مرحله ۱- ثبت نامه اینترنتی پذیرفته شدگان:
ثبت نام اینترنتی (اسکن و بارگذاری مدارک) کلیه پذیرفته شدگان سال تحصیلی ۴۰۰-۱۳۹۹ اعم از نیمسال اول و نیمسال دوم سال تحصیلی از تاریخ ۹۹/۰۸/۱۴ لغایت پایان روز ۹۹/۰۸/۲۰ از طریق همین سایت انجام خواهد شد.
نام كاربري و کلمه عبور جهت ورود به سامانه ثبت نام، شماره ملی شماست.
ثبت نام اینترنتی شامل :
الف: دانلود فرم های ثبت نامی ذیل (برای دریافت فرم ها روی عنوان هر فرم کلیک نمایید) و تکمیل و امضاء آنها و اسکن وآپلود آن درسامانه ثبت نام اینترنتی
فرم شماره (۱) مخصوص همه پذیرفته شدگان
فرم شماره (۴) مخصوص اخذ تعهد از پذیرفته شدگان منطقه۱، رزمندگان و ایثارگران
فرم شماره (۶) مخصوص اخذ تعهد ازپذیرفته شدگان سهمیه های مناطق ۲ و۳ آزمون سراسری
فرم شماره (۱۰) برگ نام نویسی پذیرفته شدگان
فرم شماره (۱۱) فرم اطلاعات عمومی دانشجویان
فرم تعهد محضری ویژه پذیرفته شدگان پردیس خودگردان
تعهدنامه پذیرفته شدگان پردیس خودگردان (شهریه پرداز) که مطابق توضیحات ابتدای فرم تکمیل و بجای مراجعه و تحویل حضوری آن، اسکن و بارگذاری شود و به همراه سایر مدارک از طریق پست ارسال گردد.
- دانشجویان عزیز توجه داشته باشند براساس اطلاع رسانه های قبلی سازمان سنجش بایستی از حداقل های سلامت جسمی به شرح جدول ذیل و سلامت روانی کامل برخوردار باشند وگرنه در طول مدت تحصیل یا هنگام اشتغال به کار دچار معذوریت و مشکل خواهند شد. لذا درصورتی که از سلامت جسمی یا روانی لازم برخوردار نمی باشید اقدام به ثبت نام ننمائید.
ب: مدارکی که لازم است پذیرفته شدگان درثبت نام اینترنتی اسکن و بارگذاری نمایند مطابق جداول زیر و براساس شرایط پذیرفته شده :
برای دریافت دستورالعمل تهیه مدارک ، اینجا را کلیک کنید؛ سپس به همین صفحه مراجعه کنید.
نکته: جهت ارسال مدارک شناسایی پذیرفته شدگان صرفا کپی تمام صفحات شناسنامه و کپی کارت ملی کافی(اصل شناسنامه لازم نیست) می باشد.
ج ) درخواست تأییدیه ارزش تحصیلی دیپلم متوسطه و پایان دوره پیش دانشگاهی :
باتوجه به نامه شماره ۱۲۹۸۹۸ مورخ ۹۹/۰۷/۲۹ رئیس مرکز سنجش وپایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش وپرورش پذیرفته شدگان می بایست بامراجعه به سامانه "سامانه مدارک تحصیلی وزارت آموزش وپرورش به آدرس (https://emt.medu.ir ) فرم مربوط راتکمیل نموده وپس ازثبت اطلاعات وپرداخت هزینه کد پی گیری وتاییدیه پرداخت، دریافت نمایند. پذیرفته شدگان می بایست درمرحله ثبت نام الکترونیکی دردانشگاه محل قبولی، کد پی گیری دریافت شده ازسامانه (تاییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش وپرورش) را در محل مشخص شده اطلاعات ثبت نام درج نمایید.
د) مدرکی که نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه پذیرفته شدگان ذکور باشد.
دانشجویان پسر مشمول نظام وظیفه با در دست داشتن تصویر تاییدیه ثبت نام وفرم درخواست معافیت تحصیلی
(فرم شماره ۸) و تصویر دیپلم متوسطه به نزدیکترین دفاتر پلیس +۱۰ محل سکونت خود مراجعه ونسبت به درخواست معافیت تحصیلی اقدام نموده و معافیت تحصیلی صادره را به همراه سایر مدارک صرفاً به صورت پستی ارسال نمایند.
ه)قابل توجه پذیرفته شدگان سهمیه مناطق محروم (بومی استان-۳۰درصد عدالت آموزشی )باتوجه به اینکه این دسته ازپذیرفته شدگان ملزم به سپردن سه برابر مدت تحصیل تعهد به منطقه مربوطه می باشند لازم است به همراه ضامنین و مدارک خود به امورحقوقی دانشگاه مراجعه ونسبت به سپردن تعهد مربوطه اقدام نمایند.بدیهی است عدم مراجعه وسپردن تعهد به منزله انصراف ازتحصیل تلقی گردیده ونام آنان ازلیست دانشجویان حذف خواهد شد.
نکات مهم ویژه دانشجویان پردیس خودگردان(شهریه پرداز):
توضیحات :
پرداخت شهریه صرفا از طریق درگاه الکترونیکی ( اینترنتی) و به صورت غیر حضوری خواهد بود.
نرخ شهریه اعلام شده بر اساس جداول هیأت امناء دانشگاه می باشد.
