رفتن به محتوای اصلی
x

به نام خدا

ضمن تبریک به پذیرفته شدگان محترم آزمون فوق ­تخصصی سال 1402 این دانشگاه، به اطلاع می­رساند ثبت ­نام کلیه پذیرفته شدگان در دو مرحله الکترونیکی و حضوری از تاریخ 1402/06/01 لغایت 1402/06/10 انجام می پذیرد.

مرحله اول:

ثبت نام الکترونیکی از تاریخ 1402/06/01 لغایت 1402/06/03 انجام می شود. پس از ثبت ­نام الکترونیکی (با اسکن و بارگذاری مدارک مذکور در این اطلاعیه در لینک مربوطه) ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت مدارک شما توسط کارشناس آموزش تخصصی و فوق ­تخصصی معاونت آموزشی بررسی می­گردد و در صورت تکمیل مدارک پذیرفته شدگان باید پس از مشاهده پیام " تکمیل مدارک " در سایت ثبت نام و دریافت پیامک " ثبت نام انجام شد "  جهت ثبت ­نام حضوری مراجعه نمایید در غیر این­ صورت باید مدارک خود را طبق نواقص مطرح شده در سایت کامل کنید تا پیام " ثبت ­نام انجام شد " برای شما ارسال گردد.

مرحله دوم:

ثبت ­نام حضوری و تحویل مدارک از تاریخ 1402/06/04 لغایت 1402/06/10 می­باشد و صرفاً پس از تکمیل ثبت ­نام الکترونیکی و سپردن سند تعهد محضری و تایید توسط اداره امور حقوقی دانشگاه در محل اداره آموزش تخصصی و فوق ­تخصصی معاونت آموزشی واقع در ساختمان معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اصفهان طبقه دوم اتاق 311، از ساعت 8 صبح لغایت 13  انجام می پذیرد.

پذیرفته شدگان در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام در خصوص ثبت ­نام می­توانند با کارشناس محترم اداره آموزش تخصصی و فوق­ تخصصی معاونت آموزشی دانشگاه سرکار خانم خیام حقیقی با شماره 37928017-031 تماس حاصل فرمایند.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت ­نام پذیرفته شدگان ( الکترونیکی و حضوری )

توجه: اسکن مدارک جهت ثبت ­نام الکترونیکی و ارائه اصل آن­ها در روز ثبت ­نام حضوری به اداره آموزش تخصصی و فوق ­تخصصی معاونت آموزشی الزامی است.

  1. اصل شناسنامه و 2 سری کپی از تمام صفحات (هنگام ثبت نام حضوری)
  2. اصل کارت ملی و 2 سری کپی از پشت و روی کارت (هنگام ثبت نام حضوری)
  3. 4  قطعه عکس ۴×۳ پشت نویسی شده. (یک قطعه عکس اسکن شده با پشت زمینه سفید و حجم کمتر از 500 کیلو بایت جهت بارگذاری در سایت)
  4.  کارت پایان خدمت یا معافیت دایم(جهت آقایان).
  5. داوطلبانی که در حال انجام خدمت وظیفه عمومی می باشند ارائه گواهی از سازمان وظیفه عمومی ناجا مبنی بر اتمام تعهدات تا تاریخ 1402/06/31 الزامی است.
  6. ارائه گواهی پایان تعهدات ضریب k یا نامه بلامانع بودن شروع دوره از معاونت درمان وزارت متبوع جهت پذیرفته شدگان حین خدمت ضریب K.
  7. مدرک دانشنامه تخصصی(بورد) یا گواهی دال بر داشتن دانشنامه تخصصی رشته پیش نیاز ازدانشگاهها یا مراکز مورد تایید وزارت متبوع.
  • نکته: در این دوره صرفا داوطلبان رشته های فوق تخصصی جراحی قفسه صدری- جراحی قلب و عروق- جراحی عروق و جراحی کودکان با داشتن گواهینامه رشته تخصصی جراحی عمومی مجاز به ثبت نام می باشند.
  1. ارائه حکم استخدامی اعضای هیات علمی (رسمی قطعی– رسمی آزمایشی-پیمانی) ( 2 سری کپی که برابر با اصل باشد ).
  2.  ارائه حکم استخدامی جهت کلیه مستخدمین ( 2 سری کپی که برابر با اصل باشد ).
  3.   ارائه موافقت ­نامه از سازمان مربوطه و حکم مأموریت آموزشی یا حکم مرخصی بدون حقوق جهت افرادی که استخدام ادارات و سازمان ­های دولتی می­باشند.
  4. نامه معاونت درمان دانشگاه محل خدمت مبنی بر تعطیلی مطب.
  5. تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان در مقطع قبلی.
  6. مدارک مربوط به استفاده از سهمیه پذیرفته شده (ایثارگران و رزمندگان - بومی – هیئت علمی – مناطق محروم و .... ).
  7. موافقت دانشگاه محل خدمت و گواهی نظام وظیفه جهت آن دسته از متقاضیانی که به عنوان ماده یک قانون نحوه تأمین هیئت علمی مشغول انجام خدمت وظیفه در دانشگاه ­های علوم پزشکی کشور بوده و تا تاریخ 1402/06/31 معادل مدت خدمت سربازی مصوب خود را به اتمام خواهند رساند.( ارائه مجوز از سوی مرکز امور هیات علمی )
  8. داوطلبان رتبه های 5% برتر دانشنامه تخصصی هر رشته پیشنیاز در سال 1401 درصورتیکه در حال خدمت خدمت وظیفه عمومی و یا تعهدات قانونی با استفاده از ماده یک قانون نحوه تأمین هیئت علمی باشند ارائه مجوز از سوی معاونت درمان یا مرکز امور هیات علمی وزارت متبوع الزامی است. و طبق قانون تداوم خدمات مشمولین باید تا تاریخ 1402/6/31 ادامه یابد.
  9. فرم­ های تکمیل شده ثبت نام پذیرفته شدگان.

