برای عملکرد بهتر نرم افزار از مرورگر گوگل کروم استفاده کنید (برای ثبت اطلاعات، لیست های انتخابی با مرورگرهای دیگر همچون فایرفاکس باز نمی شود)
اسكن مدارك خود را با حجم كمتر از ۵۰۰ كيلو بایت از نوع jpg و gif آماده نماييد.
نام كاربري و کلمه عبور جهت ورود به سامانه ثبت نام، شماره ملی شماست.
پس از ورود به سامانه سمت راست صفحه دکمه ثبت نام را انتخاب نماييد. براي ثبت اطلاعات دکمه ويرايش را در سمت چپ صفحه كليك نماييد و اطلاعات قابل ويرايش را پر نموده و دکمه ذخيره را انتخاب و سپس مرحله بعد را كليك نماييد.
تذکر مهم: پس از ورود به سامانه، شماره دانشجویی خود را که در بالای صفحه ذکر شده، یادداشت نماییدودر کلیه فرمهای ثبت نامی شماره دانشجوئی خود رادرج نمائید.
پس از ورود اطلاعت ثبت نامي جهت ارسال مدارك خود پانل مدارك در سمت راست صفحه را كليك نماييد.در اين بخش براي ارسال هر مدرك دکمه ارسال فايل را در پايين صفحه انتخاب و نام مدرك را از ليست انتخاب نماييد و توضيحات را وارد نماييد .توجه داشته باشید موارد ستاره دار اجباری است و درصورتیکه تکمیل نگردد ثبت نام شما ناقص انجام خواهد گردید. سپس براي بارگذاري هر مدرك ارسال فايل را مجددا انتخاب نماييد. در پايان بارگذاري مدارك ثبت ارسالي ها را انتخاب نموده تا مدارك شما ذخيره شوند . لازم به ذكر است كليه مدارك ستاره دار ( اجباري) مي بايست قبل از انتخاب دکمه ثبت ارسالي بارگذاري شده باشند.
ثبت نام اینترنتی شامل :
الف: دانلود مدارک و فرم های ثبت نامی مشروحه ذیل و تکمیل وامضاء آنها و اسکن وآپلود آن درسامانه ثبت نام اینترنتی(روزانه)
- عکس جدید
- - فرم درخواست نامنویسی (فرم شماره 1)
- - فرم اطلاعات عمومی(فرم شماره 2)
- - فرم تعهد نامه عام(فرم شماره 3)
- - فرم تعهد نامه عدم اشتغال به کار (اختصاصی غیر شاغلین)(فرم شماره 5)
- - فرم تعهد نامه ارائه مرخصی بدون حقوق/ ماموریت آموزشی (اختصاصی شاغلین)(فرم شماره 6)
- -نامه و فرم درخواست تاییدیه تحصیلی و ریز نمرات مقطع قبل و رسید پستی مبنی بر ارسال فرم درخواست به دانشگاه مقطع قبل
- فرم هسته تحقیق و نظردهی دانشگاه به همراه فرم اظهار نامه رعایت ضوابط و راهنمای پوشش حرفه ایی در ۲ نسخه (حتما با خودکار آبی تکمیل و به فرمها عکس و کپی کارت ملی الصاق شود)
- تمام صفحات شناسنامه
- کارت ملی هوشمند
- دانشنامه و ريز نمرات مقطع قبلی ( در مورد دانشجویان ترم آخر که تا 1400/8/30 فارغ التحصیل می شوند تسویه حساب مقطع قبلی و فرم ترم آخر جهت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد
- كپي مدرك نشان دهنده وضعيت نظام وظيفه و یا کارت پايان خدمت يا معافيت از خدمت نظام وظيفه به صورت کارت هوشمند یا گواهی تعویض از مرکز پلیس+10 ( درصورت داشتن کارت قدیمی ) ( در مورد دانشجویانی که در مقطع قبلی از معافیت تحصیلی استفاده نموده اند ارائه فرم لغو معافیت تحصیلی
دانشجویانی که در مقطع قبل از معافیت تحصیلی استفاده کرده اند و در این مقطع نیز واجد شرایط استفاده از معافیت تحصیلی می باشند درخواست معافیت تحصیلی خود را از طریق پرتال جامع سازمانی نظام وظیفه به آدرس https://services.epolice.ir با کد کاربری (کدملی)و کلمه عبور (کد سخا قابل دریافت از مراکز پلیس +10 سراسر کشور)
نکته مهم: پذیرفته شدگانی که در حال انجام خدمت مقدس سربازی هستند لازم است در پذیرش غیرحضوری وضعیت نظام وظیفه را مشمول انتخاب نمایند تا بتوانند درخواست تایید معافیت تحصیلی را از سیستم دریافت و جهت انجام مراحل معافیت تحصیلی به پلیس +10 مراجعه نمایند.