شهریه محاسبه شده بصورت علی الحساب و مطابق با اساس نامه پردیس خودگردان دانشگاه در نظر گرفته شده و شامل دو نیمسال شهریه ثابت و یک نیمسال شهریه متغیر برابر با ترم ۲۰ واحدی می باشد.
در زمان شیوع ویروس کرونا تصمیم گیری در خصوص تخفیف به دانشجویان در ترم های مجازی ، بر اساس مصوبات هیـأت امنا یا هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان می با شد.
کارکنان دانشگاه و فرزندان آنان از تخفیف در شهریه برخوردار نخواهد بود.
سهمیه های ستاد شاهد زیر ۲۵ درصد ایثارگری( سهمیه ۵ درصد) و خانواده شهدا مشمول تخفیف شهریه نمی باشند.
تبصره- با توجه به اشغال ظرفیتهای آموزشی پردیس خودگردان با ثبت نام داوطلبان پذیرفته شده، به منظور پایداری این ظرفیت در کل دوره و پرداخت شهریه تا انتهای دوره تحصیلی و پرداخت خسارت به دانشگاه در صورت اخراج، انصراف یا انتقال از دانشجو اخذ میگردد و دو نفر ضامن معتبر ضمن تکمیل فرم اخذ تعهد و ارائه مستندات مربوطه، متعهد به ضمانت پرداخت شهریه دانشجو یا خسارت یاد شده میگردند.
تذکر مهم: ماده ۵ شیوه نامه شهریه- انصراف از تحصیل
انصراف از تحصیل برای افرادی تعریف میگردد که پس از قبولی در آزمونهای ورودی و معرفی از طریق مراجع ذیصلاح اقدام به ثبت نام در دانشگاه نموده (شهریه ثبت نام را پرداخت نموده) و ثبت نام آنان قطعی شده باشد. واضح است که قبل از قطعیت ثبت نام، افراد به عنوان متقاضی و یا داوطلب تحصیل در پردیس خودگردان دانشگاه تلقی شده و لذا انصراف از تحصیل برای این دسته از افراد که هنوز دانشجوی پردیس نشدهاند، موضوعیت ندارد.
۵-۱- برای تمامی مقاطع تحصیلی، شهریه آموزشی انصراف از تحصیل، پس از ثبت نام و قبل از شروع به تحصیل و تشکیل اولین کلاسهای درس، شهریه کامل یک سال تحصیلی (دو نیم سال تحصیلی مطابق نیمرخ تحصیلی) است که دانشجو باید پرداخت نماید.
۵-۲- در صورتی که دانشجو بعد از شروع کلاسها در نیمسال اول یا نیمسالهای بعدی انصراف از تحصیل دهد، علاوه بر شهریههای پرداختی نیمسالهای گذرانده باید شهریه ثابت نیمسالهای باقیمانده دوره را نیز به عنوان جریمه پرداخت نماید.
۵-۳- در صورتی که شهریه سالیانه در زمان انصراف ابلاغ نشده باشد، شهریه با در نظر گرفتن افزایش ۱۰ درصد نسبت به سال قبل و حداکثر تا سقف تعیین شده توسط وزارت متبوع محاسبه میگردد.
۵-۴- در صورت انصراف دانشجو از پردیسهای خودگردان یا ظرفیت مازاد به دلیل شرایط اضطراری در سال اول تحصیلی، لازم است شهریه ثبت نام (شامل شهریه متغیر و ثابت ترمهای ثبت نام شده) را پرداخت نماید و خسارتی بهعنوان انصراف دریافت نخواهد شد.
تبصره ۱: منظور از خسارت، پرداخت شهریه ثابت تا سقف طول تحصیل میباشد که برای دانشجویان رشته پزشکی ۱۴ نیمسال، دندانپزشکی و داروسازی ۱۲ نیمسال، کلیه رشتهها در مقاطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته و کاردانی ۴ نیمسال خواهد بود.
تبصره ۲- تعیین مصادیق شرایط اضطراری و تشخیص آن برای هر یک از دانشجویان متقاضی انصراف، بر عهده کارگروه مصوب شورای آموزشی دانشگاه میباشد.
۵-۵- در صورت قبولی همزمان دانشجو در پردیسهای خودگردان یا ظرفیت مازاد و دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجو حداکثر تا یک ماه پس از اعلام نهایی نتایج قبولی در دانشگاه دوم توسط سازمان سنجش، فرصت دارد تصمیم نهایی ادامه تحصیل در رشته، مقطع و دانشگاه پذیرفته شده دیگر را بگیرد و در صورت درخواست کتبی انصراف از این دانشگاه، موظف است ۲۰ درصد شهریه ثبت نام (شامل شهریه متغیر و ثابت ترمهای ثبت نام شده) را به عنوان خسارت به دانشگاه پرداخت نماید. بدیهی است در صورت انصراف پس از مدت ذکر شده، دانشجو مشمول پرداخت خسارت انصراف علاوه بر شهریه آن ترم خواهد بود.
از متقاضیان گرامی خواهشمند است مطابق با چک لیست مجدد تمام مدارک خود را بررسی نمایند تا مدرکی فراموش نگردد.جهت دریافت چک لیست اینجا را کلیک نمایید.
جهت ثبت نام اینترنتی اینجا را کلیک کنید.(کد کاربری و کلمه عبور شماره ملی می باشد. شماره دانشجویی خود را پس از ورود به صفحه یادداشت نمائید و در فرم های مربوطه وارد نمائید)