جهت دریافت فرم­ های مورد نیاز از لینک ­های زیر استفاده نموده و پس از تکمیل فرم مربوطه با خودکار آبی نسبت به اسکن و بارگذاری آن از طریق لینک ثبت نام اقدام فرمایید.

فرم شماره 1  اطلاعات عمومی دستیاران فوق تخصصی/ فلوشیپ

فرم شماره 2  تعهد در خصوص وضعیت اشتغال به کار

فرم شماره 3  اطلاعات عمومی دستیاران جهت درج در سامانه هم آوا

فرم شماره 4  مقررات استفاده از مرخصی استعلاجی و زایمان دستیار فوق­ تخصصی

فرم شماره 5  اطلاعات مورد نیاز هسته تحقیق و نظردهی

فرم شماره 6  اظهارنامه

 فرم شماره 7 ضوابط و راهنمای رفتار و پوشش حرفه ای

  1. اصل سند تعهد محضری

توجه 1: در مواردی که پذیرفته شدگان در دفاتر اسناد رسمی محل سکونت خود نسبت به سپردن تعهد محضری اقدام می نمایند، می بایست ابتدا هماهنگی لازم را با دفتر امور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان( بصورت تماس تلفنی ) به عمل آورند.

توجه 2: با عنایت به ابلاغیه معاونت محترم آموزشی وزارت متبوع، در صورت عدم ارائه سند تعهد محضری همراه با نامه تأییدیه رسمی دفتر امور حقوقی دانشگاه از ثبت ­نام پذیرفته شدگان خودداری می ­گردد. بدیهی است عواقب ناشی از عدم ثبت نام به موقع پذیرفته شدگان و شروع دوره به عهده شخص دستیار خواهد بود.

توجه 3: با توجه به اهمیت سپردن سند تعهد محضری پذیرفته شدگان جهت اطلاع از قوانین و همچنین در صورت وجود هرگونه سؤال یا ابهام در مورد نحوه سپردن سند تعهد محضری می توانند هماهنگی لازم را با کارشناس محترم امور حقوقی دانشگاه سرکار خانم بدری زاده به صورت تلفنی (با شماره: ۳۷۹۲۹۵۱۲-۰۳۱) یا حضوری از تاریخ 1402/06/01 لغایت 1402/06/10 از ساعت 8 صبح لغایت 13 ظهر به عمل آورند.

 

جهت شروع ثبت نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک اینجا را کلیک فرمائید.

توجه: شروع دوره آموزش کلیه پذیرفته شدگان از تاریخ 1402/07/01 می ­باشد.