رفتن به محتوای اصلی
x

قابل توجه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری

ضمن عرض تبريك به پذيرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری به اطلاع مي رساند ثبت نام از تاریخ ۹۹/۱۲/۱۷  تا تاریخ ۹۹/۱۲/۱۹ در محل معاونت آموزش تخصصی و فوق تخصصی دانشکده پزشکی  انجام می پذیرد.

- فرم های مورد نیاز را از لینک های زیر دریافت نموده و پس از تکمیل در زمان ثبت نام به معاونت آموزش تخصصی و فوق تخصصی دانشکده پزشکی تحویل نمایید.

در زمان مراجعه جهت ثبت نام اصل و کپی مدارک زیر باید به کارشناسان معاونت تخصصی و فوق تخصصی دانشکده پزشکی ارائه شود.

 

  •       ۴  قطعه عکس ۴×۳ پشت نویسی شده
  •        اصل شناسنامه خود و همسر
  •        كارت ملي
  •        گواهي پايان خدمات قانوني(طرح نيروي انساني) يا گواهي معافيت از آن
  •        پروانه دائم پزشكي جهت پذيرفته شدگاني كه داراي پروانه دائم هستند
  •         كارت پايان خدمت يا معافيت
  •        تصویر آخرین حکم استخدامی برای آن دسته از پذیرفته شدگانی که استخدام رسمی دولت هستند
  •        ارائه گواهي از معاونت آموزشي دانشگاه محل تحصيل جهت پذيرفته شدگان سهميه یک درصد رتبه های اول، دوم و سوم
  •        ارائه گواهي فراغت از تحصيل از معاونت آموزشي دانشگاه محل تحصيل جهت دانشجويان متأهل
  •        تسويه حساب صندوق رفاه دانشجويان وزارت متبوع جهت فارغ التحصيلان دانشگاههاي دولتي
  •        نامه موافقت با شروع دوره دستياري پذيرفته شدگان كادر ثابت نيروي نظامي و انتظامي از طرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، ستاد مشترك ارتش جمهوري اسلامي ايران، يا اداره كل بهداري نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران به مدت طول دوره دستياري
  •       نامه موافقت سازمان مربوطه با ادامه تحصيل جهت پذيرفته شدگاني كه استخدام رسمي يا پيماني سازمانهاي مختلف هستند
  •       
  • حكم مرخصي بدون حقوق يا حكم ماموريت آموزشي جهت افرادي كه استخدام رسمي يا پيماني ادارات و يا سازمانهاي دولتي هستند (بديهي است تاريخ اجراي حكم باید از تاريخ شروع دوره دستياري و به مدت طول دوره دستياري باشد)
  •       مدارك مربوط به سهميه (رزمندگان، استعدادهاي درخشان، ۱ درصد و ....) براساس دستورالعمل هاي پذیرش دستیار مندرج در دفترچه راهنماهای مربوطه
  •  سند تعهد محضری تأیید شده توسط دفتر امور حقوقی دانشگاه واقع در ساختمان شماره ۱ ستاد دانشگاه را به همراه بقیه ی مدارک جهت ثبت نام تحویل نمایید.

 

با توجه به مفاد نامه شماره ۳۱۸/۱۳۰/د مورخ ۹۶/۰۴/۱۳ معاونت محترم آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت متبوع کلیه پذیرفته شدگان موظفند پیش از ثبت نام نسبت به سپردن سند تعهد محضری با رعایت موارد زیر اقدام کنند.

الف) پذیرفته شدگان محترم توجه داشته باشند در زمان مراجعه به دفاتر اسناد رسمی پس از مطابقت کامل سند تنظیم شده با فرم دریافتی از دفتر امور حقوقی دانشگاه، نسبت به امضا سند تعهد محضری اقدام نمایند.

ب) ضامنین می بایست دو نفر کارمند رسمی یا یک رسمی و یک پیمانی شاغل دوایر دولتی با سابقه زیر ۲۰ سال خدمت باشند و اگر در شرکت های دولتی شاغل باشند می بایست بیش از ۵۱% مالکیت شرکت متعلق به دولت باشد.

ج) کلیه پذیرفته شدگان با سهمیه بومی مناطق محروم موظفند خود را به دفتر حقوقی این دانشگاه واقع در پردیس دانشگاه – ساختمان شماره ۱ معرفی و پس از تحویل دادن مدارک و هماهنگی به همراه نماینده حقوقی دانشگاه در دفترخانه حضور یابند.

د) سایر پذیرفته شدگان در زمان مراجعه برای ثبت نام حضوری باید ابتدا به دفتر امور حقوقی دانشگاه مراجعه کرده و پس از سپردن سند تعهد محضری در دفاتر اسناد رسمی معتبر و دریافت نامه تأییدیه رسمی آن حوزه همراه با اصل سند جهت ثبت نام اقدام نمایند.

۶-  کلیه پذیرفته شدگان (اعم از سهمیه مناطق محروم و سایر پذیرفته شدگان) که می خواهند در محل سکونت خود نسبت به سپردن تعهد اقدام نمایند، پیش از اقدام در این خصوص موظفند هماهنگی های لازم را با دفتر امور حقوقی این دانشگاه به عمل آورند. در غیر این صورت مسئولیت عواقب این موضوع مستقیما بر عهده شخص پذیرفته شده خواهد بود.

مجدداً تأکید می گردد ثبت نام تمامی پذیرفته شدگان صرفاً پس از ارائه نامه رسمی از دفتر امور حقوقی این دانشگاه مبنی بر تأیید سند مربوط امکان پذیر است.

۷-    بار دیگر تأکید می گردد در صورت عدم ارائه سند تعهد محضری همراه با نامه تأییدیه رسمی مربوطه از ثبت نام پذیرفته شدگان خودداری می شود. بدیهی است عواقب ناشی از عدم ثبت نام در مهلت مقرر که به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی می گردد به عهده شخص دستیار خواهد بود.

۸-لازم است پذیرفته شدگان محترم در زمان مراجعه به دفتر امور حقوقی این دانشگاه برای انجام مراحل سپردن تعهد محضری فتوکپی شناسنامه و کارت ملی خود و فتوکپی شناسنامه و کارت ملی و آخرین حکم کارگزینی ضامنین را به همراه داشته باشند.

۹-    پذیرفته شدگان در صورت وجود هرگونه سؤال یا ابهام در مورد نحوه سپردن تعهد محضری هماهنگی لازم را با کارشناس محترم امور حقوقی دانشگاه سرکار خانم بدری زاده به صورت تلفنی یا حضوری به عمل آورند. (شماره تلفن ۳۷۹۲۹۵۱۲-۰۳۱)