جهت دریافت لینک آموزش نحوه درخواست معافیت تحصیلی پذیرفته شدگان مشمول نظام وظیفه مقاطع مختلف تحصیلی از سامانه نظام وظیفه اینجا را کلیک کنید
- گواهی پایان طرح( مخصوص مشمولین طرح)
- موافقتنامه بدون قيد و شرط براي ادامه تحصيل شاغلین و مربیان رسمی از بالاترين مقام مسئول اداري (نیروی انسانی محل اشتغال)و آخرین حکم کارگزینی در سال 1400
- حكم استخدام رسمي قطعي (جهت استفاده كنندگان از سهميه مازاد مربيان رسمي)
- مدارک نشان دهنده وضعیت سهمیه، جهت استفادهکنندگان از سهمیه استعدادهای درخشان، رزمندگان، ايثارگران، همسر و فرزند شاهد، آزاده، همسر و فرزند آزاده، جانبازان، فرزند و همسر جانباز، فرزند و همسر مفقودالاثر. (کارت رزمندگی یا ایثارگری، نامه ستاد شاهد و ...)
- گواهي عدم بدهي به صندوق رفاه دانشجويان وزارت متبوع( فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد اسلامي از ارائه مدرک مذکور معاف مي باشند.)
- مدارك و مستندات 2 سال سابقه كار باليني حداکثر تا تاریخ 1400/6/31 با مدرك كارشناسي (سابقه كار قبل از اتمام دوره كارشناسي قابل قبول نمي باشد) براي کلیه پذیرفته شدگان رشته های : مدیریت پرستاری، پرستاري مراقبتهاي ويژه، پرستاري مراقبتهاي ويژه نوزادان، پرستاری اورژانس
تذکر مهم: دانشجویان شهریه پرداز می بایست فرم های مخصوص دانشجویان پردیس خودگردان را تکمیل نمایند .
