رفتن به محتوای اصلی
x

    ضمن عرض تبريك به پذیرفته شدگان پنجاهمین دوره آزمون پذیرش دستیاری سال جاری، به اطلاع مي ­رساند ثبت نام در دو مرحله، ابتدا به صورت الکترونیکی و از طریق اینترنت از  تاریخ 1402/06/22 لغایت 1402/06/27 و مرحله بعد، ثبت نام حضوری با مراجعه به آدرس اصفهان خیابان هزار جریب، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دانشکده پزشکی، طبقه همکف اداره آموزش تخصصی و فوق تخصصی از تاریخ 1402/07/03 لغایت 1402/07/10 ( پس از اتمام کارگاه های توانمند سازی ) انجام می پذیرد. لازم به ذکر است مراحل سپردن سند تعهد محضری و طی نمودن فرآیند آن از تاریخ 1402/07/03 لغایت 1402/07/10 الزامی می باشد.

 

مرحله اول ثبت­ نام :

انجام طرح ملی غربالگری سلامت روان دانشجویان از طریق وارد شدن به لینک وزارت متبوع به آدرس: http://ccsm.behdasht.gov.ir (سامانه آنلاین غربالگری سلامت روان دانشجویان) و اخذ تاییدیه .

در صورت عدم ثبت نام در سامانه فوق انجام مابقی مراحل ثبت نام امکانپذیر نمی باشد.

مرحله دوم ثبت­ نام الکترونیکی:

 ورود به سایت ثبت ­نام به آدرس: معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ( https://edu.mui.ac.ir )- منوی جدید الورود- سامانه ثبت نام دانشجویان جدید الورود و درج کد ملی به ­عنوان نام کاربری و رمز عبور، بارگذاری مدارک خواسته شده بر اساس شرایط هر فرد پذیرفته ­شده.  فرمت فایل ­های ارسالی باید jpg  و همچنین حجم فایل­ های ارسالی نباید بیشتر از KB ۵۰۰ باشد.

1- تکمیل فرم های زیر ( با خودکار آبی) و بارگذاری اسکن آنها در سایت ثبت ­نام

  1. فرم اطلاعات عمومی (فرم شماره 1)
  2.  فرم تعهد درخصوص وضعیت اشتغال به کار (فرم شماره 2)
  3.  فرم مربوط به استفاده دستیاران تخصصی از مرخصی های استعلاجی و زایمان (فرم شماره 3)
  4. فرم اطلاعات عمومی دستیاران جهت درج در سامانه هم آوا ( فرم شماره 4 )
  5.  فرم هیأت مرکزی گزینش(فرم شماره 5)
  6.  فرم اظهارنامه رعایت ضوابط و راهنمای پوشش حرفه ­ای(فرم شماره 6) 
  7. فرم کمک هزینه (فرم شماره 7)
  8. فرم ضوابط و راهنمای رفتار و پوشش حرفه ای(فرم شماره 8)

 

۲- بارگذاری سایر مدارک لازم برای ثبت ­نام الکترونیک:

  1. اسکن عکس داوطلب (تمام رخ با پشت زمینه سفید و حجم کمتر از KB500 )
  2. اسکن شناسنامه خود و همسر و فرزندان (تمام صفحات) 
  3. اسکن كارت ملي (پشت و رو)  
  4. اسکن گواهي پايان خدمات قانوني ( طرح نيروي انساني) تا تاریخ 1402/6/31 يا گواهي معافيت از آن
  5. اسکن كارت پايان خدمت يا معافيت (پشت و رو)   
  6. اسکن دارا بودن مدرک فراغت از تحصیل در رشته پزشکی عمومی
  7.  اسکن گواهی موفقیت در آزمون سنجش صلاحیت بالینی  پایان دوره پزشکی عمومی (مربوط به فارغ التحصیلان شهریور ماه سال 1396 و بعد از آن)
  8. دانشجویان سال آخر به شرط فراغت از تحصیل تا تاریخ 1402/6/31 و منوط به ارائه مدارک زیر:

الف) گواهی از دانشگاه محل تحصیل جهت دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان

ب) گواهي از معاونت آموزشي دانشگاه محل تحصيل جهت پذيرفته­ شدگان سهميه یک درصد رتبه های برتر اول، دوم و سوم  

  •  گواهي فراغت از تحصيل از معاونت آموزشي دانشگاه محل تحصيل جهت دانشجويان متأهل
  1.  اسکن تسويه حساب صندوق رفاه دانشجويان وزارت متبوع جهت فارغ التحصيلان دانشگاههاي دولتي
  2. اسکن مدارك مربوط به سهميه (رزمندگان، ایثارگران، بسیجی، بومی، مناطق محروم، استعدادهاي درخشان، ۱ درصد و ....) بر اساس دستورالعمل­هاي دفترچه پذیرش دستیار سال 1402
  3.  اسکن پروانه دائم پزشكي جهت پذيرفته ­شدگاني كه داراي پروانه دائم هستند    
  4.  اسکن آخرین حکم استخدامی برای آن دسته از پذیرفته شدگانی که استخدام رسمی دولت هستند 
  5. اسکن نامه موافقت سازمان مربوطه با ادامه تحصيل جهت پذيرفته شدگاني كه استخدام رسمي يا پيماني سازمانهاي مختلف هستند
  6. اسکن حكم مرخصي بدون حقوق يا حكم ماموريت آموزشي جهت افرادي كه استخدام رسمي يا پيماني ادارات و يا سازمانهاي دولتي هستند (بديهي است تاريخ اجراي حكم باید از تاريخ شروع دوره دستياري و به مدت طول دوره دستياري باشد).
  7. اسکن نامه موافقت با شروع دوره دستياري پذيرفته شدگان كادر ثابت نيروهاي نظامي و انتظامي از طرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، ستاد مشترك ارتش جمهوري اسلامي ايران يا اداره كل بهداري نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران به مدت طول دوره دستياري  

 

مرحله سوم ثبت نام:

1- رفع نقص و دریافت تائیدیه ثبت نام الکترونیک

 پذیرفته شدگان لازم است ظرف مدت ۴۸ ساعت پس از انجام ثبت نام الکترونیکی به سایت ثبت نام مراجعه نموده و در صورت مشاهده پیام مبنی بر نقص در مدارک، نسبت به رفع نواقص اعلام شده و بارگذاری مدارک ناقص به ­فوریت اقدام نمایند، تا پیام کامل بودن مدارک را رؤیت کنند. بدیهی است ثبت نام حضوری پس از انجام ثبت نام الکترونیکی و دریافت پیام " تکمیل مدارک " از طریق سایت امکان پذیر خواهد بود.

 

2- مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام حضوری:

  1. 4 قطعه عکس ۴×۳ (تمام رخ، پشت زمینه سفید)پشت نویسی شده
  2. اصل و کپی از تمام صفحات شناسنامه خود و همسر و فرزندان (2 سری)
  3. اصل و کپی كارت ملي( پشت و رو 2 سری)
  4. اصل و کپی كارت پايان خدمت يا معافيت(پشت و رو)
  5. اصل فرم های تکمیل شده ثبت نام(فرم های شماره 1 تا 8) مندرج در بند 1 اطلاعیه ثبت نام
  6. دارا بودن مدرک فراغت از تحصیل در رشته پزشکی عمومی
  7.  گواهی موفقیت در آزمون سنجش صلاحیت بالینی  پایان دوره پزشکی عمومی (مربوط به فارغ التحصیلان شهریور ماه سال 1396 و بعد از آن)
  8. دانشجویان سال آخر به شرط فراغت از تحصیل تا تاریخ 1402/6/31 و منوط به ارائه مدارک زیر:

الف) گواهی از دانشگاه محل تحصیل جهت دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان

ب) گواهي از معاونت آموزشي دانشگاه محل تحصيل جهت پذيرفته­ شدگان سهميه یک درصد رتبه های برتر اول، دوم و سوم  

