رفتن به محتوای اصلی
x

برگزاری مراسم تجلیل از باز نشستگان و همزمان تودیع و معارفه روسای ادارات معاونت آموزشی

طی مراسمی در روز یکشنبه 9 بهمن ماه 1401 از باز نشستگان معاونت آموزشی تجلیل بعمل آمد. در همین مراسم که در تالار حکمت معاونت آموزشی از ساعت 11 صبح برگزار گردید از تعدادی روسای حوزه نیز تودیع و معارفه بعمل آمد

در ابتدای مراسم جناب آقای دکتر معصومی معاون آموزشی دانشگاه از تلاش های بی وقفه همکاران خصوصا روسای ادارات، در زمان همکاری با این حوزه تقدیر و تشکر بعمل آوردند و برای آنان آرزوی موفقیت و سلامتی نمودند. ضمنا عملکرد و رفتا این عزیزان را بعنوان الگوی برای کارکنان و روسای جدید ادارات  معرفی نمودند.

در ادامه روسای ادارات و همکاران بازشسته و یا منتقل شده از این حوزه به  پتانسیل و توانمندی بدنه کارشناسی معاونت آموزشی اشاره و دستاوردهای خود را  در طی این چندین سال خدمت، مدیون همکاران توانمند ادارات خود دانستند.

روسای جدید ادارات نیز با سرلوحه قرار دادند برنامه و اهداف ادارات ، بر توجه بیشتر بر کارشناسان همکار، اشاره و خواستار حمایت بیش از پیش آنان شدند

در پایان جناب آقای دکتر شماس مشاور  اجرای و پشتیبانی حوزه، با  تاکید بر توانمندی عزیزانی که جمع معاونت را ترک می کنند به همراه جناب آقای دکتر کاشفی مشاور عالی معاون آموزشی دانشگاه و مسئول امور آموزش تخصصی و فوق تخصصی ، جناب  آقای دکتر معصومی را برای اهداء هدایا و تقدیر نامه همراهی نمودند.