- عکس جدید
- - فرم درخواست نامنویسی پردیس خودگردان (فرم شماره 1)
- - فرم اطلاعات عمومی پردیس خودگردان(فرم شماره 2)
- - فرم تعهد نامه عام پردیس خودگردان(فرم شماره 3)
- - فرم تعهد نامه عدم اشتغال به کار پردیس خودگردان (اختصاصی غیر شاغلین)(فرم شماره 5)
- - فرم تعهد نامه ارائه مرخصی بدون حقوق/ ماموریت آموزشی (اختصاصی شاغلین)(فرم شماره 6)
- نامه و فرم درخواست تاییدیه تحصیلی و ریز نمرات مقطع قبل و رسید پستی مبنی بر ارسال فرم درخواست به دانشگاه مقطع قبل
- فرم هسته تحقیق و نظردهی دانشگاه به همراه فرم اظهار نامه رعایت ضوابط و راهنمای پوشش حرفه ایی در ۲ نسخه (حتما با خودکار آبی تکمیل و به فرمها عکس و کپی کارت ملی الصاق شود)
- تمام صفحات شناسنامه
- کارت ملی هوشمند
- دانشنامه و ريز نمرات مقطع قبلی ( در مورد دانشجویان ترم آخر که تا 1400/8/30 فارغ التحصیل می شوند تسویه حساب مقطع قبلی و فرم ترم آخر جهت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد
- كپي مدرك نشان دهنده وضعيت نظام وظيفه و یا کارت پايان خدمت يا معافيت از خدمت نظام وظيفه به صورت کارت هوشمند یا گواهی تعویض از مرکز پلیس+10 ( درصورت داشتن کارت قدیمی ) ( در مورد دانشجویانی که در مقطع قبلی از معافیت تحصیلی استفاده نموده اند ارائه فرم لغو معافیت تحصیلی
دانشجویانی که در مقطع قبل از معافیت تحصیلی استفاده کرده اند و در این مقطع نیز واجد شرایط استفاده از معافیت تحصیلی می باشند درخواست معافیت تحصیلی خود را از طریق پرتال جامع سازمانی نظام وظیفه به آدرس کاربری (کدملی)و کلمه عبور (کد سخا قابل دریافت از مراکز پلیس +10 سراسر کشور)
نکته مهم: پذیرفته شدگانی که در حال انجام خدمت مقدس سربازی هستند لازم است در پذیرش غیرحضوری وضعیت نظام وظیفه را مشمول انتخاب نمایند تا بتوانند درخواست تایید معافیت تحصیلی را از سیستم دریافت و جهت انجام مراحل معافیت تحصیلی به پلیس +10 مراجعه نمایند.
- گواهی پایان طرح( مخصوص مشمولین طرح)
- موافقتنامه بدون قيد و شرط براي ادامه تحصيل شاغلین و مربیان رسمی از بالاترين مقام مسئول اداري (نیروی انسانی محل اشتغال)و آخرین حکم کارگزینی در سال 1400
- حكم استخدام رسمي قطعي (جهت استفاده كنندگان از سهميه مازاد مربيان رسمي)
- مدارک نشان دهنده وضعیت سهمیه، جهت استفادهکنندگان از سهمیه استعدادهای درخشان، رزمندگان، ايثارگران، همسر و فرزند شاهد، آزاده، همسر و فرزند آزاده، جانبازان، فرزند و همسر جانباز، فرزند و همسر مفقودالاثر. (کارت رزمندگی یا ایثارگری، نامه ستاد شاهد و ...)
- گواهي عدم بدهي به صندوق رفاه دانشجويان وزارت متبوع( فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد اسلامي از ارائه مدرک مذکور معاف مي باشند.)
- مدارك و مستندات 2 سال سابقه كار باليني حداکثر تا تاریخ 31/6/1400 با مدرك كارشناسي (سابقه كار قبل از اتمام دوره كارشناسي قابل قبول نمي باشد) براي کلیه پذیرفته شدگان رشته های : مدیریت پرستاری، پرستاري مراقبتهاي ويژه، پرستاري مراقبتهاي ويژه نوزادان، پرستاری اورژانس
- فرم تعهد شیوه نامه اخذ تعهد از پذیرفته شدگان پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ( فرم مربوطه را دریافت وپس از ثبت در دفتر خانه اسناد رسمی درثبت نام اینتر نتی بارگذاری و اصل آن را به همراه سایر مدارک ازطریق پست ارسال نمائید.
* مبلغ شهریه دانشجویان پردیس خودگردان مقطع کارشناسی ارشد زمان ثبت نام و به صورت اینترنتی و
علی الحساب اخذ می گردد و پس از انجام حذف و اضافه توسط دانشجو نهایی خواهد گردید.
جدول علی الحساب شهریه پذیرفته شدگان سال تحصیلی1401-1400 پردیس خودگردان (جدید الورود وبه شرح ذیل می باشد)
توضیحات :
- پرداخت شهریه صرفا از طریق درگاه الکترونیکی ( اینترنتی) و به صورت غیر حضوری خواهد بود.
