اطلاعیه پذیرفته شدگان در مقطع فوق تخصصی سال تحصیلی ۹۶-۹۷

قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع فوق تخصص سال  ۹۷-۹۶ ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان مقطع فوق تخصصی این دانشگاه، به اطلاع می رساند ثبت نام اینترنتی (اسکن و بارگذاری مدارک تحصیلی) کلیه پذیرفته شدگان این مقطع از تاریخ ۱۳۹۶/۶/۱ لغایت ۱۳۹۶/۶/۴ از طریق همین سایت انجام می پذیرد.در ادامه ....

ضمن عرض تبریک به مناسبت پذیرفته شدن شما در مقطع فوق تخصصی این دانشگاه، به اطلاع می رساند ثبت نام اینترنتی (اسکن و بارگذاری مدارک تحصیلی) کلیه پذیرفته شدگان این مقطع از تاریخ ۱۳۹۶/۶/۱ لغایت ۱۳۹۶/۶/۴ از طریق همین سایت انجام می پذیرد.
همچنین ثبت نام حضوری از تاریخ ۱۳۹۶/۶/۱۱ لغایت ۱۳۹۶/۶/۱۵ و صرفاً پس از تکمیل ثبت نام اینترنتی در محل آموزش تخصصی و فوق تخصصی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اصفهان انجام می پذیرد. پس از ثبت نام اینترنتی ظرف ۴۸ ساعت مدارک شما توسط کارشناسان آموزش تخصصی و فوق تخصصی بررسی می گردد. بعد از دریافت پیام (ثبت نام انجام شد) می توانید در تاریخ مقرر جهت ثبت نام حضوری مراجعه فرمایید.در ادامه...
شروع دوره کلیه پذیرفته شدگان از تاریخ ۱۳۹۶/۷/۱ می باشد.
 

 

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام پذیرفته شدگان (اینترنتی و حضوری) : اسکن تکمیل و امضا شده این مدارک و فرم ها را جهت ثبت نام اینترنتی آماده نمایید. اصل مدارک و فرم ها در روز ثبت نام حضوری تحویل آموزش تخصصی و فوق تخصصی داده شود.
۱.    شناسنامه (تمام صفحات) و کارت ملی
۲.    ۶ قطعه عکس ۴×۳
۳.    کارت پایان خدمت
۴.    فرم های تکمیل شده پذیرفته شدگان رشته های مختلف فوق تخصصی
۵.    ارائه حکم استادیاری (رسمی قطعی – رسمی آزمایشی - پیمانی) جهت اعضای هیأت علمی دانشگاه ها
۶.    ارائه گواهی پایان تعهدات و بلامانع بودن شروع دوره از معاونت درمان وزارت متبوع
۷.    ارائه موافقت نامه از سازمان مربوطه و حکم مأموریت آموزشی یا حکم مرخصی بدون حقوق جهت افرادی که استخدام ادارات و سازمان های دولتی می باشند. (تصویر سند تعهد محضری سپرده به سازمان مربوطه)
۸.    نامه معاونت درمان مبنی بر تعطیلی مطب
۹.    مدرک دانشنامه تخصصی
۱۰.    تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان
۱۱.    جهت دریافت فرم ها ی مورد نیاز از لینک زیروپس از تکمیل فرم نسبت به اسکن آن اقدام فرمایید.

۱۱-۱)فرم اطلاعات عمومی

۱۱-۲)فرم تعهد

۱۱-۳)فرم مربوط به مقررات استفاده ازمرخصی استعلاجی وزایمان فوق تخصصی وفلوشیب

۱۱-۴)فرم مشخصات
۱۲.    مدارک مربوط به استفاده از سهمیه پذیرفته شده (رزمندگان- بومی – هیأت علمی و ....)
۱۳.    تکمیل فرم مربوط به مقررات استفاده از مرخصی استعلاجی و زایمان

۱۴. موافقت دانشگاه محل خدمت آن دسته از متقاضیانی که به عنوان ماده یک قانون نحوه تأمین هیئت علمی مشغول انجام خدمت وظیفه در دانشگاه های علوم پزشکی کشور بوده و تا تاریخ ۱۳۹۶/۶/۳۱ معادل مدت خدمت سربازی مصوب خود را خواهند گذراند (ارائه گواهی از سوی مرکز امور هیئت علمی)

۱۵.    اصل سند تعهد محضری (با توجه به اهمیت موضوع جزو مدارک ثبت نام اینترنتی نمی باشد)
توجه ۱ : با توجه به مفاد نامه شماره ۳۱۸/۱۳۰/د مورخ ۱۳۹۶/۴/۱۴ معاونت محترم آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت متبوع در صورت عدم ارائه سند تعهد محضری همراه با نامه تأییدیه رسمی دفتر امور حقوقی دانشگاه از ثبت نام پذیرفته شدگان خودداری می گردد. بدیهی است عواقب ناشی از عدم ثبت نام به موقع پذیرفته شدگان و شروع دوره به عهده شخص دستیار خواهد بود.
توجه ۲: در مواردی که پذیرفته شدگان در دفاتر اسناد رسمی محل سکونت خود نسبت به سپردن تعهد محضری اقدام
می نمایند، می بایست ابتدا هماهنگی لازم را با دفتر امور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی/ دانشکده پزشکی محل سکونت به عمل آورند.
توجه ۳ : در زمان مراجعه برای ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان می بایست ابتدا به دفتر امور حقوقی دانشگاه واقع در پردیس دانشگاه – ساختمان شماره ۱ مراجعه کرده و پس از دریافت نامه تأییدیه رسمی آن حوزه همراه با اصل سند جهت ثبت نام اقدام نمایند.
توجه ۴ : پذیرفته شدگان در صورت وجود هرگونه سؤال یا ابهام در مورد نحوه سپردن تعهد محضری
می توانند هماهنگی لازم را با کارشناس محترم امور حقوقی دانشگاه سرکار خانم بدری زاده به صورت تلفنی یا حضوری به عمل آورند. (شماره تلفن : ۳۷۹۲۹۵۱۲-۰۳۱)

۱۵.    فرم های مربوط به گزینش را از لینک زیر دریافت کرده و پس از تکمیل به همراه مدارک زیر از تاریخ ۱۳۹۶/۶/۱۱ (حداکثر تا زمان مراجعه جهت ثبت نام حضوری) به هماهنگ کننده هسته تحقیق و نظردهی دانشگاه (جناب آقای خدایی مستقر در معاونت آموزش پزشکی عمومی) تحویل داده و رسید دریافت نمایند.
۱-۱۵- فرم های گزینش
-    فرم گزینش صفحه اول 

 -   فرم گزینش صفحه دوم


۲-۱۶- مدارک لازم در زمان مراجعه به گزینش

۱-    فرم مشخصات تکمیل شده گزینش با خودکار آبی (۲ نسخه)
۲-    ۳ قطعه عکس جدید پشت نویسی شده
۳-    کپی تمام صفحات شناسنامه (یک سری)
۴-    کپی کارت ملی به صورت پشت و رو (یک سری)
۵-    کپی حکم کارگزینی (در صورت استخدام رسمی و پیمانی)

جهت ثبت نام اینترنی اینجا را کلیک کنید.
۱.    در هنگام مراجعه حضوری ارائه اصل تمامی مدارک الزامی است.