  •  گواهي فراغت از تحصيل از معاونت آموزشي دانشگاه محل تحصيل جهت دانشجويان متأهل
  1.  تسويه حساب صندوق رفاه دانشجويان وزارت متبوع جهت فارغ التحصيلان دانشگاههاي دولتي
  2.  مدارك مربوط به سهميه (رزمندگان، ایثارگران، بسیجی، بومی، مناطق محروم، استعدادهاي درخشان، ۱ درصد و ....) بر اساس دستورالعمل­هاي دفترچه پذیرش دستیار سال 1402
  3.  پروانه دائم پزشكي جهت پذيرفته ­شدگاني كه داراي پروانه دائم هستند    
  4.  آخرین حکم استخدامی برای آن دسته از پذیرفته شدگانی که استخدام رسمی دولت هستند 
  5.  نامه موافقت سازمان مربوطه با ادامه تحصيل جهت پذيرفته شدگاني كه استخدام رسمي يا پيماني سازمانهاي مختلف هستند
  6. حكم مرخصي بدون حقوق يا حكم ماموريت آموزشي جهت افرادي كه استخدام رسمي يا پيماني ادارات و يا سازمانهاي دولتي هستند (بديهي است تاريخ اجراي حكم باید از تاريخ شروع دوره دستياري و به مدت طول دوره دستياري باشد).
  7. نامه موافقت با شروع دوره دستياري پذيرفته شدگان كادر ثابت نيروهاي نظامي و انتظامي از طرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، ستاد مشترك ارتش جمهوري اسلامي ايران يا اداره كل بهداري نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران به مدت طول دوره دستياري  
  8. پذیرفته شدگان مشمول در حین ثبت نام برای ثبت درخواست معافیت تحصیلی به سایت وظیفه عمومی سخا به نشانی sakha.epolice.ir مراجعه و درخواست خود را به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ارسال نمایند. و تا صدور مجوز از سوی وظیفه عمومی پیگیری نمایند و پس از صدور نسخه معافیت تحصیلی را جهت ثبت نام تحویل اداره آموزش تخصصی و فوق تخصصی دانشکده پزشکی نمایند.
  9. افرادی که به جهت قبولی در دانشگاه باید از خدمت وظیفه عمومی ترخیص گردند باید در سایت مذکور درخواست خود را ثبت نمایند.

* در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام در خصوص ثبت ­نام می­توانید با اداره آموزش تخصصی و فوق­ تخصصی دانشکده پزشکی دانشگاه سرکار خانم شکرین با شماره 37929207-031 تماس حاصل فرمائید.

 

مهم:

مرحله تنظیم سند تعهد محضری:

از تاریخ 1402/07/03 لغایت 1402/07/10 پذیرفته شدگان جهت سپردن سند تعهد و آگاهی از شرایط آن باید با کارشناس امور حقوقی دانشگاه سرکار خانم بدری زاده با شماره ۳۷۹۲۹۵۱۲-۰۳۱ تماس حاصل فرمایند.

 

و پس از تکمیل مدارک به آدرس: دروازه شیراز. خیابان دانشگاه مقابل درب شمالی دانشگاه. نبش کوچه زمانی. مجتمع پردیس. طبقه اول مراجعه نمایند.

مجددا تاکید می شود معرفی دستیاران پذیرفته شده جهت شروع دوره صرفا منوط به ارائه سند تعهد محضری و ارائه نامه تاییدیه رسمی مربوطه از دفتر حقوقی دانشگاه خواهد بود. بدیهی است عواقب ناشی از عدم ثبت نام به موقع پذیرفته شدگان و شروع دوره به عهده شخص پذیرفته­شده می باشد.

 

شروع دوره دستیاری از تاریخ 1402/07/01 می باشد و حضور دستیاران در کارگاه های مربوطه الزامی است.

 

نکته:

 برای اطلاع از ارائه خدمات رفاهی و دانشجویی ( خوابگاه و ... ) به سایت معاونت دانشجویی به آدرس http://csa.mui.ac.ir  مراجعه نمایید.

 

جهت شروع ثبت نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک اینجا را کلیک فرمایید.