- نرخ شهریه اعلام شده بر اساس جداول هیأت امناء دانشگاه می باشد.
- شهریه محاسبه شده، مطابق با اساس نامه دانشگاه پردیس خودگردان در نظر گرفته شده که شامل دو نیمسال شهریه ثابت و یک نیمسال شهریه متغیر برابر با ترم 20 واحدی می باشد.
- کارکنان و فرزندان دانشگاه ( شهریه پرداز) از تخفیف در شهریه متغیر برخوردار نخواهند بود.
- سهمیه های ستاد شاهد زیر 25 درصد ایثارگری( سهمیه 5 درصد) و خانواده شهدا مشمول تخفیف شهریه نمی باشند.
- تبصره- با توجه به اینکه پذیرفته شدگان پردیس خودگردان باثبت نام داوطلبانه خود ظرفیت های پذیرش این دوره رااشغال می نمایند. در صورت اخراج، انصراف یا انتقال به منظور پایداری این ظرفیت شهریه تا انتهای دوره تحصیلی و پرداخت خسارت به دانشگاه از دانشجو اخذ میگردد و دو نفر ضامن معتبر ضمن تکمیل فرم اخذ تعهد و ارائه مستندات مربوطه، متعهد به ضمانت پرداخت شهریه دانشجو یا خسارت یاد شده میگردند.
- تذکر مهم: ماده ۵ شیوه نامه شهریه- انصراف از تحصیل
- انصراف از تحصیل برای افرادی تعریف میگردد که پس از قبولی در آزمونهای ورودی و معرفی از طریق مراجع ذیصلاح اقدام به ثبت نام در دانشگاه نموده (شهریه ثبت نام را پرداخت نموده) و ثبت نام آنان قطعی شده باشد. واضح است که قبل از قطعیت ثبت نام، افراد به عنوان متقاضی و یا داوطلب تحصیل در پردیس خودگردان دانشگاه تلقی شده و لذا انصراف از تحصیل برای این دسته از افراد که هنوز دانشجوی پردیس نشدهاند، موضوعیت ندارد.
- ۵-۱- برای تمامی مقاطع تحصیلی، شهریه آموزشی انصراف از تحصیل، پس از ثبت نام و قبل از شروع به تحصیل و تشکیل اولین کلاسهای درس، شهریه کامل یک سال تحصیلی (دو نیم سال تحصیلی مطابق نیمرخ تحصیلی) است که دانشجو باید پرداخت نماید.
- ۵-۲- در صورتی که دانشجو بعد از شروع کلاسها در نیمسال اول یا نیمسالهای بعدی انصراف از تحصیل دهد، علاوه بر شهریههای پرداختی نیمسالهای گذرانده باید شهریه ثابت نیمسالهای باقیمانده دوره را نیز به عنوان جریمه پرداخت نماید.
- ۵-۳- در صورتی که شهریه سالیانه در زمان انصراف ابلاغ نشده باشد، شهریه با در نظر گرفتن افزایش ۱۰ درصد نسبت به سال قبل و حداکثر تا سقف تعیین شده توسط وزارت متبوع محاسبه میگردد.
- ۵-۴- در صورت انصراف دانشجو از پردیسهای خودگردان یا ظرفیت مازاد به دلیل شرایط اضطراری در سال اول تحصیلی، لازم است شهریه ثبت نام (شامل شهریه متغیر و ثابت ترمهای ثبت نام شده) را پرداخت نماید و خسارتی بهعنوان انصراف دریافت نخواهد شد.
- تبصره - تعیین مصادیق شرایط اضطراری و تشخیص آن برای هر یک از دانشجویان متقاضی انصراف، بر عهده کارگروه مصوب شورای آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه میباشد.
