رفتن به محتوای اصلی
x

گام هفتم

باتوجه به قرار داد  منعقده این دانشگاه با اداره کل پست کشور لازم است  کلیه دانشجویان  اصل  مدارک وفرمهای ثبت نام مندرج در (گام اول ) را  به همراه فرم  تاییدیه موقت ثبت نام  الکترونیکی به اداره پست شهر/ شهرستان  محل سکونت خود طبق چک لیست تعیین شده تحویل ورسید پستی دریافت نمایند تا مدارک آنان ازطریق پست پیشتاز به این دانشگاه به آدرس اصفهان خیابان هزار جریب دانشگاه علوم پزشکی اصفهان حوزه معاونت آموزشی اداره خدمات آموزشی کد پستی73461-81746 ارسال گردد.لازم به ذکر است ثبت قطعی شما مستلزم وصول اصل مدارک می باشد ودرصورت عدم وصول مدارک تا تاریخ 30 بهمن ماه 1400 نام شما ازلیست دانشجویان حذف خواهد شد.

 

تذکر : قابل توجه دانشجویان ورودی بهمن ماه 1400  درخصوص نحوه حضوردانشجویان  درکلاسهای نیمسال دوم 401-1400  دانشجویان ورودی بهمن ماه ونیز برگزاری کلاسها به صورت حضوری یامجازی با دانشکده مربوطه هماهنگ نمایید.

0.

 

توضیحات :

پرداخت شهریه صرفا از طریق درگاه الکترونیکی ( اینترنتی) و به صورت غیر حضوری  درسامانه ثبت نام اینترنتی خواهد بود.

نرخ شهریه اعلام شده بر اساس جداول هیأت امناء دانشگاه می باشد.

شهریه محاسبه شده، مطابق با اساس نامه دانشگاه پردیس خودگردان نظر گرفته شده که شامل دو نیمسال شهریه ثابت و یک نیمسال شهریه متغیر برابر با ترم 20 واحدی می باشد.

در زمان شیوع ویروس کرونا تصمیم گیری در خصوص تخفیف به دانشجویان در ترم های مجازی ، بر اساس مصوبات هیـأت امنا یا هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان عمل خواهد شد.

کارکنان و فرزندان دانشگاه ( شهریه پرداز) از تخفیف در شهریه متغیر برخوردار نخواهد بود.

سهمیه های ستاد شاهد زیر 25 درصد ایثارگری( سهمیه 5 درصد) و خانواده شهدا مشمول تخفیف شهریه نمی باشند. 

تبصره- با توجه به اشغال ظرفیت‌های آموزشی پردیس خودگردان با ثبت نام داوطلبان پذیرفته شده، به منظور پایداری این ظرفیت در کل دوره و پرداخت شهریه تا انتهای دوره تحصیلی و پرداخت خسارت به دانشگاه در صورت اخراج، انصراف یا انتقال از دانشجو اخذ می‌گردد و دو نفر ضامن معتبر ضمن تکمیل فرم اخذ تعهد و ارائه مستندات مربوطه، متعهد به ضمانت پرداخت شهریه دانشجو یا خسارت یاد شده می‌گردند.

تذکر مهم: ماده ۵ شیوه نامه شهریه- انصراف از تحصیل

انصراف از تحصیل برای افرادی تعریف می‌گردد که پس از قبولی در آزمون‌های ورودی و معرفی از طریق مراجع ذی‌صلاح اقدام به ثبت نام در دانشگاه نموده (شهریه ثبت نام را پرداخت نموده) و ثبت نام آنان قطعی شده باشد. واضح است که قبل از قطعیت ثبت نام، افراد به عنوان متقاضی و یا داوطلب تحصیل در پردیس خودگردان دانشگاه تلقی شده و لذا انصراف از تحصیل برای این دسته از افراد که هنوز دانشجوی پردیس نشده‌اند، موضوعیت ندارد.

۵-۱- برای تمامی مقاطع تحصیلی، شهریه آموزشی انصراف از تحصیل، پس از ثبت نام و قبل از شروع به تحصیل و تشکیل اولین کلاس‌های درس، شهریه کامل یک سال تحصیلی (دو نیم سال تحصیلی مطابق نیمرخ تحصیلی) است که دانشجو باید پرداخت نماید.

۵-۲- در صورتی که دانشجو بعد از شروع کلاس‌ها در نیمسال اول یا نیمسال‌های بعدی انصراف از تحصیل دهد، علاوه بر شهریه‌های پرداختی نیمسال‌های گذرانده باید شهریه ثابت نیمسال‌های باقیمانده دوره را نیز به عنوان جریمه پرداخت نماید.

۵-۳- در صورتی که شهریه سالیانه در زمان انصراف ابلاغ نشده باشد، شهریه با در نظر گرفتن افزایش ۱۰ درصد نسبت به سال قبل و حداکثر تا سقف تعیین شده توسط وزارت متبوع محاسبه می‌گردد.

 

۵-۴- در صورت انصراف دانشجو از پردیس‌های خودگردان یا ظرفیت مازاد به دلیل شرایط اضطراری در سال اول تحصیلی، لازم است شهریه ثبت نام (شامل شهریه متغیر و ثابت ترم‌های ثبت نام شده) را پرداخت نماید و خسارتی به‌عنوان انصراف دریافت نخواهد شد.

تبصره ۱: منظور از خسارت، پرداخت شهریه ثابت تا سقف طول تحصیل می‌باشد که برای دانشجویان رشته پزشکی ۱۴ نیمسال، دندانپزشکی و داروسازی ۱۲ نیمسال، کلیه رشته‌ها در مقاطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته و کاردانی ۴ نیمسال خواهد بود.

تبصره ۲- تعیین مصادیق شرایط اضطراری و تشخیص آن برای هر یک از دانشجویان متقاضی انصراف، بر عهده کارگروه مصوب شورای آموزشی دانشگاه می‌باشد.

۵-۵- در صورت قبولی همزمان دانشجو در پردیس‌های خودگردان یا ظرفیت مازاد و دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجو حداکثر تا یک ماه پس از اعلام نهایی نتایج قبولی در دانشگاه دوم توسط سازمان سنجش، فرصت دارد تصمیم نهایی ادامه تحصیل در رشته، مقطع و دانشگاه پذیرفته شده دیگر را بگیرد و در صورت درخواست کتبی انصراف از این دانشگاه، موظف است ۲۰ درصد شهریه ثبت نام (شامل شهریه متغیر و ثابت ترم‌های ثبت نام شده) را به عنوان خسارت به دانشگاه پرداخت نماید. بدیهی است در صورت انصراف پس از مدت ذکر شده، دانشجو مشمول پرداخت خسارت انصراف علاوه بر شهریه آن ترم خواهد بود.

52

 

خدمات قابل ارائه معاونت دانشجوئی و فرهنگی دانشگاه:

۱ – پذیرفته شدگان عزیز لازم است نسبت به تزریق واکسن سریعا اقدام نمایند تا درصورت تشکیل کلاسها به صورت حضوری منعی ازاین بابت نداشته باشند.ونیز لازم است جهت پایش سلامت جسمانی وروان  ونیز   برای اطلاع از ارائه خدمات رفاهی ودانشجوئی به سایت معاونت دانشجویی دانشگاه به آدرس http://csa.mui.ac.ir  مراجعه نمائید.

بازگشت به صفحه اصلی