خودگردان (جدید الورود و به شرح ذیل می باشد)

توضیحات تکمیلی در خصوص دانشجویان شهریه پرداز :

  • پرداخت شهریه صرفا از طریق درگاه الکترونیکی ( اینترنتی) و به صورت غیر حضوری خواهد بود.
  • نرخ شهریه اعلام شده بر اساس جداول هیأت امناء دانشگاه می باشد.
  • شهریه محاسبه شده، مطابق با اساس نامه دانشگاه پردیس خودگردان در نظر گرفته شده که شامل دو نیمسال شهریه ثابت و یک نیمسال شهریه متغیر می باشد.
  • در زمان شیوع ویروس کرونا تصمیم گیری در خصوص تخفیف به دانشجویان در ترم های مجازی ، بر اساس مصوبات هیـأت امنا یا هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان عمل خواهد شد.
  • کارکنان و فرزندان دانشگاه ( شهریه پرداز) از تخفیف در شهریه متغیر برخوردار نخواهند بود.
  • سهمیه های ستاد شاهد زیر ۲۵ درصد ایثارگری( سهمیه ۵ درصد) و خانواده شهدا مشمول تخفیف شهریه نمی باشند.
  • تبصره- با توجه به اینکه پذیرفته شدگان پردیس خودگردان باثبت نام داوطلبانه خود ظرفیت های پذیرش این دوره رااشغال می نمایند. در صورت اخراج، انصراف یا انتقال به منظور پایداری این ظرفیت  شهریه تا انتهای دوره تحصیلی و پرداخت خسارت به دانشگاه از دانشجو اخذ می‌گردد و دو نفر ضامن معتبر ضمن تکمیل فرم اخذ تعهد و ارائه مستندات مربوطه، متعهد به ضمانت پرداخت شهریه دانشجو یا خسارت یاد شده می‌گردند.
  • تذکر مهم: ماده ۵ شیوه نامه شهریه- انصراف از تحصیل
  • انصراف از تحصیل برای افرادی تعریف می‌گردد که پس از قبولی در آزمون‌های ورودی و معرفی از طریق مراجع ذی‌صلاح اقدام به ثبت نام در دانشگاه نموده (شهریه ثبت نام را پرداخت نموده) و ثبت نام آنان قطعی شده باشد. واضح است که قبل از قطعیت ثبت نام، افراد به عنوان متقاضی و یا داوطلب تحصیل در پردیس خودگردان دانشگاه تلقی شده و لذا انصراف از تحصیل برای این دسته از افراد که هنوز دانشجوی پردیس نشده‌اند، موضوعیت ندارد.
  • ۵-۱- برای تمامی مقاطع تحصیلی، شهریه آموزشی انصراف از تحصیل، پس از ثبت نام و قبل از شروع به تحصیل و تشکیل اولین کلاس‌های درس، شهریه کامل یک سال تحصیلی (دو نیم سال تحصیلی مطابق نیمرخ تحصیلی) است که دانشجو باید پرداخت نماید.
  • ۵-۲- در صورتی که دانشجو بعد از شروع کلاس‌ها در نیمسال اول یا نیمسال‌های بعدی انصراف از تحصیل دهد، علاوه بر شهریه‌های پرداختی نیمسال‌های گذرانده باید شهریه ثابت نیمسال‌های باقیمانده دوره را نیز به عنوان جریمه پرداخت نماید.
  • ۵-۳- در صورتی که شهریه سالیانه در زمان انصراف ابلاغ نشده باشد، شهریه با در نظر گرفتن افزایش ۱۰ درصد نسبت به سال قبل و حداکثر تا سقف تعیین شده توسط وزارت متبوع محاسبه می‌گردد.
  • ۵-۴- در صورت انصراف دانشجو از پردیس‌های خودگردان یا ظرفیت مازاد به دلیل شرایط اضطراری در سال اول تحصیلی، لازم است شهریه ثبت نام (شامل شهریه متغیر و ثابت ترم‌های ثبت نام شده) را پرداخت نماید و خسارتی به‌عنوان انصراف دریافت نخواهد شد.
  • تبصره - تعیین مصادیق شرایط اضطراری و تشخیص آن برای هر یک از دانشجویان متقاضی انصراف، بر عهده کارگروه مصوب شورای آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه می‌باشد.
  • ۵-۵- در صورت قبولی همزمان دانشجو در پردیس‌های خودگردان یا ظرفیت مازاد و دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجو حداکثر تا یک ماه پس از اعلام نهایی نتایج قبولی در دانشگاه دوم توسط سازمان سنجش، فرصت دارد تصمیم نهایی ادامه تحصیل در رشته، مقطع و دانشگاه پذیرفته شده دیگر را بگیرد و در صورت درخواست کتبی انصراف از این دانشگاه، موظف است ۲۰ درصد شهریه ثبت نام (شامل شهریه متغیر و ثابت ترم‌های ثبت نام شده) را به عنوان خسارت به دانشگاه پرداخت نماید. بدیهی است در صورت انصراف پس از مدت ذکر شده، دانشجو مشمول پرداخت خسارت انصراف علاوه بر شهریه آن ترم خواهد بود.

 

تذکرات مهم:  

  • کلیه پذیرفته شدگان بایستی فرم درخواست تاییدیه تحصیلی (قرار داده شده در قسمت فرمها) را پرینت و پس از تکمیل نمودن به همراه نامه امضاء شده توسط مدیر محترم تحصیلات تکمیلی که در قسمت فرمهای مربوطه قرار داده شده است به دانشگاه مقطع قبلی خود پست نمایند و رسید پستی آن را به همراه سایر مدارک به این دانشگاه پست نمایند. لازم به ذکر است پیگیری وصول نامه و اعلام نتیجه از سوی آن دانشگاه به عهده دانشجو می باشد. 
  • شروع کلاسهای دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته از نیمسال اول سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰  و از تاریخ ۹۹/۸/۱۷ خواهد بود و نحوه حضور درکلاسها ونیز برگزاری کلاسها به صورت حضوری یامجازی متعاقبا و درزمان مقرر  ازطریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

 

  • به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان می رساند همزمانی وتداخل ادامه تحصیل وادامه خدمت طرح نیروی انسانی ممنوع میباشد و افرادی که درحال گذراندن طرح نیروی انسانی بوده اند بایستی جهت ادامه تحصیل نامه توقف طرح و یا ترخیص از طرح ارائه نمایند در غیراینصورت از ادامه تحصیل ایشان جلوگیری خواهد شد.