- ۵-۵- در صورت قبولی همزمان دانشجو در پردیسهای خودگردان یا ظرفیت مازاد و دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجو حداکثر تا یک ماه پس از اعلام نهایی نتایج قبولی در دانشگاه دوم توسط سازمان سنجش، فرصت دارد تصمیم نهایی ادامه تحصیل در رشته، مقطع و دانشگاه پذیرفته شده دیگر را بگیرد و در صورت درخواست کتبی انصراف از این دانشگاه، موظف است ۲۰ درصد شهریه ثبت نام (شامل شهریه متغیر و ثابت ترمهای ثبت نام شده) را به عنوان خسارت به دانشگاه پرداخت نماید. بدیهی است در صورت انصراف پس از مدت ذکر شده، دانشجو مشمول پرداخت خسارت انصراف علاوه بر شهریه آن ترم خواهد بود.
تذکرات مهم:
- کلیه پذیرفته شدگان بایستی فرم درخواست تاییدیه تحصیلی (قرار داده شده در قسمت فرمها) را پرینت و پس از تکمیل نمودن به همراه نامه امضاء شده توسط مدیر محترم تحصیلات تکمیلی که در قسمت فرمهای مربوطه قرار داده شده است به دانشگاه مقطع قبلی خود پست نمایند و رسید پستی آن را به همراه سایر مدارک به این دانشگاه پست نمایند. لازم به ذکر است پیگیری وصول نامه و اعلام نتیجه از سوی آن دانشگاه به عهده دانشجو می باشد.
- شروع کلاسهای دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته از نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400 و از تاریخ 17/7/1400 خواهد بود و نحوه حضور درکلاسها ونیز برگزاری کلاسها به صورت حضوری یامجازی متعاقبا و درزمان مقرر ازطریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.
- به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان می رساند همزمانی وتداخل ادامه تحصیل وادامه خدمت طرح نیروی انسانی ممنوع میباشد و افرادی که درحال گذراندن طرح نیروی انسانی بوده اند بایستی جهت ادامه تحصیل نامه توقف طرح و یا ترخیص از طرح ارائه نمایند در غیراینصورت از ادامه تحصیل ایشان جلوگیری خواهد شد.
ب: مدارکی که لازم است پذیرفته شدگان درثبت نام اینترنتی اسکن و بارگذاری نمایند.
* ۱ ) اسکن عکس ۴×۳ پشت نویسی شده
* ۲) فرمهای ثبت نامی مندرج در بند الف
* 3) شناسنامه (تمام صفحات)
* 4) کارت ملی پشت ورو
*5) مدرکی که نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه پذیرفته شدگان ذکور باشد
*6) اصل یاگواهی مدرک دوره کارشناسی
* 7) اصل گواهی پایان طرح نیروی انسانی یامعافیت از آن
* 8) اصل حکم کارگزینی ویاگواهی کارمندان رسمی وپیمانی وزارتخانه ها، سازمان ها ویا ارگانهای دولتی
9) اصل حکم مرخصی کارکنان دولت و یاموافقت بدون قید وشرط سازمان متبوع
10) ارائه مدرکی مبنی بر چگونگی وضعیت طرح نیروی انسانی (گواهی پایان طرح، معافیت و یا ترخیص از طرح) برای رشته های مشمول گذراندن طرح نیروی انسانی
11) مدارك و مستندات 2 سال سابقه كار باليني حداکثر تا تاریخ 1400/6/31 با مدرك كارشناسي (سابقه كار قبل از اتمام دوره كارشناسي قابل قبول نمي باشد) براي کلیه پذیرفته شدگان رشته های : مدیریت پرستاری، پرستاري مراقبتهاي ويژه، پرستاري مراقبتهاي ويژه نوزادان، پرستاری اورژانس
12)فرم درخواست تاییدیه تحصیلی و ریزنمرات مقطع قبلی از دانشگاه محل تحصیل قبلی