رفتن به محتوای اصلی
x

آزمون کارشناسی ارشد سال 1402، با حضور 4036 داوطلب در چهارنوبت صبح و عصر روزهای پنج شنبه و جمعه 4 و 5 خردادماه، در محل آزمون های سردار شهید سلیمانی برگزار گردید.

دکتر سعید بخش مسئول آزمون های متمرکز و منطقه ای و کشوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و نماینده تام الاختیار دانشگاه در آزمون کارشناسی ارشد، در این خصوص گفت:

مرکز آزمون های سردار شهید سلیمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در چهارم و پنجم خرداد ماه سال جاری میزبان 4036 داوطلب شرکت کننده در کنکور سراسری کارشناسی ارشد در حوزه علوم پزشکی بود.

این آزمون در چهار نوبت صبح و عصر روزهای پنجشنبه و جمعه، 4 و 5 خرداد ماه سال جاری برگزار گردید که بیشترین شرکت کننده در نوبت صبح پنجشنبه تعداد 1539 داوطلب شرکت نمودند و از این تعداد 1256 نفر زن و 283 نفر داوطلب مرد شرکت داشتند و در محل مرکز آزمون های سردار شهید سلیمانی و دانشکده پرستاری بطور همزمان برگزار گردید.

همچنین در نوبت عصر پنجشنبه 822 داوطلب شامل 613 نفر زن و 209 نفر مرد و در نوبت صبح جمعه 843 داوطلب شامل 715 نفر زن و 128 نفر مرد و نهایتا در نوبت عصر جمعه 832 داوطلب که از این تعداد 632 نفر زن و 199 نفر مرد شرکت داشتند.

مدت زمان آزمون در هر نوبت 160 دقیقه بود و تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون به نحو احسن از قرار نصب سایه بان، استقرار آمبولانس، خودرو آتش نشانی، پزشک مقیم، حضور نیروی انتظامی، پیش بینی مکان تحویل کیف و موبایل شرکت کنندگان و هماهنگی لازم با پلیس راهور و هوانیروز جهت تامین امنیت و سلامت کامل آزمون به عمل آمد.

به لطف خداوند و با حمایت معاونت محترم آموزشی دانشگاه، این آزمون در فضایی آرام و امن و با همکاری بیش از 140 نفر از همکاران بعنوان عوامل اجرایی و حراست دانشگاه و با حضور دو نفر از نمایندگان سازمان سنجش و حراست وزارت بهداشت در کمال آرامش و سلامت در ساعت 17:40 روز جمعه خاتمه یافت.